Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internacionální marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH v období krize
Kolář, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Přistoupilová, Marie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit internacionální marketingové aktivity zkoumaného subjektu, kterým je firma ARKU Maschinenbau GmbH v období světové hospodářské krize, na základě porovnání firemní reality s vytvořenou teoretickou základnou. Metodologická část práce kompletuje informace z oblasti marketingu, přesněji internacionálního marketingu a doplňuje je o základní východiska krizového managementu a fakta týkající se probíhající světové hospodářské krize. Aplikační část se zabývá popisem internacionálních marketingových aktivit firmy ARKU Maschinenbau GmbH, neboť jich většina byla, více, či méně, působením krize ovlivněna. Práce rovněž popisuje a hodnotí reakce firmy na hospodářskou krizi a s tím spojená opatření marketingového i jiného charakteru, která byla firma nucena v souvislosti s krizí přijmout.
Etologická studie vydry říční (Lutra lutra) se zaměřením na enrichment v ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou.
JARIABKOVÁ, Markéta
Environmentální enrichment pomáhá zlepšit psychický a fyzický stav zvířat v zajetí. Podporuje aktivní chování a snaží se redukovat stereotypní chování, ke kterému často mají sklony šelmy v zajetí. Práce byla uskutečněna v Zoo Ohrada v Hluboké nad Vltavou u dvou jedinců vyder říčních ( Lutra lutra). Snahou bylo zjistit, o který prvek obohacení jevily vydry největší zájem.. Předloženo bylo 7 enrichmentů ? olfaktorický enrichment, míček na potravu, připevněný míček, úprava nory, vejce, zamražená potrava a živá kořist. Obohacující prvky týkající se potravy (míček na potravu, vejce, zamražená potrava a živá kořist) zvýšily dobu strávenou činnostmi žraní, vyhledávání potravy, hra a hravé žraní. Potravní obohacení mělo vliv i na jejich sociální chování.U olfaktorického enrichmentu se zvýšil pohyb po pevnině a očichávání předmětů. U připevněného míčku se u vyder výrazně projevilo hravé chování. Úprava nory zvýšila dobu strávenou s úpravou podestýlky a prozkoumáváním nory.
Městská organizace Svazu důchodců ČR a její příspěvek k prevenci sociálního vyloučení ve městě Prachatice
KNEIFLOVÁ, Alena
Tématem bakalářské práce je podíl Městské organizace Svazu důchodců ČR na prevenci sociálního vyloučení ve městě Prachatice. Cílem práce je analyzovat činnost MěOSD ČR za rok 2010 a ukázat na možnosti v této oblasti. V teoretické části se zabývám rozborem základních pojmů, jako jsou stárnutí, stáří, sociální vyloučení, aktivity, životní styl a kvalita života. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum provedený na základě analýzy plánů, statistiky organizace MěOSD ČR a interpretace rozhovoru s místopředsedkyní MěOSD ČR. Smysl práce spatřuji ve zmapování činnosti organizace a jejích aktivit, které by mohly přispět k prevenci sociálního vyloučení seniorů. Výzkum naznačil možnosti, které může přinášet organizace svým členům při zkvalitnění života.
Aktivity klientů s mentálním postižením v Centru pobytových a ambulantních sociálních služeb Bobelovka Jindřichův Hradec
FITTLOVÁ, Michala
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na definování pojmů zdravotně postiženého jedince, mentální retardaci, aktivity klientů s mentálním postižením a volný čas v Centru pobytových a ambulantních sociálních služeb Bobelovka. Výzkum je rozdělen na dvě části: kvantitativní část, kdy pro sběr dat byl použit dotazník pro personál zařízení a druhý dotazník pro management zařízení. V kvalitativním výzkumu byl použit rozhovor s rodiči klientů a s klienty. Cílem práce bylo zmapovat a zhodnotit aktivity klientů Centra pobytových a ambulantních sociálních služeb Bobelovka Jindřichův Hradec (Cíl 1), zjištění názorů rodičů na aktivity klientů v zařízení (Cíl 2) a na základě zjištěných údajů popsat a zhodnotit stávající stav aktivit v zařízení (Cíl 3). Všechny cíle byly splněny. Pro kvantitativní výzkum byly předem stanoveny dvě hypotézy. Hypotéza I - Nabídka aktivit zařízení CPASS Bobelovka nepokrývá veškeré zájmy klientů, tato hypotéza se nepotvrdila. Hypotéza II - Management zařízení považuje aktivity klientů za dostatečné a kvalitní, tato hypotéza se potvrdila. Na základě kvalitativního výzkumu byly stanoveny hypotézy III a IV. Hypotéza III - Rodiče klientů jsou spokojeni s aktivitami nabízenými zařízením CPASS Bobelovka. Hypotéza IV: Klienti jsou spokojeni s aktivitami v zařízení.
Osamělost jako krizový faktor ve stáří z pohledu sociální práce v domovech pro seniory
MUNDLOVÁ, Jitka
Práce se zabývá osamělostí ve stáří z pohledu sociální práce v domovech pro seniory. Teoretická část popisuje osamělost z pohledu psychologie, sociologie i sociální psychologie. Dále je zaměřena na životní krize a jejich psychologické aspekty. poslední část je věnována stáří jako poslední etapě ontogenetického vývoje a seniorům jako adresátům sociální práce v domovech pro seniory. praktická část obsahuje charakteristiku práce sociálního pracovníka v domově pro seniory. Popisuje nabízené aktivizační činnosti, jejich možný vliv na osamělost v pobytovém zařízení. V domově pro seniory mají klienti řadu možností, jak vyplnit čas v novém domově. Je zde i prostor na otevření se a sdělování svých pocitů a zážitků. Přes veškeré nabídky zaměstnání nemůže domov pro seniory plně nahradit pobyt v dobře fungujícím rodinném prostředí.
Ústní interakce v hodinách cizího jazyka (na pozadí španělštiny)
ZELINKOVÁ, Šárka
Cílem této diplomové práce je prohloubit povědomí o důležitosti ústní interakce v cizojazyčném vyučování (na pozadí španělštiny), jako páté jazykové komunikativní kompetence a zároveň poukázat na to, jaké jsou možnosti jejího systematického rozvíjení. Autorka vychází ze studií didaktických publikací, především pak z monografie Radomíra Choděry a Lumíra Riese Výuka cizích jazyků na prahu nového století a Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Ve své práci se opírá zejména o Choděrovy a Riesovy zásady cizojazyčného vyučování, jež se v poslední době řadí mezi nejmodernější metody ve výuce cizích jazyků a které dále rozpracovává. Praktická část uvádí návrhy jazykových aktivit pro jazykové úrovně A1, A2, B1, které mají za cíl rozvoj komunikativních dovedností, především pak ústní interakce. Aktivity jsou doplněny různými pomocnými materiály umístěnými v přílohách.
Naplňování komunitního plánu sociálních služeb ve vybraném městě
Dundáčková, Hana ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Práce je zaměřena na zhodnocení I. Komunitního plánu sociálních služeb ve městě Havlíčkův Brod na období let 2005-2007. Diskutována jsou jednotlivá stanovená opatření, míra jejich naplnění a následné dopady na rozvoj sociálních služeb ve městě. Nejprve je plán hodnocen podle cílových oblastí a nakonec je na celou záležitost pohlíženo jako na integrovaný celek. Dále se práce zabývá jedním nenaplněným opatřením a pomocí dotazníku aktualizuje informace analytické části komunitního plánu. Součástí práce jsou návrhy činností, které mohly vést k efektivnějšímu naplňování plánu.
Naplňování komunitního plánu sociálních služeb ve vybraném městě
Palivcová, Jitka ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením naplňování Komunitního plánu sociálních služeb města Příbram. Nejprve jsou popsána základní východiska, týkající se komunitního plánování sociálních služeb. Následuje zmapování současného stavu Komunitního plánování sociálních služeb města Příbram podle jednotlivých naplánovaných aktivit. Naplňování Komunitního plánu sociálních služeb města Příbram je zhodnoceno nejprve pro každou prioritní oblast zvlášť a v závěru jako celek. Součástí práce jsou návrhy jak situaci zlepšit.
Marketingové aktivity ve sportu
Janoušková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Průšová, Martina (oponent)
Bakalářská práce představuje marketingové nástroje, které se využívají ve sportu. V teoretické části je představen marketing, marketingový mix a dále je aplikován teoreticky do sportovního odvětví. V praktické části je aplikován marketingový mix na český fotbalový klub Bohemians 1905, a.s. Je popsán celý marketingový mix této sportovní organizace. Marketingový mix je následně zhodnocen a jsou dána doporučení. Je popsán nabídkový list klubu, jehož prostřednictvím se klub prezentuje před potencionálními partnery. Také se zaměřuje práce na prodej reklamy, a na to jak souvisí úspěšnost klubu s růstem zisku za prodej reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.