Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím
ADAMOVÁ, Jitka
Cílem této práce bylo identifikovat rozšíření používání specifických symbolů na obalech potravin souvisejících s výživovými preferencemi spotřebitelů prostřednictvím komparace dat získaných ve vybraných prodejních místech na území dvou států - SRN a ČR. Literární východisko pro vypracování práce představuje seznámení s funkcí symbolů v tržním prostředí, vymezení kategorií potravin se specifickými vlastnostmi a směry i trendy ve značení potravin. Praktická část se věnuje vyhodnocení četnosti výskytu symbolů, jejich struktuře a formám ve zvolených souborech. Výsledky práce napovídají o větší rozšířenosti symbolů na obalech potravin v Německu než v Česku. Zhodnocení zahrnuje určité odůvodnění tohoto zjištění. Závěrem jsou zmíněny nedokonalosti v právní úpravě vztahujících se k používání některých značení potravin v EU.
Souvislost profesního rozvoje ředitelů škol s fázemi jejich kariérové dráhy (z pohledu ředitelek, ředitelů mateřských škol Plzeňského kraje)
Adamová, Jitka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Práce se zabývá aktuálním tématem, které je třeba řešit v souvislosti s prosazováním principu celoživotního učení v současné vzdělávací politice a s nutností systematické podpory ředitelů škol prostřednictvím vzdělávání a rozvoje po celou dobu jejich kariérové dráhy. V době, kdy se v závislosti na měnícím se okolním prostředím proměňují i role vedoucích pracovníků ve školství, je nezbytné, aby se s myšlenkami celoživotního rozvoje vedení škol zcela ztotožnilo. V tomto smyslu je též orientován výzkum. Jeho hlavním cílem je zmapovat aktuální stav pozornosti, kterou svému profesnímu rozvoji vedení mateřských škol Plzeňského kraje věnuje. Práce je zpracována v kontextu se zvyšováním hodnot lidského kapitálu jako nástroje adaptace na změny, které přináší současný svět, vychází ze studované teorie, z informací získaných dotazníkovým šetřením, i z vlastní zkušenosti autorky. Práce přináší náčrt vnímání aktuální podpory rozvoje a vzdělávání samotnými řediteli mateřských škol Plzeňského kraje v souvislosti se zvládáním všech fází v jejich kariéře a naznačuje, že v profesním rozvoji ředitelů škol přetrvávají slabá místa a samotný rozvoj vedoucích pracovníků ve školství není koncipován jako systém.
Souvislost profesního rozvoje ředitelů škol s fázemi jejich kariérové dráhy (z pohledu ředitelek, ředitelů mateřských škol Plzeňského kraje)
Adamová, Jitka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Práce se zabývá aktuálním tématem, které je třeba řešit v souvislosti s prosazováním principu celoživotního učení v současné vzdělávací politice a s nutností systematické podpory ředitelů škol prostřednictvím vzdělávání a rozvoje po celou dobu jejich kariérové dráhy. V době, kdy se v závislosti na měnícím se okolním prostředím proměňují i role vedoucích pracovníků ve školství, je nezbytné, aby se s myšlenkami celoživotního rozvoje vedení škol zcela ztotožnilo. V tomto smyslu je též orientován výzkum. Jeho hlavním cílem je zmapovat aktuální stav pozornosti, kterou svému profesnímu rozvoji vedení mateřských škol Plzeňského kraje věnuje. Práce je zpracována v kontextu se zvyšováním hodnot lidského kapitálu jako nástroje adaptace na změny, které přináší současný svět, vychází ze studované teorie, z informací získaných dotazníkovým šetřením, i z vlastní zkušenosti autorky. Práce přináší náčrt vnímání aktuální podpory rozvoje a vzdělávání samotnými řediteli mateřských škol Plzeňského kraje v souvislosti se zvládáním všech fází v jejich kariéře a naznačuje, že v profesním rozvoji ředitelů škol přetrvávají slabá místa a samotný rozvoj vedoucích pracovníků ve školství není koncipován jako systém.

Viz též: podobná jména autorů
2 ADAMOVÁ, Jana
4 ADAMOVÁ, Jitka
2 Adamová, Jana
1 Adamová, Jarmila
3 Adamová, Jevgenija
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.