Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 237 záznamů.  začátekpředchozí228 - 237  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza destinace Mexiko
Sogelová, Marie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
V první části bakalárské práce budou obecně vymezeny předpoklady rozvoje cestovního ruchu. V druhé části jsou některé z teoreticky vymezených předpokladů konkrétně charakterizovány a popsány nejvetší kulturně-historické a přírodní atraktivity v jednotlivých částech Mexika. Současný a budoucí vývoj v cestovním ruchu Mexika je popsán v další části práce a v závěrečná část bude obsahovat SWOT analýzu destinace Mexiko. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat současnou situaci v Mexiku, popsat předpoklady pro rozvoj, vyhodnotit silné a slabé stránky,hrozby a příležitosti této země jako destinace pro cestovní ruch.
Analýza rozvoje hipoturistiky v Pardubickém kraji
Škraňková, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce definuje specifickou formu cestovního ruchu - hipoturistiku. V první části stručně popisuje, jak je hipoturistika realizována v zahraničí. Dále studuje její současný rozvoj v České republice, především v Pardubickém kraji. Analyzuje podporu venkovského cestovního ruchu v regionálních strategických dokumentech a poptávku po hipoturistice ze strany domácích i zahraničních turistů. Následně porovnává jednotlivé jezdecké stezky v Pardubickém kraji a nabídku služeb jezdeckých stanic.
Z ubytovny TOP HOTEL - od vize k realizaci
Tůmová, Květa ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Práce je o vývoji podnikání v hotelnictví a je zaměřena konkrétně na podnikání pana Ing. arch. Vladimíra Dohnala, který z vietnamské ubytovny vybudoval kongresový čtyřhvězdičkový hotel. V práci jsou zmapovány podmínky pro podnikání v hotelnictví, vlastnosti, které by podnikatel měl mít, a vývoj Top Hotelu Praha z ubytovny na hotel, včetně současného stavu.
Marketingová strategie pro CK Bus Tourist, s.r.o.
Andreatta, David ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro malou cestovní kancelář jménem Bus Tourist, sídlící v Hradci Králové. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. Teoretická část pojednává o základních metodách užívaných v marketingu cestovního ruchu a rozdílech oproti standardním výrobkům a službám. Zabývá se detailně segmentací zákazníků a analytickými nástroji zkoumající mikro- a makrookolí podniku. V aplikační části jsou poznatky z prvé části aplikovány na zmiňovanou cestovní kancelář. Je zde nastíněn směr vývoje jako jedna z možností, kterými by se CK mohla ubírat a návrhy nástrojů, pomocí kterých lze k tomuto cíli směřovat. Doplněním práce je vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na známost značky CK Bus Tourist v Hradci Králové.
Internetový marketing v cestovním ruchu
Vetyšková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na novou formu marketingu.První část se věnuje teoretickému popisu jednotlivých složek internetového marketingu a jejich aplikaci v podnicích a rezervačních systémech cestovního ruchu, jako jsou cestovní kanceláře, letecké společnosti, prodejci letenek či ubytovací zařízení. Další část se týká praktického porovnávání jednotlivých podniků a rezervačních systémů. Cílem práce je na příkladech uvést, jak jsou v různých sektorech cestovního ruchu v ČR využívány možnosti internetového marketingu.
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
Vliv nízkonákladových leteckých společností na cestovní ruch
Hovorková, Dana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Němec, Vladimír (oponent)
V první kapitole je vymezen stěžejní pojem nízkonákladová letecká společnost. Historií, vznikem a postupným vývojem těchto společností a zároveň jejich charakteristikou se zabývá druhá a třetí kapitola. Následující část práce je věnována letecké dopravě a jejímu významu pro cestovní ruch. V poslední, nejobsáhlejší kapitole, je analyzován vliv letecké dopravy na cestovní ruch v České republice, a to nejprve v obecné rovině nízkonákladových leteckých společností a cestovního ruchu a následně je tento vliv posuzován a zkoumán prostřednictvím tří konkrétních dopravců a čtyř vybraných regionů.
Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let
Neumannová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Fojtáchová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený přehled reflektující propagaci České republiky v cestovním ruchu za posledních deset let. První kapitola diplomové práce vymezuje klíčové problémy, ze kterých je nutné vycházet při zpracování tématu. Jedná se o teoretické vymezení destinace cestovního ruchu, marketingu a managementu destinace a jejich specifika, například tvorba regionálních produktů, které jsou základem pro prosazení ČR na zahraničních trzích. Následující kapitola pojednává o propagaci a image destinace, které zkoumá v měřítku České republiky. Třetí kapitola mapuje vývoj snah o propagaci ČR jako celku a také úlohu organizací, které ji řídí. Poslední část diplomové práce popisuje, zhodnocuje a porovnává jednotlivé marketingové strategie a aktivity agentury CzechTourism od dob jejích počátků až do roku 2007.
Vzájemný cestovní ruch Ukrajiny a České republiky
Hrončeková, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Harbitski, Siarhei (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo popsat situaci v oblasti vzájemného cestovního ruchu mezi Ukrajinou a Českou republikou a poukázat na možný směr dalšího vývoje. Skutečnosti zde uvedené by měly být užitečné hlavně pro zaměstnance v cestovním ruchu, kteří se zabývají nebo chtějí zabývat Ukrajinou jako destinací.Ukrajina se v posledních letech velice ekonomicky vzmáhá, roste životní úroveň obyvatel Ukrajiny, tedy i koupěschopná poptávka Ukrajinců po službách cestovního ruchu. Na druhou stranu právě Ukrajina se stává stále více vyhledávanou turistickou destinací, která nabízí nevšední možnosti. Bude tedy oboustranně výhodné, pokud se vztahy České republiky a Ukrajiny budou i nadále příznivě rozvíjet, a to nejen v oblasti cestovního ruchu.
Analýza nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do Kanady v kontextu s cestovním ruchem Kanady
Tvrdková, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá cestovním ruchem Kanady a nabídkou zájezdů českých cestovních kanceláří do této destinace. Práce obsahuje vyhodnocení přírodních a kulturních předpokladů pro realizaci cestovního ruchu, materiálně technické základny a jiných faktorů. Další část pojednává o struktuře cestovního ruchu v Kanadě. Významná část práce je věnována analýze nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do Kanady.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 237 záznamů.   začátekpředchozí228 - 237  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.