Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.
Ekonomická krize a sport
Illich, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analýza finanční krize a její vliv na sportovní odvětví v České republice. Konkrétně tedy dopad krize na kluby působících v nejvyšších soutěžích ve fotbale a hokeji. Dílčím cílem je popsat finanční krizi, lépe řečeno její vznik, příčiny, dopady na Českou republiku a vybrané sportovní kluby. Při získávání dat byl použit kvantitativní i kvalitativní výzkum, který jsem provedl programem SCILAB. Jako další nástroj v predikcích jsem využil LITREND. V závěru práce bude vytvořena prognóza budoucího vývoje u vybraných klubů a předpověď další finanční krize.
Nezávislost a nestrannost Arbitrážního soudu pro sport v kontextu případu Pechstein
Plevková, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Exner, Jan (oponent)
Název: Nezávislost a nestrannost Arbitrážního soudu pro sport v kontextu případu Pechstein Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace strukturálních nedostatků Mezinárodní sportovní arbitráže a navržení doporučení pro její novou reformu. Metody: V práci jsem využila metodu retrospektivní analýzy sekundárních dat, konkrétně studium dokumentů z elektronických zdrojů a tištěné literatury. Výsledky: Zjistila jsem, že Mezinárodní sportovní arbitráž vykazuje hned několik strukturálních nedostatků v následujících oblastech: oblast nezávislosti ICAS, nezávislosti jednotlivých rozhodců, transparentnosti informací o rozhodcích, zveřejňování výsledků řízení CAS, zveřejňování správních dokumentů CAS a přístupu ke spravedlnosti. Pro dané oblasti jsem navrhla celkem 8 doporučení eliminujících podjatost CAS. Klíčová slova: nezávislost, nestrannost, kauza Pechstein, Mezinárodní sportovní arbitráž
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Návrh projektu tenisové školy ve městě Krasnodar
Olefir, Viktoriya ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ftorek, Jozef (oponent)
Název: Návrh projektu tenisové školy ve městě Krasnodar Cíle: Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v oblasti poskytování tenisových služeb především dětem ve městě Krasnodar. Na základě analýzy formulovat závěry pro návrh založení tenisové školy, následně zpracovat podnikatelský záměr společně s finančním plánem. Závěrem práce je projekt podroben rizikové analýze a jsou formulována závěrečná doporučení. Metody: Co se týká analýzy trhu, byla provedena sekundární analýza trhu, na základě výsledku výzkumu Ruské tenisové federace. V práci byla také provedena finanční analýza, která poslouží k celkovému vyhodnocení projektu. Výsledky: V rámci finančního plánování bylo zjištěno, že náklady a výnosy v prvním roce fungování podniku se téměř rovnají a tedy ziskovost nebude příliš vysoká. Nicméně v rámci zhodnocení projektu vyšlo najevo, že by projekt neměl být ztrátový, pokud ovšem bude brán zřetel především na minimalizaci rizik, která byla identifikována v souvislosti s podnikáním v tenisové škole. Klíčová slova: tenisová škola, projekt, analýza trhu, finanční plán
Zlepšení manažerské práce ve sportovním klubu na regionální úrovni
Mareš, Václav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Zlepšení manažerské práce ve sportovním klubu na regionální úrovni Cíle: Hlavním cílem této práce je vymezení strategických cílů futsalového klubu Tenisáci Benešov. Zhodnotit současnou situaci klubu po personální, organizační a sportovní stránce a navrhnout opatření, která zlepší situaci v některých problémových oblastech a nastínit budoucí směřování klubu. Metody: Metodika této práce byla zaměřená na analýzu klubu. Při analýze bylo využito kvalitativní metody nestandardizovaného rozhovoru. A kvantitativních metod sekundární analýzy dat a dotazníku. Použita byla také SWOT analýza pro přehledné zhodnocení současné situace klubu. Výsledky: Došlo k provedení pečlivé analýzy současného stavu klubu. Na jejím základě byla navržena doporučení pro budoucí směřování klubu, a to v těchto oblastech: strategické cíle klubu, stanovy sdružení, organizační struktura a vymezení kompetencí, využití silných stránek a vnějších příležitostí, zlepšení slabých stránek klubu a vyvarování se vnějším hrozbám klubu. Značná část práce je věnována budování dobrého sociálního klimatu v organizaci, jež je pro úspěšnou existenci klubu stěžejní. Klíčová slova: poslání, vize, strategické cíle, strategické plánování, sociální klima, sociologický výzkum, SWOT analýza, organizační struktura, stanovy sdružení

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.