Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fyzikální systém pro tvorbu her
Cséfalvay, Szabolcs ; Kronus, David (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V této práci zkoumáme fungování real-time fyzického engine. Také prozkoumáme problematiku spojenou s vytvořením takového engine, metody urychlení detekce kolizí a zvýšení stability systému. Aktualní implementace umí pracovat s klidovými kontaktními silami mezi objekty, pružinami, s kolizemi mezi koulemi a válci (bez vrchu a spodku) a s objekty z těchto primitiv složených.
Simulace statiky budovy
Zajíček, Petr ; Kronus, David (vedoucí práce) ; Pangrác, Ondřej (oponent)
V předložené práci studujeme metody analýzy statiky budovy. Základem této práce je analýza statiky prutových konstrukcí. Na tomto základe, vybudujeme program schopný simulovat chování prostorové budovy zatížené kromě vlastní váhy také libovolnými silami působícími na jednotlivé její elementy. Budeme se snažit najít rovnováhu mezi přesností výpočtu a jeho rychlostí tak, aby výsledný program byl vhodný pro demonstraci obecného chování zatížených konstrukcí při skoro real-time rychlostech.
Fyzikální systém pro tvorbu her
Cséfalvay, Szabolcs ; Kronus, David (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V této práci zkoumáme fungování real-time fyzického engine. Také prozkoumáme problematiku spojenou s vytvořením takového engine, metody urychlení detekce kolizí a zvýšení stability systému. Aktualní implementace umí pracovat s klidovými kontaktními silami mezi objekty, pružinami, s kolizemi mezi koulemi a válci (bez vrchu a spodku) a s objekty z těchto primitiv složených.
Renonc - licitovaný mariáš
Kozmík, Václav ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Kronus, David (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá vývojem aplikace pro hru licitovaného mariáše na počítači. Výsledná aplikace pro operační systém Windows umožňuje hru proti počítačovým protivníkům nebo hru po síti s lidskými protihráči. Umělá inteligence dosahuje úrovně pokročilejšího hráče mariáše, dodržuje zažité herní zvyklosti a pro řešení herních situací na konci hry používá algoritmus minimaxu. Síťová komunikace probíhá přes vlastní protokol založený na XML, což umožňuje alternativní implementaci klientské části v libovolném programovacím jazyce. Přínosem oproti stávajícím aplikacím je moderní grafi cké rozhraní, široké možnosti nastavení pravidel hry a také možnost ukládání lokálních i síťových her v jakémkoliv stavu hry. Práce popisuje možnosti aplikace z uživatelské a programátorské stránky a zahrnuje i porovnání s existujícími programy.
Interval Representations of Boolean Functions
Kronus, David ; Čepek, Ondřej (vedoucí práce) ; Sgall, Jiří (oponent) ; Savický, Petr (oponent)
This thesis is dedicated to a research concerning representations of Boolean functions. We present the concept of a representation using intervals of integers. Boolean function f is represented by set I of intervals, if it is true just on those input vectors, which correspond to integers belonging to intervals in I, where the correspondence between vectors and integers depends on the ordering of bits determining their significancies. We define the classes of k-interval functions, which can be represented by at most k intervals with respect to a suitable ordering of variables, and we provide a full description of inclusion relations among the classes of threshold, 2-monotonic and k-interval Boolean functions (for various values of k). The possibility to recognize in polynomial time, whether a given function belongs to a specified class of Boolean functions, is another fundamental and practically important property of any class of functions. Our results concerning interval functions recognition include a proof of co-NP- hardness of the general problem and polynomial-time algorithms for several restricted variants, such as recognition of 1-interval and 2-interval positive functions. We also present an algorithm recognizing general 1-interval functions provided that their DNF representation satisfies several...
Simulace statiky budovy
Zajíček, Petr ; Pangrác, Ondřej (oponent) ; Kronus, David (vedoucí práce)
V předložené práci studujeme metody analýzy statiky budovy. Základem této práce je analýza statiky prutových konstrukcí. Na tomto základe, vybudujeme program schopný simulovat chování prostorové budovy zatížené kromě vlastní váhy také libovolnými silami působícími na jednotlivé její elementy. Budeme se snažit najít rovnováhu mezi přesností výpočtu a jeho rychlostí tak, aby výsledný program byl vhodný pro demonstraci obecného chování zatížených konstrukcí při skoro real-time rychlostech.
Simulace spolupracujících dělníků s optimalizací
Tóth, Csaba ; Bureš, Tomáš (oponent) ; Kronus, David (vedoucí práce)
V predložené práci studujeme problém spolupráce delníku prí ukládání a vyzvedávání krabic ve skladu. Delníci spolu komunikují, ale mají pouze omezenou pamet na informace o mape skladu a na komunikaci s ostatními. Jejich úkolem je snažit se optimalizovat nekterý zvolený parametr jejich práce, napr. casovou odezvu pri vyzvedávání krabice ze skladu. Prostredkem optimalizace je uložení a reorganizace krabic ve skladu a vhodná komunikace mezi delníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.