Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Global Marketing Strategy of Škoda Auto Inc.
Šlégl, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Market Analysis of Škoda Auto in China" je analýza postavení Škody Auto a.s. na čínském trhu. Škoda Auto se svojí více než stoletou historií a sídlem v Mladé Boleslavi patří k nejstarším automobilkám na světě a zároveň je součástí koncernu Volkswagen Group. Škoda Auto je globální značkou, která je přítomna na všech velkých trzích včetně rozvojových zemí, jako je Rusko, India a Čína. Ačkoliv Škoda Auto vstoupila na čínský trh nedávno - v roce 2007 s modelem Octavia -- v prvním pololetí roku 2011 zde již prodala 112 000 automobilů, a od roku 2010 je tento trh pro Škodu Auto největším, následován Německem a Českou Republikou. Toto diplomová práce popisuje postavení Škody Auto v Číně a popisuje rozdíly mezi evropskými a čínskými verzemi modelů.
Vstup retailingové firmy na čínský trh
Šlégl, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Vstup retailingové firmy na čínský trh" je popsání čínského retailingového trhu v širších souvislostech, a to včetně obsáhlého popisu Číny jako takové. Čínská lidová republika (dále pouze Čína) je nejlidnatější zemí světa. Retailingové řetězce jí proto čím dál tím více sledují kvůli možnému vstupu na tamní trh, který bude za několik desetiletí významnější než americký. Z tohoto důvodu chci v této diplomové práci popsat kompletní vývoj Číny od roku 1949 ve všech ekonomických oblastech, protože Čína je natolik obrovský a unikátní trh, že je ho potřeba pochopit komplexně. Diplomová práce je rozdělena na část o Číně a část o tamním retailingovém trhu. Část o Číně obsahuje geografický a historický popis, ale také popis reforem, analýzu HDP, mezinárodního obchodu nebo zahraničních investic. Naopak v části o retalingovém trhu je popsána jeho velikost, vývoj v čase ale také nejčastější formáty na trhu včetně největších hráčů. Toto je následováno analýzou amerického retailera Wal-Martu a francouzského Carrefouru na tamním trhu, kteří mají k čínskému trhu odlišný přístup.
Finanační analýza společnosti Stock Plzeň, a.s.
Šlégl, Martin ; Sotonová, Hana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce se provedení finanční analýzy a posouzení finančního zdraví společnosti Stock Plzeň, a.s.. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Pro zpracování byla využita data dostupná z výročních zpráv z let 2002 - 2005.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šlégl, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.