Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - drama manager
Abonyi, Adam ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Šerý, Ondřej (oponent)
Výsledky virtuálního storytellingu se využívají v interaktivních počítačových hrách nebo v e-learningu. Osnovy virtuálních příběhů lze vnímat jako distribuovaný systém, jenž byl formalizován Carlem Adamem Petrim v jeho práci nazvané Petriho sítě. Tyto sítě již byly využity na poli virtuálního storytellingu, ale nikoliv k popisu příběhu ve virtuálním světě. V naší práci rozšiřujeme základní model Petriho sítí tak, aby byl jednoduše použitelný pro specifikaci osnov příběhu a pro jeho odehrávání a implementujeme tento model spolu s ladícími nástroji. Dále umožňujeme zápis příběhů pomocí formátu založeného na XML, který umožňuje snadnou spolupráci programátora a návrháře přiběhu.
IntelliSense Integration for Coq Theorem Prover
Abonyi, Adam ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Nástroje pro automatické (interaktivní) počítačové dokazování vět se používají na vytváření a ověřování formálních důkazů. Během posledního desetiletí se tyto nástroje postupně vyvíjely a začaly být čím dál častěji používány. Vývojová prostředí používaná pro tvorbu těchto důkazů však bohužel ve vývoji zaostávají a proto neposkytují takové možnosti, jako jiná modernější prostředí, se kterými se v dnešní době můžeme běžně setkat. Cílem této práce je zlepšit vývojové nástroje pro dokazování vět a to konkrétně nástroj Coq. Ten integrujeme do moderního vývojového prostředí a tím získáme výhody novodobých nástrojů i při tvorbě důkazů. Takovéto vylepšení by mohlo zvýšit povědomí o počítačově asistovaném dokazování a tudíž vést k usnadnění formální verifikace a ke zvýšení kvality jak hardwaru, tak softwaru.
Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - drama manager
Abonyi, Adam ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Výsledky virtuálního storytellingu se využívají v interaktivních počítačových hrách nebo v e-learningu. Osnovy virtuálních příběhů lze vnímat jako distribuovaný systém, jenž byl formalizován Carlem Adamem Petrim v jeho práci nazvané Petriho sítě. Tyto sítě již byly využity na poli virtuálního storytellingu, ale nikoliv k popisu příběhu ve virtuálním světě. V naší práci rozšiřujeme základní model Petriho sítí tak, aby byl jednoduše použitelný pro specifikaci osnov příběhu a pro jeho odehrávání a implementujeme tento model spolu s ladícími nástroji. Dále umožňujeme zápis příběhů pomocí formátu založeného na XML, který umožňuje snadnou spolupráci programátora a návrháře přiběhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.