Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Protipovodňová ochrana obce Želešice na tocích Bobrava a Hajanský potok
Marek, Vít ; Vrba, Jan (oponent) ; Veselý, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je studií protipovodňové ochrany obce Želešice, okres Brno-venkov. V teoretické části se zabývá příčinami vzniku povodní, jejich rozdělením a variantní ochranou ohroženého území. Vlastní práce obsahuje výpočet množství splavenin na tocích Bobrava a Hajanský potok, analýzu kvantitativního vyjádření rizika, doplnění povodňového plánu obce, seznam navržených protipovodňových opatření doplněný o vlastní technický návrh. Posledním bodem je posouzení, zda obci hrozí zpětné vzdutí řekou Svratkou, do které Bobrava ústí.
Protipovodňová ochrana obce Želešice na tocích Bobrava a Hajanský potok
Marek, Vít ; Vrba, Jan (oponent) ; Veselý, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je studií protipovodňové ochrany obce Želešice, okres Brno-venkov. V teoretické části se zabývá příčinami vzniku povodní, jejich rozdělením a variantní ochranou ohroženého území. Vlastní práce obsahuje výpočet množství splavenin na tocích Bobrava a Hajanský potok, analýzu kvantitativního vyjádření rizika, doplnění povodňového plánu obce, seznam navržených protipovodňových opatření doplněný o vlastní technický návrh. Posledním bodem je posouzení, zda obci hrozí zpětné vzdutí řekou Svratkou, do které Bobrava ústí.
Vliv jízdního režimu nákladního vozidla na spotřebu vodného roztoku močoviny v systému selektivní katalytické redukce
Marek, Vít
Tato diplomová práce s názvem Vliv jízdního režimu nákladního vozidla na spotřebu vodného roztoku močoviny v systému selektivní katalytické redukce popisuje různé jízdní režimy nákladního vozidla, při kterých docházelo k aktivaci dávkování vodného roztoku močoviny (AdBlue) do systému selektivní katalytické redukce. První polovina diplomové práce se věnuje teoretické části. Zde patří 4 kapitoly, které se věnují způsobu vzniku škodlivin spalovacího motoru, následkům škodlivin a legislativním předpisům. Dále jsou zde vysvětleny funkce a popisy konstrukčních prvků jednotlivých systémů redukce škodlivých složek výfukových plynů. Hlavní důraz je kladen zejména na selektivní katalytickou redukci. Další kapitoly se věnují metodice, kde jsou detailně popsány testovací postupy. Cílem této části diplomové práce je prezentovat chování systému selektivní katalytické redukce v závislosti na různých režimech nákladního vozidla.

Viz též: podobná jména autorů
1 Marek, Viktor
4 Marek, Vlastimil
17 Marek, Vojtěch
4 Marek, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.