Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing
Dudek, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Zlonická, Helena (oponent)
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Konkurenceschopnost podniku na příkladě Alstom Power s.r.o.
Nešpor, Radek ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Sedláčková, Leona (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je vybrané teoretické poznatky konkurenceschopnosti podniku a metody jejího dosahování aplikovat na existující podnik Alstom Power s.r.o. a tím zlepšit jeho postavení s ohledem na konkurenční prostředí v němž se nachází. Metody analýzy konkurenceschopnosti a s tím související analýzy konkurenčního prostředí zde použité jsou zejména strukturální analýza odvětví a výběr konkurenční strategie, definice konkurenčních výhod a volba vhodných strategických rozhodnutí. Práce obsahuje jasně formulovanou konkurenční strategii a její výhody i nevýhody. Rovněž práce obsahuje kroky jimiž je možno nevýhody zvolené konkurenční strategie eliminovat, či alespoň minimalizovat.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadaník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.
Informace, znalosti a komunikace jako systémové nástroje rozvoje evropského společenství
Ondruška, Marek ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Hlavním cílem předkládané práce je poskytnout základní informace týkající se informační společnosti rozvíjející se v rámci Evropské unie. Při analýzách této oblasti jsou uvažovány tři nástroje: informace, znalosti a komunikace. Text je rozdělen do tří částí. První se zabývá historií Evropské unie a procesem rozšiřování Evropské unie. Následně je pozornost textu přesunuta k oblastem zájmu Evropské unie a k institucím Evropské unie. Hlavní zaměření druhé části se týká vymezení informací, znalostí a komunikace. Konečně třetí kapitola by měla být považována za hlavní část celého textu. První téma této kapitoly se zabývá komunikačním systémem Evropské unie a popisuje základní politiky realizované v oblasti komunikace. Jako další jsou diskutovány aspekty akčního plánu ?eEurope? od jeho vzniku až po současný stav. Poslední téma třetí části se týká problémů souvisejících s komunikací v rámci Evropské unie, jako první mezi členskými státy a následně mezi členskými státy a institucemi Evropské unie.
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Kadlec, Čestmír ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Studený, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou manažerských schopností a dovedností v procesu jednání a vyjednávání. Znalosti a dovednosti manažera jsou významným faktorem efektivity práce manažera a ovlivňují rovněž efektivní fungování podniku jako celku. Úvodní část této práce se zabývá obecnou charakteristikou osobnosti manažera, shrnuje podstatné schopnosti a dovednosti, které jsou důležité pro práci manažera. Dále vysvětluje blíže samotný proces jednání a vyjednávání, roli informace v procesu jednání a vyjednávání a závěr úvodní části patří systémům podporující proces jednání a vyjednávání. V další části se věnuje vypracování podrobné analýzy zjištěných poznatků u manažerů společnosti OVB Allfinanz, a.s. Cílem této bakalářské práce je popis a hodnocení vybraných znalostí a dovedností manažerů a podání návrhu na jeho změnu. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že úroveň manažerských způsobilostí ve zkoumaném podnikatelském subjektu je velice dobrá. Dospěla jsem k závěru, že úspěšnost vedoucího pracovníka ovlivňují zejména dovednosti v oblasti vedení a motivace podřízených pracovníků.
Optimalizace podnikových procesů na základě efektivní komunikace
Drábek, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Čuříková, Hana (oponent)
Tato práce popisuje způsoby komunikace a řízení informací v rámci podnikových procesů. První část je zaměřena na oblast efektivní sociální komunikace a mezilidské komunikace v pracovních činnostech. Další část se věnuje definici správného zacházení a práce s podnikovými informacemi. Je zmíněna také podpora automatizace podnikových komunikačních procesů pomocí nástroje workflow a podnikové informatiky. Závěrečná část nahlíží do popisu situace a komunikačního prostředí v konkrétní organizaci, které je porovnáno se zmíněnými teoretickými standardy a přístupy. Je zde také krátká úvaha o vlivu národností kultury na specifika podnikové komunikace.
Systémy pro správu dokumentů (DMS) ve státní správě
Horník, Jiří ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Ranš, Pavel (oponent)
Práce charakterizuje systémy pro podporu správy dokumentů (DMS) a jejich využití v prostředí státní správy. Jsou popsány technologické i organizační aspekty práce s dokumenty v tomto prostředí. Speciální část je věnována legislativě, která hraje v prostředí státní správy velmi podstatnou roli. Praktické otázky jsou řešeny na základě případových studií z české praxe.
E-mail a jeho zneužívání
Měsíček, Libor ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pejsar, Zdeněk (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem práce je pokusit se zmapovat historii, popsat současný stav a možný vývoj (trendy) v oblasti zneužívání e-mailu. Shrnout postupy prevence a obrany proti nevyžádané poště. Zároveň vytvořit přehled právních úprav v oblasti zneužívání elektronické komunikace. Hlavní cíl práce spočívá ve formulování doporučení pro uživatele e-mailu, jak snížit nebezpečí spojené s jeho používáním.
Srovnávací studie pojetí informatiky na univerzitách
Doseděl, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pol, Libor (oponent)
Předmětem zájmu předkládané bakalářské práce je analýza a srovnání pojetí informatiky na univerzitách. Její součástí je stručný popis vývoje výuky a dále krátké představení informačních technologií. Stěžejní částí je samotné hodnocení a srovnání výuky informatiky. Na základě metodiky hodnocení studijních programů navržené Centrem pro studium vysokého školství byla zformulována metodologie vhodná k analýze vybraných univerzit a jejich studijních programů. Skládá se z deseti kritérií, na jejichž základě bylo provedeno zhodnocení každého ze čtyř vybraných programů. Součástí analýzy je vyhodnocení, komentář k výsledkům a zhodnocení silných a slabých míst.
Vícekriteriální rozhodování a jeho praktická aplikace
Jahoda, Ladislav ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Rybín, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena dvě části. První díl práce obsahuje teoretickou část zahrnující úvod do rozhodovacího procesu a deskripci vybraných metod rozhodování. Druhá, zvláštní část, pak obsahuje rozhodovací příklad z praxe, který je řešen pomocí vybraných rozhodovacích metod. Stanovená hypotéza, které je ověřena, resp. vyvrácena v závěru práce, je založena na předpokladu, že intuice, jakožto fundamentální nástroj rozhodování, není nejlepší metodou, resp. intuitivně přijaté rozhodnutí nemusí být optimální, oproti rozhodnutí přijatém na základě výsledků využití metod rozhodování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.