Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Vajcík, Antonín ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci promotérské společnosti Relmost při příležitosti pořádání golfového turnaje D+D REAL Czech Masters ze série turnajů European Tour. Cílem práce je představit a následně kriticky zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci. První dvě kapitoly definují základní pojmy marketingu se zvláštním zaměřením na marketingovou komunikaci. Následuje představení společnosti Relmost, respektive golfového turnaje D+D REAL Czech Masters a stěžejní částí je analýza komunikačního mixu při příležitosti propagace turnaje. Práce na základě dotazníkového šetření hodnotí efektivitu dosavadní komunikace a navrhuje doporučení na zlepšení do příštích let. V neposlední řadě je součástí také analýza SWOT.
Global Marketing Strategy of Škoda Auto Inc.
Šlégl, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Market Analysis of Škoda Auto in China" je analýza postavení Škody Auto a.s. na čínském trhu. Škoda Auto se svojí více než stoletou historií a sídlem v Mladé Boleslavi patří k nejstarším automobilkám na světě a zároveň je součástí koncernu Volkswagen Group. Škoda Auto je globální značkou, která je přítomna na všech velkých trzích včetně rozvojových zemí, jako je Rusko, India a Čína. Ačkoliv Škoda Auto vstoupila na čínský trh nedávno - v roce 2007 s modelem Octavia -- v prvním pololetí roku 2011 zde již prodala 112 000 automobilů, a od roku 2010 je tento trh pro Škodu Auto největším, následován Německem a Českou Republikou. Toto diplomová práce popisuje postavení Škody Auto v Číně a popisuje rozdíly mezi evropskými a čínskými verzemi modelů.
Politický marketing ve střední Evropě
Šanda, Jakub ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Prochazka, Jan (oponent)
Diplomová práce Politický marketing ve střední Evropě analyzuje jednak historická východiska, kulturní specifika, ekonomické, geografické a sociodemografické faktory, které ovlivnily rozhodování voličů v jednotlivých zemích, poukazuje na komunikace jednotlivých politických subjektů a rozebírá výsledky parlamentních voleb v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a prezidentských voleb v Rakousku a Polsku, které se konaly v roce 2010. Na základě zjińtěných skutečností predikuje dalńí pravděpodobný vývoj politických subjektů na politických scénách v jednotlivých zemích a určuje klíčové faktory, podle kterých se voliči ve volbách rozhodovali.
Marketing obchodních řetězců
Žižková, Veronika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem vybraných obchodních řetězců. Součástí první části je teoretický pohled na marketing obchodu. Druhá část je zaměřena na české obchodní řetězce, na jejich současnou situaci a zahrnuta je i prognóza budoucího vývoje. Součástí je i výzkum, který je proveden v Roudnici nad Labem a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Mezi hlavní cíle patří zjistit, jak zákazníci hodnotí místní obchodní řetězce a podle kterých kritérií se rozhodují při výběru prodejny.
Marketing českých politických stran v roce 2010
Stručovská, Hana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve je zde politický marketing popsán teoreticky, potom se práce zaměřuje na konkrétní strany a jejich kampaně. V práci je využíváno metod obsahové analýzy, analýzy mediálních prostředků a rozhovoru s volebním manažerem. V práci jsou zpracovány primární i sekundární informace. V práci jsou zanalyzovány hlavní momenty kampaní stran s vazbou na marketingová pravidla a výsledky voleb.
Finanční analýza podniku Plzeňský Prazdroj, a.s.
Šanda, Jakub ; Plná, Jaruše (vedoucí práce) ; Jakl, Martina L. (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou podniku Plzeňský Prazdroj, a.s. Analyzuje data za období 1.4.2002 - 31.3.2007. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V praktické části je provedena horizontální analýza, analýza poměrových ukazatelů, bilančních pravidel a analýza pomocí bankrotních a bonitních modelů.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠANDA, Jiří
2 Šanda, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.