Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí297 - 306dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing of language schools
Sahligerová, Zuzana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového vzdělávání. V třetí částí se práce věnuje konkrétní jazykové škole z prostředí menšího města na Slovensku. Popisuje její marketingový mix, analyzuje konkurenci a pomocí hodnotových křivek zobrazuje její silné a slabé stránky v postavení na trhu.
Politický marketing v USA a nové informační technologie
Marková, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o politickém marketingu a jeho vývoji ve Spojených státech amerických. Analýza je zaměřena na jednu ze styčných ploch politického marketingu, kterou jsou informační technologie. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem lze co nejlépe využít nových informačních technologií pro volební kampaň. Analýza byla prováděna na základě informací o již proběhlých kampaních v USA, u kterých se zaměřuje na výsledný efekt využití informačních technologií. Výsledky dokazují, že úspěch politického marketingu tkví v efektivním způsobu propagace s využitím jednotlivých médií. Každé médium přitom nabízí jiné nástroje a ovlivňuje jiná spektra elektorátu
Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Müller, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingu, který je aplikován na telekomunikační trh. Speciální zaměření je věnováno novému marketingovému prostředí (zvláště novým a moderním marketingovým konceptům, nástrojům a kanálům). Čtenář se může seznámit se světovými telekomunikačními lídry a jejich použitím strategického marketingu. Práce obsahuje velmi zajímavou komparativní analýzu těchto lídrů. Všechny výsledky a domněnky jsou prověřeny vlastním výzkumem trhu, který zjišťoval telekomunikační hodnotu pro zákazníka a postoj zákazníků ke strategickému marketingu. Vizionářský budoucí vývoj strategického marketingu je předpověděn na konci díla.
Analýza virtuálního světa Second Life
Kubíček, Aleš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato práce se soustředí na virtuální svět Second Life a jeho tvůrce společnost Linden Lab. V teoretické části pojednává o podobě webu, sociálních sítích a virtuálních světech obecně. V praktické pak představuje konkrétně virtuální svět Second Life. Dále pak jeho možnosti pro jednotlivce a skutečné instituce spolu s dosavadními úspěchy v jednotlivých oblastech. Společnost Linden Lab je představena v samostatné kapitole a ze statistik světa je odhadována a následně prognózována výše jejích příjmů. V závěrečné kapitole jsou pak shrnuty překážky dalšího možného růstu.
Marketing a ekonomika TELEFONICA O2
Janoušková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Suchá, Alena (oponent)
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2.
Sociální sítě a jejich komerční využití
Juřenová, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění si pojmu internetového marketingu. V práci je kladen velký důraz na rozlišení dvou hlavních způsobů propagace prostřednictvím sociálních sítí, čímž je vytváření komunit kolem firem, produktů či značek a využití reklamních systémů jednotlivých sítí. Práce obsahuje výsledky mnoha důležitých průzkumů, které byly provedeny významnými agenturami, a také mnoho praktických příkladů, jak některé firmy Social Media Marketing využívají. Obsahuje také zhodnocení propojení některých jiných marketingových nástrojů, jako je např. advergaming, affiliate nebo virální marketing, se sociálními sítěmi. Na konci práce jsou výsledky vlastního výzkumu na téma komerčního využití sociálních sítí provedeného formou dotazníku a případové studie čtyř českých firem z různých oborů činnosti.
Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Slimáková, Miroslava ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.
Věrnostní programy se zaměřením na OK Plus
Fléglová, Helena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nástrojů podpory prodeje, a tím jsou věrnostní programy. Jako jediné dokážou vytvořit velmi silnou vazbu mezi společností a zákazníkem a redukují tak míru jejich ztráty na minimum. Prostředkem k dosažení stanovených cílů je rozsáhlý systém benefitů, kterých mohou členové využívat. Vše je vysvětleno na programu OK Plus Českých aerolinií, který se po dlouholetém vývoji stal synonymem úspěšného věrnostního programu.
Affiliate marketing
Hesoun, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje online affiliate marketingu z pohledu obchodníka na Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje affiliate marketing, rozebírá nejvýznamnější affiliate řešení na českém trhu a možnosti jejich implementace. Ve druhé, praktické, části se podrobněji věnuje affiliate programu společnosti GameLeader, s.r.o. Rozebírá očekávání podniku od zavedení affiliate programu a vyhodnocuje, zda byla očekávání splněna. Dále na základě analýzy dat získaných z reklamních kampaní na internetovém herním magazínu Zing.cz, který je zapojen do affiliate programu společnosti, formuluje všeobecně uplatnitelná doporučení při zavádění a nastavení reklamních kampaní v affiliate programu.
Nové trendy v marketingu telekomunikací
Machová, Vendula ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Diplomová práce mapuje situaci na trhu telekomunikací v České republice, analyzuje hlavní hráče na českém i světovém trhu a analyzuje možnosti marketingu a představení vyspělých technologií zákazníkům uživatelsky komfortní formou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí297 - 306dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.