Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rozvoje malého českého výrobce transformátorů a ostatních vinutých dílů
Čermák, Radek ; Novák, Jiří (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti ELEKTROKOV,a.s.ZNOJMO, a to konkrétně jejího závodu Elektro, která působí v oblasti výroby transformátorů, tlumivek, svářecích kleští a ostatních vinutých dílů. První částí diplomové práce je teoretická část, která se zabývá především variantami možného rozvoje společnosti a vybranými analýzami jak vnějšího tak i vnitřního prostředí společnosti. Tyto analýzy jsou posléze použity v praktické části práce, kde se využívají k posouzení současné situace společnosti. Na základě výsledků těchto analýz jsou následně navržena řešení s cílem udržení svého postavení na domácím trhu a rozvoje na zahraničních trzích.
Investigation of properties of CdTe single-crystals surfaces with sub-nanometer depth resolution
Čermák, Rastislav ; Bábor, Petr (oponent) ; Šik, Ondřej (vedoucí práce)
In the Central European Institute of Technology (CEITEC) laboratires, a Qtac device is available, allowing us to quantitatively measure the composition of the upper-most atomic layer of different materials, including dielectrics. Qtac uses the backscattering of low-energy ions, the so-called LEIS method. Besides the surface atomic layer analysis, using the Dynamic mode LEIS can determine the depth profile of elemental concentrations with sub-nanometer precision.
Thermal induced morphological changes of poly(ethylene oxide) nanofibrous webs
Polášková, M. ; Peer, Petra ; Ponížil, P. ; Čermák, R.
The crystallinity of fibres prepared by electrospinning shows lower level in comparison with samples processed by common technologies such as moulding or film casting. Thus, the attempts to improve the structure of electrospun fibres in order to increase physical and mechanical properties of nonwoven webs are obvious. Post-process thermal treatment is one of the possibilities of the crystallinity enhancement that can be easily included to the finishing operation of final products. For the experiment we used poly(ethylene oxide) representing electrospun-friendly material and two solvents - methanol and water, both ensuring good electrospinnability. It is demonstrated that a choice of polymer solvents plays a significant role in fibre diameter and their capabilities to resist applied heat. However, in all cases the enhancement of crystallinity is detected at the short time of thermal exposure.
Optimalizace PPC kampaně
Slabihoud, Jan Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je seznámení čtenáře s fungováním PPC reklamy v reklamním systému Sklik a popsat proces optimalizace za účelem dosažení vyšších výdělků a snížení nákladů na propagaci. V teoretické části bude rozebráno základní fungování PPC reklamy v síti Sklik a vysvětleno několik fundamentálních pojmů, které se často používají v této práci. Zmíněny zde budou výhody a nevýhody PPC reklamy s důrazem na synergii reklamních kanálů. Následně zde bude rozebrán reklamní systém Sklik a teoretické fungování vyhledávací a obsahové sítě. V části praktické bude nejdříve představen klient, který poslouží jako názorný příklad pro založení reklamního účtu. Při zakládání bude čtenář seznámen s postupy optimalizátora a tyto postupy budou odůvodněny. Na zakládací část bude navazovat část optimalizační, kdy se uvedou možnosti jak zvýšit výkon kampaní a budou zde zmíněny postupy prováděné na klientově kampaních. Závěrem je hodnocena PPC reklama jako celek a také uvedeny výsledky optimalizačního snažení u praktického příkladu vybraného klienta.
Evaluation of neuromarketing and its applicability in practice
Kuchtová, Alexandra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení neuromarketingu a jeho praktické využitelnosti z různých pohledů. V práci je zahrnuta definice neuromarketingu a jeho vymezení z pohledu příbuzných odvětví, které s ním úzce souvisí. V krátkosti je popsána historie neuromarketingu a důležité milníky v jeho vývoji. Dále se práce zabývá teoretickými oblastmi, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka a jsou důležitou součástí výzkumů. V další části práce představuje metody, které neuromarketing využívá a následně popisuje jeho potenciální přínosy. Z praktického hlediska se zabývá příklady použití neuromarketingu ve firmách a rozebírá trendy, kterými se ubírá. Práce také popisuje základní etické problémy, které s sebou tento vědecký obor přináší a na závěr se věnuje celkovému zhodnocení neuromarketingu.
Optimalizace PPC kampaně
Tyrpekl, Daniel ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit průběh optimalizace PPC kampaně. V teoretické části je nejdříve PPC kampaň vysvětlena jako celek, poté je přikročeno k rozboru její struktury a jednotlivým možnostem optimalizace. Praktická část sestáva z určení cílů internetového obchodu, analýzy již probíhajících kampaní, tvorby nových kampaní a následné optimalizace dle určených cílů. Nakonec je vyvozen závěr o úspěšnosti reklamních kampaní pomocí různých ukazatelů. Práce je zpracována na základě konkrétních údajů čerpaných z jednoho z nejpoužívanějších PPC systémů v České republice - Google AdWords. Data poskytl internetový obchod s hodinkami Timestore.cz. Přínosem práce je především zvýšení objemu objednávek a tržeb internetového obchodu při současném zachování metriky ROAS.
Optimalizace PPC kampaně
Shul, Roman ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu o navýšení počtu podnikatelských subjektů, které kontaktují firmu pomocí našich reklam a zvýšení počtu návštěvníků na firemní webové stránce. Na závěr je shrnuta PPC reklama jako celek. Zároveň je zde zmíněn výsledek, který jsme pomocí našich PPC kampaní dosáhli pro našeho klienta.
Sociální síť YouTube jako podpora podnikání
Phí, Manh Hoang ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na seznámení čtenáře s fenoménem sociální sítě YouTube a jeho možnostech pro podporu podnikání. První kapitola teoretické části seznamuje čtenáře se základní charakteristikou online marketingu a jeho nástrojů. Druhá kapitola je věnována sociální síti YouTube, ve které se na začátku čtenář dozví o klíčových momentech historie a současných statistických faktech sítě YouTube. Dále je v práci popsána YouTube komunita, využití sítě YouTube v podnikání a nakonec využití sítě YouTube jako zdroje příjmů. Praktická část se věnuje analýze vybraných YouTube kanálů rozdělených do kategorií podle obsahu jejich tvorby. Cílem této práce je analyzovat vybrané YouTube kanály a na základě poznatků z analýzy sepsat doporučení pro vytvoření a správu úspěšného kanálu. K analýze byl využit webový nástroj socialblade.com, který má certifikaci sítě YouTube.
Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Urban, David ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití těchto nástrojů dvěma odlišnými e-shopy. V prvním případě jde o specializovaný obchod, který prodává výhradně plavecké potřeby. Ve druhém pak o velkoobchod, který prodává potřeby z různých sportovních odvětví. Cílem práce je porovnat marketingové aktivity daných e-shopů. Následně toto srovnání vyhodnotit a stanovit doporučení pro specializované obchody. Přínosem by pak měla být právě tato doporučení specializovaným obchodům, která přinesou lepší využívání on-line marketingových nástrojů.
Analýza služeb založených na pozici a jejich integrace v oblasti turismu
Pokorný, Michal ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou služeb založených na pozici poskytovaných přes mobilní zařízení a jejich integrací v oblasti turismu. Východisky práce je definice termínu LBS, stručný popis a historie technologií využívaných těmito službami a přehled současného stavu trhu mobilních služeb založených na pozici. Hlavním cílem práce je návrh LBS aplikace pro využití v oblasti turismu a zjistit jaké součásti aplikace čeští zákazníci nejvíce využijí v závislosti na cíli jejich cesty. Tohoto bylo dosaženo pomocí vlastního dotazníkového průzkumu a porovnáním s již existujícími studiemi zabývající se touto problematikou. Tato analýza je největším přínosem této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
3 Čermák, Radim
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.