Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza tvorby hmatových knih pro děti s těžkým zrakovým postižením v kontextu výuky českého jazyka
Čechová, Magdalena ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
První ást práce se v nuje specifik m (vývojovým i eduka ním) žáka se zrakovým postižením. Definuje hmat jako hlavní kompenza ní smysl nevidomých, popisuje zásady a formy správné haptizace a navrhuje innosti pro rozvoj hmatového vnímání. P es základní tyflografické postupy a formy se text dostává k úst ednímu tématu práce, hmatovým knihám. tená i jsou hmatové knihy p edstaveny, stejn jako možnosti, kde knihy v p ípad zájmu zap j it i zakoupit. Analýzou a komparací dostupných odborných materiál shrnuje práce metodické postupy pro tvorbu hmatových u ebnic, využitelných pro d ti se zrakovým postižením za len né v b žných t ídách v hodinách eského jazyka na základních školách. KLÍ OVÁ SLOVA: hmat, hmatové vnímání, hmatové knihy, žáci se zrakovým postižením, tyflografika
Analýza tvorby hmatových knih pro děti s těžkým zrakovým postižením v kontextu výuky českého jazyka
Čechová, Magdalena ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
První ást práce se v nuje specifik m (vývojovým i eduka ním) žáka se zrakovým postižením. Definuje hmat jako hlavní kompenza ní smysl nevidomých, popisuje zásady a formy správné haptizace a navrhuje innosti pro rozvoj hmatového vnímání. P es základní tyflografické postupy a formy se text dostává k úst ednímu tématu práce, hmatovým knihám. tená i jsou hmatové knihy p edstaveny, stejn jako možnosti, kde knihy v p ípad zájmu zap j it i zakoupit. Analýzou a komparací dostupných odborných materiál shrnuje práce metodické postupy pro tvorbu hmatových u ebnic, využitelných pro d ti se zrakovým postižením za len né v b žných t ídách v hodinách eského jazyka na základních školách. KLÍ OVÁ SLOVA: hmat, hmatové vnímání, hmatové knihy, žáci se zrakovým postižením, tyflografika
Výuka českého jazyka dětí a žáků se zrakovým postižením
Čechová, Magdalena ; Pišlová, Simona (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
NÁZEV: Výuka českého jazyka u dětí a žáků se zrakovým postižením AUTOR: Magdalena Čechová KATEDRA: Katedra českého jazyka VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Simona Pišlová, Dr. ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na výuku českého jazyka u dětí a žáků se zrakovým postižením (dále jen ZP). Cílem je přiblížit čtenářům specifika vzdělávání dětí s narušenou vizuální percepcí a představit metody usnadňující jejich výuku. V první části práce je nastíněna historie péče o ZP, jejich písmo, klasifikace a druhy zrakových vad. Druhá část práce je zaměřena více prakticky: popisuje možnosti vzdělávání zrakově postiženým žáků v dnešní době, přibližuje specifika výuky ZP, uvádí konkrétní příklady učebnic a učebních pomůcek. KLÍČOVÁ SLOVA: Výuka českého jazyka Žáci se zrakovým postižením Historie péče o ZP Kompenzační pomůcky pro ZP Učebnice pro ZP

Viz též: podobná jména autorů
11 Cechová, Martina
2 ČECHOVÁ, Magda
2 ČECHOVÁ, Monika
5 Čechová, Marcela
2 Čechová, Marie
8 Čechová, Markéta
11 Čechová, Martina
4 Čechová, Michaela
1 Čechová, Milada
4 Čechová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.