Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Self-efficacy budoucích učitelů při řešení kyberšikany
Šťastná, Jana ; Kollerová, Lenka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Tato práce se zabývá self při řešení kyberšikany, jako klíčovým faktorem, který ovlivňuje schopnost budoucích učitelů účinně zasáhnout v případech kyberšikany. Úroveň self efficacy bude zjišťována na pozadí dalších důležitých faktorů, kterými jsou informovanost ohledně kyberšikany, odsuzování kyberšikany a hodnocení univerzitní přípravy na řešení kyberšikany. Kyberšikana je hojně rozšířeným jevem na zahraničních i českých školách, a právě učitelé jsou těmi, kdo sehrávají klíčovou roli v rozpoznávání a řešení jejich případů. o důvodu je nezbytné, aby budoucí učitelé měli povědomí o fenoménu kyberšikany a byli připraveni ho v rámci výkonu učitelské profese účinně řešit. Cílem této práce bylo pomocí kvantitativního výzkumu zmapovat situaci ohledně kyberšikany ve vztahu k budoucí učitelům a prozkoumat vztahy mezi self efficacy a i) informovaností ohledně kyberšikany ii) mírou odsuzování kyberšikany a iii) hodnocením univerzitní přípravy na řešení kyberšikany. rámci dota níku respondenti sestávající z dostupného vzorku 1 ntů (průměrný věk: 92,1 % ženy a 7,9 % muž ) učitelství odpovídali na otázky související s informovaností o kyberšikaně, odsuzováním kyberšikany, úrovní self efficacy při řešení kyberšikany hodnocením univerzitní přípravy na řešení kyberši Výsledky této studie naznačují, že ačkoliv jsou učitelé...
Kvalita života osob s mentálním postižením v období mladé dospělosti
Kollerová, Lenka ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Černá, Marie (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kvalitou života osob s mentálním postižením v období mladé dospělosti. V teoretické části zpracovávám témata "kdo je mladý dospělý člověk s mentálním postižením" a "s jakými hlavními tématy se v tomto životním období setkává". Věnuji se současným konceptům a přístupům ke kvalitě života, některé z nich vybírám jako stěžejní pro svoji práci. Více pozornosti věnuji jedné z osmi domén kvality života (dle Schalockova pojetí) - sebeurěení. Výzkumná část pojednává o kvalitativním průzkumném šetření, které bylo prováděno formou polostrukturovaných rozhovorů s lidmi s mentálním postižením a je zaměřeno na dvě hlavní oblasti. První oblast se týká subjektivní spokojenosti s naplňováním jejich nej důležitějších cílů, druhá oblast se zabývá rozhodováním a autonomií (dvěma indikátory sebeurěení). Práce přináší informace o představách samostatného života a o pracovním a partnerském životě osob s mentálním postižením. Cílem bylo zachytit subjektivitu vnímání a nahlédnout individuální zkušenost respondentů.
Volná hra předškolních dětí v mateřské škole
KOLLEROVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá volnou, neboli spontánní hrou předškolních dětí v mateřské škole. V teoretické části je na základě poznatků z odborných pramenů charakterizována hra a nejdůležitější poznatky o ní, jsou zde uvedeny různé teorie a typy her, práce seznamuje s významem hry a důraz je kladen na význam volné hry v předškolním vzdělávání. Práce dále také seznamuje s rozdílem mezi hrou spontánní (volnou), hrou řízenou a hrou didaktickou. Praktická část je zaměřena na možnosti podpory volné hry v mateřské škole, jsou zde prezentovány výsledky zrealizovaného dlouhodobého projektu, zaměřeného na podporu spontánních herních činností. Sběr dat v tomto projektu byl uskutečněn formou pozorování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.