Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronické řídicí jednotky současných zážehových spalovacích motorů
Michna, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Elektronické řídicí jednotky současných zážehových spalovacích motorů“ pojednává o v současné době známých a rozšířených elektronických systémech řízení spalovacích motorů, tedy těch, jejichž hlavní funkcí je řízení přípravy zápalné směsi paliva se vzduchem i jejího následného zapálení ve spalovacím prostoru. Tyto dvě funkce jsou stěžejní pro chod motoru, a proto o nich publikace pojednává z hlediska obecného principu fungování i z hlediska popisu jednotlivých druhů těchto systémů, potažmo vývojových stádií. Dalším sledovaným cílem je výčet a popis jednotlivých komponent systému podílejících se na řízení motoru, rozčleněných do logických celků. Závěr práce pak seznamuje čtenáře s jednotlivými rozšířenými typy elektronických řídicích systémů, jejich výrobci a základními odlišnostmi.
Elektronické řídicí jednotky pro závodní motory
Daniel, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá elektronickým řízením závodních motorů. Toto elektronické řízení vykonává programovatelná řídicí jednotka, která je mozkem veškerých elektronických operací v motoru. Nejprve je popsán princip elektronického řízení. Dále jsou uvedeny programovatelné řídicí jednotky a jejich vlastnosti a specifikace. U jednotky proPDM je uvedeno i potřebné vybavení pro správnou funkci řídicí jednotky. Každý z výrobců používá svůj vlastní software.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci motorů pro osobní automobily
Ševčík, Michal ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá současným stavem a vývojovými tendencemi v konstrukci motorů pro osobní automobily. Bude tady ukázán poměr u různých rozdělení motorů, závislosti výkonových parametrů, množství emisí CO2, spotřeby, a také tendence ve vývoji do budoucích let. Vývojové tendence získáme porovnáním hodnot získaných z let 2003 a 2008.
Přehled a princip činnosti senzorů a akčních mechanizmů vozidel
Pecka, Luboš ; Ambróz, Richard (oponent) ; Laurinec, Marián (vedoucí práce)
V této práci je sestaven přehled používaných senzorů a akčních členů využívaných při elektronickém řízení zážehového a vznětového motoru v motorových vozidlech včetně popisu jejich principu činnosti a konstrukce. Práce se zaměřuje jak na řízení vstřikování paliva, tak u zážehových motorů i na řízení zapalování palivové směsi.
Vícebodové vstřikování paliva
Slavík, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat a přiblížit funkci vícebodového vstřikování paliva u zážehových spalovacích motorů, vytvořit přehled jednotlivých komponentů vstřikovacích systemů a popsat jejich funkci a porovnat vstřikovací systémy s ostatními druhy palivových soustav. V závěru budou uvedeny vývojové tendence spalovacích systémů.
Posouzení provozu motorových vozidel se vznětovými motory využívajícími systém přímého vstřikování paliva Common-Rail.
ŠINDELÁŘ, Jan
Tato diplomová práce se zabývá palivovým systémem Common-Rail. Smyslem této práce je vypracovat přehled vývoje systému vstřikování paliva. První část se věnuje popsání zvoleného palivového systému. Jsou zde popsány a vysvětleny všechny části tohoto systému. Je zde vysvětleno řízení vstřikování. Následně jsou popsány ostatní varianty provedení palivových systémů. V další části jsou popsány a rozděleny diagnostické přístroje a provedeno měření emisí a provozních hmot. V poslední části jsou provedeny ekonomické výpočty z hlediska ekonomicky provozu motorových vozidel. Práce také obsahuje vyhodnocení výsledků z měření a zjištění vhodnosti využití palivového systému na vozidle.
Elektronicky řízené systémy motocyklů
Borovička, Marek
Obsahem bakalářské práce je shrnutí moderních elektronických systémů implementovaných u jednostopých vozidel, zejména sportovních motocyklů. Hlavní část je věnována popisu vstřikovacích a zapalovacích systémů. Dále se práce zabývá problematikou asistenčních systémů a principů jejich funkce. Jsou vysvětleny funkce elektronicky regulovaných soustav s pozitivním vlivem na bezpečnost, hospodárnost, efektivitu, životní prostředí, komfort a v soutěžních podmínkách zlepšují výkony strojů i jezdců. Elektronické systémy na motocyklech zaznamenávají v současné době velký rozvoj, byť některé jsou adoptovány z jiných kategorií vozidel, avšak jejich regulátory byly značně uzpůsobeny jednostopým vozidlům.
Simulace jízdních režimů vozidla pro stanovení optimálního provozu motoru.
HART, Petr
Tato práce se zabývá popisem činnosti řídicí jednotky motoru v různých režimech spalovacího motoru, které byly záměrně nasimulovány na základě vybraných situacích z běžného provozu. Práce je rozdělena na 2 základní části. První část je teoretická a má za úkol vytvořit přehled o palivové soustavě spalovacího motoru a její činnost v součinnosti s řídicí jednotkou motoru. Druhá část je zaměřena na měření spotřeby paliva jednotlivých režimech motoru. Na základě naměřených hodnot bude sepsáno doporučení pro řidiče pro hospodárnou jízdu a tím zmenšení negativního vlivu na životní prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.