Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém vzdělávání pracovníků ve společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
Křivanová, Jana ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Sehnal, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním pracovníků společnosti AGC Flat Glass Czech a.s. První část práce popisuje teoretické aspekty vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmě -- samotný proces vzdělávání, vzdělávací metody, trendy v oblasti rozvoje lidských zdrojů, efektivnost a náklady vzdělávání, plány nástupnictví. Dále charakterizuje aktuální stav v oblasti vzdělávání a rozvoje jednotlivců z pohledu České republiky, a srovnává ho s výsledky především v evropském kontextu. Praktická část analyzuje současný systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve společnosti na základě dotazníkového šetření. Cílem práce je zhodnotit stávající systém, vytvořit návrhy a doporučení k zefektivnění současné koncepce vzdělávání ve společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve sklářském podniku
Měchurová, Dita ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nový, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit proces vzdělávání ve sklářském podniku Kavalierglass, a.s. Teoretická část je věnována personální strategii, firemnímu vzdělávání, jeho místu v personálních činnostech firmy a dále celému procesu vzdělávání, to znamená všem fázím počínaje identifikací potřeb a vyhodnocováním konče. V praktické části je pomocí rozhovoru s personalistkou společnosti analyzován proces vzdělávání ve společnosti Kavalierglass, a.s. a jsou zde popsány všechny fáze systému vzdělávání tak, jak jsou ve společnosti implementovány. Vše je doplněno názornými ukázkami a informacemi z personálního informačního systému společnosti. V závěru je celý systém vzdělávání zhodnocen a jsou navržena možná zlepšení, která zajistí větší efektivitu dosavadního vzdělávacího systému ve společnosti.
Význam výpočetní techniky v procesu edukace žáků a studentů se zrakovým postižením
PRÁZDNÁ, Radka
Disertační práce je tématicky zaměřena na problematiku informačních a komunikačních technologií v kontextu vzdělávání a jejího významu pro následnou kvalitu života jedinců s postižením zraku. Text poukazuje na nutnost vybavení žáků a studentů se zrakovým postižením nejen standardním objemem vědomostí, ale i specifickými a sociálními kompetencemi, které budou nástrojem kompenzace jejich zrakového znevýhodnění. Praktická část práce má za cíl zjistit specifika v procesu edukace výpočetní techniky žáků a studentů se zrakovým postižením a provést komparaci získaných údajů s výsledky šetření mezi majoritní populací žáků a studentů. Tyto skutečnosti byly šetřeny kvantitativním postupem za použití techniky dotazníku a vyhodnoceny postupy frekvenční statistiky a hypotézy ověřovány testem nezávislosti chí-kvadrát. Výzkumné šetření bylo též zaměřeno na cílovou skupinu rodičů žáků s postižením zraku a jejich pedagogy. U těchto cílových skupin byly zjišťovány a komparovány významné faktory ovlivňující optimalizaci celého edukačního procesu. Na základě sebraných dat a jejich statistického vyhodnocení se podařila prokázat významná souvislost mezi úrovní dosažených kompetencí z oblasti IKT a stupněm zrakového postižení. výsledky empirické části též poukazují, že vzdělávání žáků s postižením zraku v hlavním vzdělávacím proudu stále dosahuje značných rezerv v porovnání s edukačním procesem v základních školách speciálních pro žáky se ZP. Teoretickou část disertační práce tvoří tři kapitoly, které pojmově a věcně vymezují problém. Úvodní kapitola se v teoretické rovině věnuje zrakovému postižení a jedinci s tímto typem znevýhodnění. Druhá kapitola předkládá systém edukace žáků a studentů s postižením zraku a závěrečná kapitola práce se věnuje informačním a komunikačním technologiím, jako nástroji kompenzace informačního deficitu jedinců s postižením zraku. Na základě výsledků disertační práce budou ve spolupráci s SPC (Speciálně pedagogické centrum) v Č. Budějovicích vytvořena metodická doporučení pro optimalizaci tvorby specifických kompetencí u žáků s postižením zraku vzdělávaných v hlavním vzdělávacím proudu. Teoretickým výstupem budou studijní materiály pro studijní obor speciální pedagogika na ZSF-JU.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
ADAMCOVÁ, Hana
Charakteristika: Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku v prostoru mezinárodního a evropského prostředí. Vzdělávání a rozvoj jako podmínka efektivního chodu podniku, možnosti seberealizace pracovníků a jejich zapojení do procesu řízení. Cíl řešení: Cílem diplomové práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků, identifikace potřeb vzdělávání, hodnocení návratnosti investic a přínosu vzdělávání včetně návrhů změn v systému vzdělávání. Rámcová osnova: 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodický postup, 4. Praktická část, 5. Diskuse a návrh rámcových změn, 6. Závěr, 7. Summary, 8. Použitá literatura, Seznam obrázků a grafů, Seznam tabulek, Seznam příloh
Analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
SIEBENSTICHOVÁ, Sandra
Bakalářská práce s názvem Analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, se zaměřením na specifické potřeby mezinárodního managementu, je zaměřena na analýzu stávajícího systému vzdělávání a rozvoje pracovníků včetně doporučení a návrhů změn v systému. Jako analyzovaný objekt byla vybrána Československá obchodní banka, a. s..
Analýza vzdělávání pojišťovacích agentů
ANDĚLOVÁ, Žaneta
Pomocí kvalitativního výzkumu zjistit systém školení pojišťovacích agentů v České pojišťovně, jejich následnou motivaci a adaptaci v týmu a celé společnosti.
Vzdělávací systémy v Ghaně - vybrané otázky
Rybová, Kateřina ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Adamcová, Lenka (oponent)
První kapitola popisuje politický a ekonomický vývoj v Ghaně a jeho vliv na utváření systému formálního vzdělávání, a to od doby prvního pronikání evropských mocností na africký kontinent a počátků kolonialismu až do konce 90. let. Druhá kapitola se věnuje charakteristice současného vzdělávacího systému, především jeho nově reformované struktuře a principu fungování. Třetí kapitola se zabývá dvěma nejzávažnějšími problémy, s nimiž se ghanské školství dodnes potýká, a to dětskou prací a nízkou kvalitou výuky.
Komparace vzdělávacího systému v České republice a Austrálii
Trojanová, Michaela ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Kubelková, Karina (oponent)
Bakalářskou práci na téma komparace vzdělávacího systému České republiky a Austrálie jsem si vybrala na základě stále diskutovaného školného na vysokých školách. Ve své práci se zaměřím na Austrálii, kde školné v terciárním vzdělávání již funguje a Českou republiku, kde se o této možnosti pouze jedná. Za hlavní cíl mé bakalářské práce jsem si stanovila porovnání těchto dvou vzdělávacích systémů zejména jejich terciární část. Posoudím jejich silné, slabé stránky, příležitosti i hrozby pomocí SWOT analýzy. V teoretické části uvedu charakteristiku vzdělávacího systému v České republice a Austrálii. Hlouběji se budu věnovat terciárnímu vzdělávání v obou zemích a nastíním reformu terciárního vzdělávání v České republice. Budu se zabývat otázkou, proč by měla být v České republice reforma? V analytické části porovnám terciární vzdělávání obou zemí prostřednictvím parametrů jako je institucionální rámec, financování vzdělanostního systému, struktura vzdělanostního systému, uplatnění vysokoškolsky vzdělaného člověka na trhu práce. Jednu zvláštní kapitolu budu věnovat školnému Austrálie a na základě SWOT analýzy bych formulovala inspirativní náměty pro potenciální zavedení školného i na českých státních vysokých školách. Na závěr bych se zamyslela, zda je možné aplikovat alespoň částečně pozitivní prvky terciárního vzdělávacího systému Austrálie na Českou republiku.
Rozvoj vzdělanosti v Keni a v Tanzánii - vybrané otázky
Zieglerová, Lucie ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou rozvoje vzdělávání ve dvou afrických rozvojových zemích -- v Keni a v Tanzánii. Analyzuje vývoj a podobu vzdělávacích systémů, statistická data týkající se zejména počtu žáků na školách a gramotnosti. Dále jsou zmíněny některé způsoby financování vzdělání v těchto zemích. Cílem práce je zmapování situace ve školách a konstatování, zda došlo ke zlepšení stavu v počtu studentů.
KOMPARACE VZDĚLÁVACÍCH SYSTÉMŮ ČR A NIZOZEMÍ : VLIV VZDĚLANOSTNÍCH STRUKTUR OBYVATEL NA ZAMĚSTNANOST NA TRHU PRÁCE
Lašáková, Kristýna ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Trh práce je neustále ovlivňován mnoha různými faktory, přičemž vzdělání je jedním z nejdůležitějších. Záměrem mé práce bude na základě komparace vzdělávacích soustav České republiky a Nizozemska ukázat, jak moc je důležitý proces vzdělávání pro uplatnění absolventů na pracovním trhu. Nizozemsko patří k zemím s nejnižší mírou nezaměstnanosti, disponující unikátním vzdělávacím systémem, naopak Česká republika má míru nezaměstnanosti jednu z nejvyšších v Evropě a potýká se s nutností reformy českého školství. Ve své práci se budu zabývat popisem a analýzou výhod a nevýhod jednotlivých systémů vzdělávání, vlivem vzdělanostních struktur obyvatel na trh práce. Budu se ptát, zda platí, že nejlepší uplatnění na trhu práce mají absolventi vysokých škol a porovnávat obě země podle zvolených ukazatelů. V závěru bych chtěla představit jednotlivá doporučení, která by bylo vhodné v rámci České republiky uplatnit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.