Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení pracovníků
Janovská, Eva ; Řepová, Helena (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je hodnocení pracovníků, konkrétně sestavení analýzy či návrhu hodnocení pracovníků. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretic-ká a zabývá se základními a známými poznatky v oblasti hodnocení pracovníků a dal-šími logicky navazujícími souvislostmi. Druhá, podstatnější část této práce, je praktická, kde je již hodnocení pracovníků zkoumáno přímo v aplikaci na konkrétní firmu. Sou-částí praktické části je také dotazníkové šetření, jehož cílem je zjištění vlastních názorů pracovníků na tuto problematiku a zanalyzování aktuální situace v podniku v oblasti hodnocení pracovníků. V závěru práce jsou uvedeny vlastní návrhy řešení hodnocení pracovníků na základě těchto zjištěných výsledků uvedených v praktické části práce a zanalyzování současné situace systému hodnocení ve firmě.
Podnikatelský plán
Trnka, Tomáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro konkrétní podnikatelský záměr, založení podniku pro výrobu a prodej sběratelských dřevěných hraček s vojenskou tematikou. Cílem práce je ověřit realizovatelnost podnikatelského záměru, zjistit návratnost investice a určit hodnotu podniku po pěti letech od zahájení činnosti. V teoretické části jsou představeny hlavní teorie z oblasti analýzy prostředí, podnikatelských a marketingových koncepcí. Metodologie popisuje především finanční analýzu jako nástroj k dosažení dílčích cílů práce a metody oceňování podniku jako nástroj k dosažení hlavního cíle diplomové práce. Všech cílů práce bylo dosaženo, byla ověřena realizovatelnost podnikatelského záměru a byla určena hodnota podniku.
Podnikatelský plán
Králová, Lenka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu podniku poskytujícího služby autoservisu a pneuservisu. V teoretické části je provedena rešerše zvolené literatury, která pokrývá znalosti potřebné k vypracování praktické části. V té je sestaven konkrétní podnikatelský plán, jehož součástí je kromě popisu subjektu také analýza trhu a prostředí, marketingový, finanční a operační plán a what if analýza. Finanční plán je proveden ve třech variantách, které jsou hodnoceny metodami finanční analýzy. Práce je zakončena evaluací proveditelnosti zamýšleného plánu.
Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Voborská, Hana ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace vybrané banky. Cílem samotné práce analyzovat současný stav marketingové komunikace Waldviertler Spar-kasse Bank AG a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a ze závěrečného doporučení. První část pojednává o teo-rii marketingu a komunikačním mixu služeb. První kapitola praktické části je věnována představení vybrané banky a analýze jejích současných marketingových aktivit. Dále je zde banka srovnána s konkurenčními bankovními subjekty, a to pomocí pozičních map, sémantického diferenciálu a vlastního pozorování. Pro účely práce jsou použity také dvě dotazníková šetření, jeden se týká porovnání jednotlivých bankovních institucí a druhý bankovního marketingu. V samotném závěru práce je zhodnocen současný stav komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG, a také jsou zde uvedena doporučení, jak marketingovou komunikaci banky zefektivnit.
Podnikatelský plán
Pelikánová, Hana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Diplomová práce se věnuje založení podniku, na základě odkoupení již fungující části podniku jiného. Tento model je v diplomové práci popsán na konkrétním případu. Cílem diplomové práce je nastínit nové myšlení či trend pro zakládání nového podniku, a to na základě odkoupení již fungující části jiného podniku. Toto téma diplomové práce je nosné především pro generační výměnu podnikatelů v České republice.
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Beranová, Michaela ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem práce je identifikace koučování a praktické zkušenosti koučinku v pracovním prostředí. Práce je založena na koučinku jako metodě ke zvýšení pracovní efektivity pomocí koučování. Následná studie je zaměřená na vybrané pracoviště, kde již kou-čink praktikují. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány pojmy koučo-vání, kouč a týmové koučování, které se dále využívají v praktické části. Praktickou část tvoří data získaná na základě dotazníkového šetření ve vybrané firmě a přepis koučovacích rozhovorů, na jejichž základě je vyhodnocena efektivita koučování.
Podnikatelský plán
Straková, Barbora ; Fiala, Roman (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na teoretický popis tvorby podnikatelského plánu rozdělena na jednotlivé kapitoly, kde je plán detailně rozepsán. Součástí teoretické části je objasnění právní problematiky pronajímání nemovitostí. Vlastní zpracování plánu je zaměřené na praktickou aplikaci a je koncipováno jako návod jak začít podnikat v této oblasti. Cílem práce je sestavení plánu a pomocí finanční analýzy dokázat, zda je plán realizovatelný a ufinancovatelný. Součástí práce je analýza trhu, která je nejvíce zaměřená na chování zákazníků a analýzu konkurence. Použité analýzy vnějšího a vnitřního prostředí se zaměřují na faktory ovlivňující pozici podniku na trhu.
Pracovní motivace v multi-level marketingu
Mrázková, Tereza ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat pracovní motivaci v multi-level marketingu a to v konkrétní společnosti. Je zde představen jak obecný marketing a jeho nástroje, tak i multi-level marketing a teorie motivace. Pro výzkum v praktické části byla použita metoda elektronického dotazníku, na který odpovědělo 71 respondentů. Respondenti byli pracovníci konkrétní firmy. Není zde zaměření pouze na celkovou pracovní motivaci v MLM, ale také na rozdíl pracovní motivace u ženského a mužského pohlaví. Tato bakalářská práce svým čtenářům přiblíží pojem multi-level marketing a přinese zajímavé informace o tomto podnikání v praxi.
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Drahovzalová, Veronika ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která bude provedena OTK Group, a. s. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část této práce je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing a hlavně na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu 4P. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a komunikaci. V praktické části práce je stručně představena vybraná společnost a poté provedena analýza marketingového mixu firmy. V poslední části této práce je uvedené porovnání nákladů na marketingovou komunikaci mezi vybranou společností a její konkurencí. Cílem je podat ucelený obraz o marketingovém mixu OTK Group, a. s. a navrhnout společnosti případné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.
Hodnocení zaměstnanců v malém podniku
Klattová, Lucie ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu hodnocení pracovníků v konkrétním malém podniku XY s.r.o., následně na navržení nového systému hodnocení a konečně na popis implikace. Cílem je vypracovat edukační podklady pro vedení firmy XY s.r.o. Metody sběru dat jsou studium odborné literatury, nestrukturované rozhovory s vedením společnosti XY s.r.o., analýza vnitropodnikových dokumentů a dvě dotazníková šetření - k analyzování pracovních míst a systému hodnocení pracovníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.