Název: Market Analysis of Škoda Auto in China
Překlad názvu: Global Marketing Strategy of Škoda Auto Inc.
Autoři: Šlégl, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: automobilový průmysl; Čína; Škoda Auto; automotive industry; China; Škoda Auto

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30150

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86057


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet