Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 368 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Warehouse Modeling Using Graphical User Interface
Rajnoha, Martin
This paper describes a new algorithm which enable efficient conversion of graphical representation of warehouse into graph theory representation and consequently accelerates estimation for route costs. The proposed algorithm computes route distances between any place in warehouses and does so significantly faster than traditional approaches. For this purpose an algorithm based on Breadth first search, image processing “skeletonization” and Dijkstra algorithm was proposed. Using the proposed algorithm it is possible to search routes in a warehouse effectively and fast using precomputed routing table. Searching time is approximately hundreds of microseconds using routing table and even it is independent on size of warehouse instead of using Dijkstra algorithm.
Správa nahrávání aplikací na ARM zařízení
Hrvol, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Záměrem práce je usnadnění nasazování Internetu věcí v domácnostech nebo malých firmách a také zvýšit udržitelnost vytvořené sítě. Webová aplikace slouží ke správě aplikací napříč ARM jedno-deskovými zařízeními. Umožňuje nahrávat aplikace přímo na zaregistrovaná zařízení, poskytuje ucelený, intuitivní náhled všech dostupných zařízení. Dále zaznamenává stav těchto zařízení, zobrazuje potřebná data o zařízení a informuje o případném selhání některého ze zařízení.
Inovace uživatelského rozhraní databáze WordNet
Kopřiva, Adam ; Jaša, Petr (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje inovaci grafického uživatelského rozhraní programu JWord 3.0. Jedná se o program, který pracuje s elektronickou lexikální databází angličtiny WordNet. Slova v této databázi nejsou narozdíl od běžného slovníku řazena abecedně, ale jsou seskupena do synonymických řad. Tyto řady pak spojují různé sémantické vztahy. Při návrhu implementace byl kladen důraz zejména na rychlost vyhledání informací k zadanému slovu. To mělo za následek přechod od současného vyhledávání v souborech k získávání informací pomocí dotazů v databázi. Výsledný program se skládá ze dvou částí - programového a grafického uživatelského rozhraní. Programové rozhraní pracuje nad databází MySQL WordNet 3.0. Uživatelské rozhraní pak pomocí programového zobrazuje hledané významy zadaného slova a vztahy k dalším slovům (synonyma, antonyma, hyponyma, hypernyma).        
Generování OFDM signálů pomocí generátoru libovolných průběhů LW410
Jagoš, Ľubomír ; Vařacha, František (oponent) ; Prokeš, Aleš (vedoucí práce)
Práca popisuje základné prvky OFDM modulátoru, venuje sa ich implementácií v prostredí Matlab, taktiež sa sústreďuje na použitie USRP softvérového rádia spolu s Matlabom a vytvorenie funkčného OFDM modulátoru. Pozornosť je venovaná predovšetkým praktickej implementácií na reálnom hardware.
Nativní rozhraní pro Google Reader
Popela, Tomáš ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce byl návrh a vývoj nativního rozhraní, které by umožňovalo odebírání syndikovaných zdrojů a položek ze služby Google Reader. Aplikace byla implementována za použití frameworku Qt a funguje na běžných operačních systémech.
Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup
Koriťák, Jan ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na delegaci procesu tvorby rozhraní na vzdálený stroj obsluhovaný uživatelem. Práce analyzuje současné přístupy a metody pro generování rozhraní. V rámci práce byl navržen a implementován systém pro automatické generování uživatelského rozhraní vzdálené aplikace na základě specifikovaného datového modelu.
Detekce podobností v programových kódech
Maťašová, Kristýna ; Vítek, Martin (oponent) ; Kašpar, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje s pojmem plagiátorství a jeho možnými druhy. Zaměřuje se na problematiku detekce podobnosti zdrojových kódů, zejména u grafických rozhraní v prostředí MATLAB. Dále představuje již existující detektory. Praktická část práce se věnuje nalezení vhodných příznaků k detekci podobnosti ve zdrojových kódech GUI a seznamuje s navrženou metrikou detekovaných příznaků. Popisuje interní logiku vytvořeného detektoru podobností a diskutuje dosažené výsledky ověření funkčnosti detektoru.
Establishment of the graphic interface for firewall using Qt4 framework
Štefany, Martin ; Jelínek, Mojmír (oponent) ; Matocha, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design an application, which will serve as a~graphical interface to the terminal application iptables. iptables is an application which uses the Netfilter framework for managing firewall in operating system GNU/Linux. Graphical interface is a~way how to raise a~comfort of firewall configuration and management, because user doesn't have to remember all of the commands and graphical interface also shows him actual structure and contents of the firewall in a~tree view. Thesis describes format and options of the commands and also the firewall structure and its function in Linux. Designed application is written in C++ language using aspects of object oriented programming and uses Qt4 framework. Qt4 is a~great framework for creating graphical user interfaces, brings a~lot of new classes and methods and extends programmer's possibilities during designing graphical or terminal applications for lots of platforms. Thesis also includes a~manual to designed graphical interface, to the application qIPtables, which user can use to learn the basics of using this application and firewall management.
Mobilní aplikace pro notifikace při dosažení míst
Ungrová, Klára ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduché aplikace pro operační systém Android, která bude zasílat notifikace při vstupu či výstupu z uživatelem zvolené zóny a celkově ulehčovat proces informování dalších osob. Detekce vstupu/výstupu ze zóny je založena na principu geofencingu. Pro trvalé uložení jednotlivých zón je použita SQLite databáze. Při překročení hranice zóny obdrží uživatel notifikaci, jejímž stisknutím je možné odeslat zprávu druhé osobě. Tuto zprávu si uživatel může předvolit pro každou zónu zvlášť (jak pro vstup, tak výstup). Zónu je možné kdykoliv aktivovat/deaktivovat. Uživatelovi je umožněno grafické zobrazení zón na mapě. Aplikace též nabízí odeslání zkušební notifikace, na které je názorně vysvětleno, jaké funkce poskytuje. Služba, průběžně získávající polohu, běží i po odstranění aplikace ze seznamu běžících aplikací. Pro úplné vypnutí aplikace je zapotřebí zmáčknout vypínací tlačítko v aplikaci. Práce se zabývá návrhem, implementací a následným testováním vyvíjené mobilní aplikace. Finální verze aplikace je publikována v obchodě Google Play.
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Klimaj, Daniel ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá implementáciou aplikácie s grafickým používateľským rozhraním pre tvorbu grafov filtrov v FFmpeg. Práca obsahuje návrh riešenia, ktorý obsahuje návrh grafického rozhrania a návrh objektového modelu reprezentácie grafov filtrov, a rovnako aj popis implementácie zhotovenej na základe týchto návrhov. Súčasťou práce je porovnanie dosiahnutého výsledku s existujúcimi riešeniami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 368 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.