Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulátor obchodních strategií
Helešic, Tomáš ; Šerý, Ondřej (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Předmětem této práce je vytvoření simulátoru obchodních strategií. Výsledný program umožňuje uživatelům stahovat aktuální i historická burzovní data, vizualizovat je pomocí grafů a implementovat na ně prostředky technické analýzy. Tyto komponenty jsou navrženy a propojeny tak, aby vytvořili plnohodnotné prostředí pro psaní, vyhodnocení a zobrazení uživatelských strategií.
Peer To Peer Component Framework
Klačko, Tomáš ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Tůma, Petr (vedoucí práce)
Peer To Peer Komponentový Framework je software, ktorý umožňuje vytvárať inštancie komponent na uzloch v sieti, ktoré splňujú požadované podmienky v dobe inštanciácie. Diplomová práca prezentuje návrh tohto software spolu s jeho prvotnou implementáciou. Framework považuje za komponentu každý vykonatelný kód. Preto vytvorenie inštancie komponenty na uzle v sieti znamená vzdialené vykonanie kódu na tomto uzle. Vzdialené vykonávanie kódu všeobecne tvorí bezpečnostný problém. Pretože framework má praktické zameranie, tak v tomto smere umožňuje využiť existujúci bezpečnostný software. Požiadavky na návrh frameworku spolu s jeho prvotnou implementáciou sú odvodené predovšetkým od jeho prípadov použitia. Dva modelové prípady sú taktiež uvedené v diplomovej práci.
Object-oriented Command Shell
Molnár, Martin ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Ježek, Pavel (vedoucí práce)
Predložená práca sa zaoberá vnášaním objektovo orientovaného prístupu do programovania v príkazovom riadku. Študuje možnosti z adenia konceptov OOP a dávkového spracovania ľ a navrhuje vhodný kompromis medzi týmito prístupmi. Hlavným cieľom tejto práce je implementácia zvoleného riešenia v rodinách operačných systémov Unix a Microsoft Windows. Práca teda popisuje rozhodnutia súvisiace s implementáciou, ako aj používanie výslednej aplikácie.
Informační systém pro společnost na výrobu součástek do dopravní techniky
Čech, Martin ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Kofroň, Jan (vedoucí práce)
V předložené práci studujeme návrh a konkrétní implementaci informačního systému pro malé a střední firmy. Jejím cílem je správa dat o zaměstnancích, partnerských společnostech (jak dodavatelích, tak zákaznících), jednotlivých zakázkách a samotných výrobcích. Jedná se tedy o prakticky zaměřenou aplikaci, která se skládá ze tří částí: databázové vrstvy, aplikačního serveru a klientského programu pro správu dat. Je navíc specializována na správu výrobků, jejich rozklad na elementární součástky a vytváření jejich výrobních postupů. Další významnou částí je evidence produkce zaměstnanců, díky které je možné sledovat postup vývoje zakázky a také generovat mzdu. V práci se zaměříme zejména na řešení jednotlivých částí aplikace a komunikace mezi nimi.
Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - drama manager
Abonyi, Adam ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Výsledky virtuálního storytellingu se využívají v interaktivních počítačových hrách nebo v e-learningu. Osnovy virtuálních příběhů lze vnímat jako distribuovaný systém, jenž byl formalizován Carlem Adamem Petrim v jeho práci nazvané Petriho sítě. Tyto sítě již byly využity na poli virtuálního storytellingu, ale nikoliv k popisu příběhu ve virtuálním světě. V naší práci rozšiřujeme základní model Petriho sítí tak, aby byl jednoduše použitelný pro specifikaci osnov příběhu a pro jeho odehrávání a implementujeme tento model spolu s ladícími nástroji. Dále umožňujeme zápis příběhů pomocí formátu založeného na XML, který umožňuje snadnou spolupráci programátora a návrháře přiběhu.
Renonc - licitovaný mariáš
Kozmík, Václav ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Kronus, David (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá vývojem aplikace pro hru licitovaného mariáše na počítači. Výsledná aplikace pro operační systém Windows umožňuje hru proti počítačovým protivníkům nebo hru po síti s lidskými protihráči. Umělá inteligence dosahuje úrovně pokročilejšího hráče mariáše, dodržuje zažité herní zvyklosti a pro řešení herních situací na konci hry používá algoritmus minimaxu. Síťová komunikace probíhá přes vlastní protokol založený na XML, což umožňuje alternativní implementaci klientské části v libovolném programovacím jazyce. Přínosem oproti stávajícím aplikacím je moderní grafi cké rozhraní, široké možnosti nastavení pravidel hry a také možnost ukládání lokálních i síťových her v jakémkoliv stavu hry. Práce popisuje možnosti aplikace z uživatelské a programátorské stránky a zahrnuje i porovnání s existujícími programy.
Pohyb v projektu ENTI
Bajer, Lukáš ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Projekt ENTI je simulátor prostředí, které je podobné lidskému světu. Žijí v něm autonomní agenti nazývaní enti, kteří se o svět starají. K naplňování svých úkolů a životních potřeb potřebují často hledat po svém světě cestu. Tato práce je zaměřena na skripty, které toto hledání a následné procházení cest řídí. Pohyb entů mezi místnostmi vylepšuje hierarchickou verzí algoritmu A*, čímž snižuje nároky na procesor při hledání delších cest. Dále pak rozšiřuje skripty pro pohyb po místnosti, sledování a vyhýbání se cizím entům a hledání předmětů.
Analyzer of Windows Kernel Models
Calta, Jan ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Ježek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce předkládá nástroj pro analýzu modelů ve specifikačním jazyce DeSpec a pro jejich překlad do modelovacího jazyka Zing. Výsledné modely pak mohou být verifikovány model checkerem Zing. Jazyk DeSpec je navržen především pro specifikaci prostředí, ve kterém pracují ovladače operačních systémů rodiny Windows NT. Umožňuje abstrahovat toto prostředí objektově orientovaným způsobem a používá formule lineární temporální logiky k popisu pravidel, jejichž splnění jádro OS Windows od ovladačů vyžaduje. Jazyk Zing je navržen pro popis vykonavatelných modelů software včetně paralelismu, které mohou být dale zkoumány model checkerem Zing. Vlastnosti k ověření jsou vyjádřeny příkazy assert. Dosud neexistoval způsob, jak automaticky extrahovat ze specifikace v DeSpecu model, který by mohl být formálně verifikován model checkerem. Překladač z DeSpecu do Zingu hraje v tomto úkolu zásadní roli. Práce ukazuje, že je možné překládat specifikace v DeSpecu do modelů v Zingu a tedy že DeSpec je vhodným jazykem pro model checking cílového prostředí. Uvedený nástroj umožňuje kontrolu správnosti specifikace v DeSpecu a za omezení daných absencí dalších nezbytných nástrojů umožňuje překlad vybrané podmnožiny specifikací do Zingu.
Memory Representation for Model Checker of C/C++
Kouba, Jan ; Kofroň, Jan (oponent) ; Šerý, Ondřej (vedoucí práce)
V předložené práci je popsán návrh a C++ implementace nově vytvořeného paměťového modulu, který bude použit k reprezentaci paměti zkoumaného programu v GIMPLE Model Checkeru (explicit state model checkeru). Modul se liší od většiny ostatních code model checkerů v tom, že umožňuje uložit do simulované paměti libovolné C++ objekty splňující jisté rozhraní. To umožňuje ukládat například data hodnot spolu s jejich typy, symbolické hodnoty používané při symbolickém vykonávání programu nebo predikáty o hodnotách používané při predikátové abstrakci. Pro efektivní ukládání stavů, kanonikalizaci haldy a výpočet hashe stavu používá modul delta ukládání, inkrementální hashování a inkrementální kanonikalizaci haldy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Šerý, Omar
5 Šerý, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.