Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozpoznávání gest myší
Král, Jiří ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozpoznáváním gest myší. Pro modelování gest je v systému využito Skrytých markovových modelů, které popisují gesto jako časovou posloupnost vlastností. V práci je provedeno srovnání různých typů parametrizací trajektorie. Nejlepší parametrizace gest (pozice normalizovaná těžištěm a velikostí) dosáhla sensitivity 98 %.
Komunikace a ovládání prvků Arduino s využitím mobilního zařízení
Moravec, Zbyněk ; Král, Jiří (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat základy použití bezdrátových technologií na platformách Android a Arduino. Dále se práce zabývá návrhem a implementací knihovny pro usnadnění vzájemné komunikace těchto platforem. Tato knihovna umožňuje komunikaci přes několik bezdrátových technologií a poskytuje přístup k funkcím platformy Arduino.
Rozhraní pro tvorbu herních agentů v prostředí Jason
Rusnák, Jakub ; Samek, Jan (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou rozhraní pro vytváření agentů v jazyce Jason pro hru Unreal Tournament 2004. Čtenář se seznámí s teorií agentních systémů, s hrou Unreal Tournament a prostředím GameBots. V práci je popsán návrh tohoto rozhraní a jeho implementace. Řeší také problém hledání cesty na mapě. Popisuje vytvoření vlastního bota pro hraní deathmatch módu. Na závěr je vyhodnocena efektivita implementovaného řešení.
Agentní systém pro hraní her
Trutman, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá universálními agentními systémy pro hraní her. Oproti běžným agentům, kteří jsou určeni pouze pro určitý druh činnosti nebo konkrétní hru, universální agent musí být schopen hrát prakticky libovolnou hru popsanou ve formálním deklarativním jazyce. Výzvou je především to, že pravidla hry nejsou předem známa, což znemožňuje použití některých optimalizací nebo vytvoření dobré heuristické funkce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje oblast univerzálních herních agentů, definuje jazyk GDL pro popis pravidel her a zabývá se vytvářením heuristických funkcí a jejich aplikací v algoritmu Monte Carlo stromové hledání. V praktické části je představen obecný způsob, jak vytvořit novou heuristickou funkci, která je poté integrována do vlastního herního agenta a ten je pak porovnán s dalšími existujícími systémy.
Výpočtové modelování vibrací převodovky
Král, Jiří ; Prokop, Aleš (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modelu pro simulaci převodové skříně. Zaměřuje se hlavně na jeho tvorbu a optimalizací v programech MBS ADAMS a ANSYS. Součástí této práce je i stručný přehled soudobých používaných řešení a základní charakteristika akustických veličin.
Napěťová, deformační a spolehlivostní analýza svařované rámové konstrukce
Král, Jiří ; Machálka, Martin (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu svařence pro určení napjatosti a deformace této konstrukce. Cílem této práce je posouzení předkládaných svarů a případná úprava jejich velikosti a konfigurace. Dále se zabývá otázkou, zda lze porovnat napětí vypočtená za pomoci norem a hodnoty získané za pomoci metody konečných prvků.
Práce manažera a uplatňování rovných příležitostí ve stavebnictví
Martincová, Tereza ; Král, Jiří (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o práci manažera a uplatňování rovných příležitostí ve stavebnictví. Cílem této diplomové práce je prozkoumání situace ve stavebních firmách a porovnání teorie s praxí. Teoretická část je věnována výkladu základních pojmů, které souvisí s tématem diplomové práce. Ve druhé, tedy praktické části, je na základě dotazníkového šetření zjištěn a vyhodnocen současný stav ve stavebních firmách. V závěru práce je provedeno posouzení teoretické a praktické části, navrhnuta doporučení a závěr diplomové práce.
Píst dvoudobého motocyklového spalovacího motoru
Král, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukčním řešením pístu pro dvoudobý motocyklový motor. Zaměřuje se hlavně na návrh základních rozměrů, pevnostní kontrolu v nejvíce namáhaných místech pístu a v neposlední řadě také na možné konstrukční zlepšení. Součástí této práce je i stručný přehled vývoje pístů dvoutaktních motocyklových motorů.
Návrh a konstrukce ukázkové úlohy do předmětu PPI
Král, Jiří ; Krejčí, Petr (oponent) ; Návrat, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu pro určení napjatosti a deformace rovinné prutové soustavy.Na základě tohoto modelu je pak následně vytvořen fyzický model určený pro výukové účely. S využitím tenzometrů bude měřeno napětí jednotlivých prutů soustavy. V závěru budou prezentovány případné rozdíly mezi teoretickým a reálným modelem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.