Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Drahovzalová, Veronika ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která bude provedena OTK Group, a. s. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část této práce je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing a hlavně na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu 4P. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a komunikaci. V praktické části práce je stručně představena vybraná společnost a poté provedena analýza marketingového mixu firmy. V poslední části této práce je uvedené porovnání nákladů na marketingovou komunikaci mezi vybranou společností a její konkurencí. Cílem je podat ucelený obraz o marketingovém mixu OTK Group, a. s. a navrhnout společnosti případné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.