Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost
Šulíček, Petr ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce si klade za cíl nalézt odpověď na otázku, kdy a proč se počítačem generované vizuální výstupy (Computer-generated imaginary, dále CGI) používají v reklamní multimediální tvorbě. Pokouší se najít a pojmenovat specifika, která použití CGI nástrojů přináší, včetně nároků na IT infrastrukturu a způsob práce. Práce má v teoretické části za úkol pomocí výzkumu "Vysílání Super Bowl -- výskyt CGI v reklamních spotech" potvrdit nebo vyvrátit předpoklad, že vzrůstá popularita CGI nástrojů při tvorbě reklamního multimediálního obsahu. V praktické části práce ukazuje postup tvorby statického reklamního vizuálu a animace pomocí nástrojů CGI. Porovnává ho z pohledu technického a ekonomického s projektem s podobným audiovizuálním výstupem dosaženým konvenčními nástroji na příkladu práce fotografa v ateliéru. Práce v závěru zhodnotí výsledky porovnání.
Aktuální trendy v pre-produkci multimedií
Svobodová, Jana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá klíčovou přípravnou fází produkčního řetězce, a to pre-produkcí a její odlišností v jednotlivých oblastech multimédií. Teoretická část obsahuje popis produkčního řetězce multimediálního díla, dále detailní popis fáze pre-produkce a popis nejčastěji používaných nástrojů, které pre-produkci usnadňují. Na závěr je zde zhodnoceno užívání nástrojů dle různých oblastí multimédií. V praktické části je popsán produkční řetězec studentského filmu Connection, detailněji je pak zpracována pre-produkce se všemi použitými nástroji.
Kreativní tvorba deskových a karetních her
Kolář, Vojtěch ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vývoje a výroby karetních a deskových her. V úvodu jsou popsány základní pojmy týkající se problematiky her a herního designu. Vysvětlena jsou také specifika týkající se her karetních a deskových. Rozebrána jsou specifika média a rozdíly oproti médiím ostatním. Následuje kategorizace deskových a karetních her s pomocí konkrétních příkladů. Dále se práce zabývá procesem vývoje her a podrobně rolí herního designu. Jsou popsány základní principy, kterými se řídí a také jeho návaznost na ostatními kroky nezbytné k vydání konečného produktu. V následující části je herní design rozebrán z obsahové stránky a jsou popsána rozhodnutí, která herní designer musí učinit v návaznosti na cílovou skupinu. Na závěr této části jsou popsány konkrétní přístupy k designu her. V následující části je popsána problematika tvorby rozhraní her. Konkrétně jednotlivé komponenty, které hry běžně obsahují, a vhodnost materiálů na jejich výrobu, s ohledem na časové a finanční omezení. Na závěr je popsána aplikace teoretických poznatků na praktický projekt "Za sedmero horami", karetní hru zaměřenou na podporu dětské kreativity.
Production of featurette internet show
Poliaková, Petra ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá produkčním řetězcem internetového pořadu. Rozebírá konkrétně tvorbu krátkometrážního internetového pořadu. V teoretické části je definován pojem produkčního řetězce spolu s internetovým pořadem a následně je řetězec podrobně rozepsán po jednotlivých částech. Práce se zaměřuje také na rozdíly televizního a internetového pořadu a popisuje také sociální sítě, konkrétně Facebook a Youtube a jejich možnosti pro zveřejňování obsahu a jejich analytiky. V analytické části se zabývá rozborem referenčních televizních a internetových pořadů, z nichž vznikala praktická část bakalářského projektu. V praktické části je podrobný popis produkčního řetězce krátkometrážního internetového pořadu Kapustové zelí, zhodnocení faktorů úspěšnosti relace a její případný obchodní potenciál.
Práce s hudebními i nehudebními prvky audiovizuálního díla pro dosažení konkrétních emocí jeho diváka
Anděl, Vladimír ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce studuje vztah mezi auditivní složkou audiovizuálního díla a vnímáním člověka, diskutuje problematiku vnímání akustických podnětů a jejich vliv na mentální pochody člověka. Praktická část se věnuje procesu návrhu koncepce ozvučení a zvukové dramaturgie konkrétního audiovizuálního díla s ohledem na zamýšlené sdělení divákovi, informační či emotivní.
Zhodnocení informačních a komunikačních kanálů využívaných studenty VŠE
Lacina, David ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá informačními a komunikačními kanály využívaných studenty na Vysoké škole ekonomické. Slovo kanály můžeme pro lepší představu nahradit slovem zdroje. Primárním cílem práce je identifikovat významné informační a komunikační zdroje, popsat je, zhodnotit a najít jejich nedostatky. Sekundárním cílem práce je zkoumat zdroje, které jsou určeny především pro první ročníky jako, jsou například dny otevřených dveří nebo seznamovací zájezdy. Dle těchto typů zdrojů je také práce rozdělena na dvě části. Cílem práce je najít řešení na odhalené nedostatky jednotlivých identifikovaných kanálů a uvést doporučení na opravu celkové koncepce informování prvních ročníků a na dílčí opravy kanálů, které jsou určeny všem studentům. Pro hodnocení kanálů je k práci přiložen dotazník, který byl rozeslán studentům Vysoké školy ekonomické.
Procesní analýza a softwarová realizace prodeje elektronických časopisů
Burda, Adam ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Tato práce je zaměřená na modelování podnikových procesů a následné využití při modelování, jak má fungovat prodej elektronických časopisů přes web. V Teoretické části práce jsou popsány možné varianty modelovacích jazyků, následně vybraná notace BPM a detailněji popsána. V druhé části je popsáno jaké technologie se používají pro podporu prodeje elektronických časopisů.V této práci na příkladě časopisu SkiMagazín. V závěrečné fázi práce jsou uvedeny jednotlivé detailní modely, jak v praxi prodej funguje. Modely jsou zaměřeny hlavně na popsání, jak mezi sebou komunikují jednotlivé prvky systému a uživatelé či administrátoři. Kvůli velké míře detailnosti modelů jsou zde uvedeny jen hlavní modely pro fungování online prodeje. Dále je navržena struktura datových objektů systému.
Procesní analýza dotačního programu
Batík, Lukáš ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesní analýzou dotačního programu organizační složky státu. Hlavním cílem této práce je popsání a analyzování procesu programového cyklu jako celku a zároveň dílčích subprocesů. Dále je popsán informační systém, který v rámci správy dotací organizační složky státu využívají. Rovněž bude znázorněna hierarchie těchto IS a nastíněna budoucí prognóza integrace. Hlavním přínosem této práce je finální zhodnocení celého procesu a návrh na zlepšení. Práce je dělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena nejprve procesní problematika. Poté je rozebírán samotný pojem dotací, jejich společné atributy a v čem jsou odlišné dotace analyzovaného programu od ostatních dotačních programů. Program je dle schváleného návrhu dokumentace popsán a jsou vymezeny oficiální cíle. Analyzovaný program je v kompetenci Ministerstva životního prostředí a z tohoto důvodu v rámci lepšího pochopení procesů a utvoření si komplexní představy, je v práci zobrazena organizační struktury ministerstva a rovněž pak samotný sektor odboru rozpočtu. Obsahem praktické části pak bude analýza konkrétního dotačního programu a jeho podprogramů. Na závěr bude celý proces zhodnocen a navrhnuta možná vylepšení.
Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Multimediální komunikace vyvstává jako teoretické téma díky neustále a rychle se rozvíjejícím informačním a komunikačním technologiím. V souvislosti s digitalizací jsou vytvářeny nové prostředky a možnosti komunikace, které integrují mnoho nových i stávajících postupů. Pozornost veřejnosti i výrobců je směřována hlavně k technologiím a nástrojům. Teoretický rámec, který by předurčoval dopady a doporučoval efektivní využívání v rámci společnosti, ustoupil do pozadí zájmu. Dochází tak k masivnímu rozšíření technologií bez všeobecné znalosti parametrů jejich používání a významu v kontaktu se společností. Gramotnost je klíčem k funkčnímu a efektivnímu informačnímu designu, díky němuž budeme schopni komunikovat sdělení tak, jak zamýšlíme. Práce se zabývá otázkou analýzy současného stavu a syntézy podkladů pro vznik potřebné teoretické základny. Tato základna má za svůj cíl podpořit efektivní produkci multimediálního obsahu prostřednictvím hledání elementárních zákonitostí, které ovlivňují přenos sdělení multimediálními prostředky. V multimediální komunikaci dochází k oddělení komunikujícího od jeho sdělení, a je tak nezbytné během formulací a kódování postupovat vědomě a kvalifikovaně, aby nedocházelo k desinterpretacím, nebo aby sdělení bylo odolné vůči rušivým vlivům.
Komunikační kanály jako součást systémové základny gastro podniků
Vondra, Zdeněk ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Škráčková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je sestavit základní teoretické předpoklady procesů komunikace (výměny informací) podniku určitého odvětví. Provézt analýzu těchto procesů u existujících podniků za účelem vytvoření pevnější teoretické základny pro hodnocení komunikačních a zprostředkovaně informatických charakteristik v odvětví. V rámci výsledků analýzy určit možnost podpory zkoumaných procesů pomocí informačních a komunikačních technologií a jejich hlubší zapracování do dílčích firemních procesů. Problémem řešeným v této práci je, jak realizovat vnitřní a vnější výměnu informací tak, aby podnikatel efektivním způsobem dosáhl plánovaného obchodního záměru v daném konkrétním odvětví. Tato práce popisuje situaci v oblasti gastronomie. Základní systémové principy těchto podniků jsou na komunikaci velmi silně závislé. Kvalita výměny informací zahrnující i stupeň jejich informatické podpory ovlivňuje postavení subjektu na trhu a tedy jeho celkovou úspěšnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.