Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strojové učení v oblasti stylometrie a určování autorství
Drápela, Karel ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá identifikací autorů anglických internetových komentářů. Popisuje aktuální stav v oboru určování autorství na sociálních sítích. Vysvětluje fungování a strukturu vytvořeného systému na určování autorství, který funguje na základě výběru nejinformativnějších příznaků z převážně písmemnných n-gramů a slovních druhů. Prezentuje výsledky testování systému na internetových službách Quora a Twitter.
Umělá inteligence pro hraní her
Bayer, Václav ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodami umělé inteligence aplikovanými pro hraní strategických her, ve kterých probíhá veškerá interakce v reálném čase (tzv. real-time strategic - RTS). V práci se zabývám zejména metodu strojového učení Q-learning založenou na zpětnovazebním učení a Markovovu rozhodovacím procesu. Praktická část práce je implementována pro hraní hry StarCraft: Brood War.Mnou navržené řešení, implementované v rámci pravidel soutěže SSCAIT, se učí sestavit optimální konstrukční pořadí budov dle hracího stylu oponenta. Analýza a vyhodnocení systému jsou provedeny srovnáním s ostatními účastníky soutěže a rovněž na základě sady odehraných her a porovnání počátečního chování s výsledným chováním natrénovaným právě na této sadě.
Logické síťové hry pro Android
Kubík, Michal ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla implementace aplikace pro hraní logických her, která bude spustitelná na zařízeních se systémem android. Práce zabývá systémem Android a možnostmi tvorby a publikace aplikací pro tento systém. Popsány jsou také známé algoritmy, používané pro implementaci umělé inteligence pro hraní logických her. Řeší se zde i způsoby bezdrátové komunikace mezi přenosnými zařízeními. V implementační části této práce je popsáno grafické uživatelské rozhraní aplikace, řešení umělé inteligence a síťové komunikace.
Formát XML pro značkování slovníků
Vavrečan, Lukáš ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním elektronických slovníků ve formátě LMF, jejich analýzou a převodem do jednotné podoby. Cílem je vytvořit systém, který díky hromadným změnám ulehčí strojové zpracování slovníků. Přiblížíme si potřebné technologie, zejména Python3, formát XML a LMF.
Generátor vědeckých webových portálů
Mertel, Ján ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice automatickýho přidávání relevantních článků z nejakého úložistě, přičemž rešpektuje vymezený cílený záměr webového portálu. Jako součást práce je podpora personalizace portálu dle různých nastavění. Práce se soustředí na práci s článkama všeobecně, kterých odkazy jsou uschované v databáze, a další aktualizací portálu.
Arimaa
Kanis, Martin ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Arimaa je desková hra s jednoduchými pravidly. Je jednoduchá pro lidi, ale zároveň složitá pro počítače.Cílem této bakalářské práce je seznámit se s metodami, které se využívají při hraní her s využitím umělé inteligence. Dále navrhnout a vytvořit program, který bude schopný hrát Arimu proti jiným hráčům a programům. Návrh programu sestává hlavně z generování tahů, prohledávání tahů a ohodnocování herních pozic.Program byl nakonec testovaný na herním servru, kde hrál proti ostatním programům.
Herní portál v Cloudu
Rozsypálek, Václav ; Maliulin, Valerii (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v rámci návrhu a implementace herního portálu. Na základě výsledků testování zátěže a škálovatelnosti je sepsán závěr.
Strojové učení ve strategických hrách
Vlček, Michael ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Strojové učení v současnosti diktuje pokrok umělé inteligence v soupeření s člověkem v rámci strategických her, ať už jde o šachy, Go, či poker. Oblastí strojového učení, která vykazuje nejperspektivnější výsledky ve hraní strategických her, je posilované učení. Velkým milníkem se pro současný vývoj stává počítačová hra Starcraft II, která svou komplexností mnohonásobně předčí dosavadní úspěchy v tomto oboru. Tato práce se zabývá rozborem problematiky, a navrhuje řešení prostřednictvím algoritmu posilovaného učení A2C a implementace optimalizace hyperparametrů PBT (trénování na bázi populace), které může být pro dosavadní výsledky krokem vpřed.
Kolorimetr
Škoda, Pavel ; Janáková, Ilona (oponent) ; Honec, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje analýze parametrů barev pro jejich následné využití v návrhu pří- stroje, který bude určen k měření jejich stálosti při kontinuální výrobě. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a znalosti potřebné pro pochopení problematiky. Dále jsou v práci popsány jednotlivé součástky a snímače vhodné pro měření barev. Praktická část se věnuje hlavně popisu stavby kolorimetru, jeho jednotlivých částí a tvorby ovládacího programu. Nakonec jsou zde vypsány výsledky testování vytvořeného přípravku a jejich zhodnocení.
Systém pro vyhodnocování studentských kódů ve skriptovacích jazycích
Bastl, Vojtěch ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá nástroji pro automatické vyhodnocení kódu programátorů - studentů, kteří se teprve seznamují s konkrétním programovacím jazykem. Hlavní důraz je kladen na jazyk Python. Nejprve probírá problémy začínajících programátorů a diskutuje existující řešení. Jádro práce tvoří návrh a implementace nového systému, který je schopen automaticky vyhodnocovat studentská řešení konkrétních programovacích úloh v jazyce Python. Práce ukazuje vnitřní uspořádání a fungování, popisuje jeho vstupy a výstupy a demonstruje možnosti zařazení do výuky. Jako případová studie byl systém nasazen pro podporu výuky předmětu Skriptovací jazyky na FIT VUT v Brně v akademickém roce 2016/2017. Práce shrnuje zkušenosti z tohoto nasazení a hodnotí přednosti i problémy zpracovaného řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Škoda, Pavel
15 Škoda, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.