Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Pavel, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám společnosti. Pro internetového prodejce je nutné do systému zapojit také webovou analytiku. V teoretické části je objasněno postavení a význam Customer Intelligence v rámci informačního systému podniku. Dále je zde probrána hodnota zákazníka. Je postupováno od základních způsobů stanovení hodnoty zákazníka, před jeho celoživotní hodnotu pro společnost až po možnosti skórování zákazníků. Praktická část práce pojednává o prováděných analýzách zákaznických dat, jež jsou hlavními podklady pro realizaci Customer Intelligence řešení. Je vysvětleno, jak bude s těmito získanými informacemi nakládáno. V závěru je popsána technická realizace a problémy, které bylo nutné během implementace vyřešit.
Nové technologie v obchodním podnikání
PENIAŠTEKOVÁ, Gabriela
Tématem této bakalářské práce jsou "Nové technologie v obchodním podnikání". Stanovené hypotézy jsou zaměřeny na technologie používané v maloobchodě a velkoobchodě a srovnání využívání těchto technologií v rámci uvedených oblastí v České republice a ekonomicky vyspělejších státech Evropy. Z těchto technologií jsem vybrala tři a jimi se podrobněji zabývala. Jedná se o elektronické obchodování (E-business), EDI (Electronic Data Interchange) a RFID (Radio Frequency Identification).
Logistika internetového obchodu
Kraftová, Jana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Kuchta, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce je věnována logistice internetového obchodu v konkrétním podniku. Zaměřuje se na jednotlivé formy logistických cest, na pohyb zboží od výrobce přes maloobchod ke konečnému zákazníkovi. Zabývá se nároky, které jednotlivé logistické procesy kladou na informační tok mezi subjekty logistického řetězce. V prvních čtyřech kapitolách je definován pojem elektronické podnikání, představení internetového obchodu kabelky-obchod.cz, popsány logistické řetězce a dopravní společnosti. V následující části jsou výše zmíněné teoretické poznatky aplikovány na situaci v internetovém obchodě www. kabelky-obchod.cz. V závěru práce jsou uvedena některá doporučení a trendy, se kterými by firma měla v budoucnu počítat a získat jimi konkurenční výhodu v oblasti logistiky.
Návrh vhodného softwarového řešení elektronického obchodu
Pekárek, Miroslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Stoilov, Martin (oponent)
Smyslem této práce je shrnout současné poznatky o elektronickém obchodování a nastínit základní výhody a nevýhody možných softwarových řešení elektronického obchodu. Tato práce je zaměřena nejen na teoretické poznatky a východiska vztahující se k elektronickému obchodování, ale také na možnosti zřízení takovéhoto obchodu v podmínkách českého prostředí. Jejím cílem je na základě předem definovaných kritérií vybrat vhodné open source softwarové řešení elektronického obchodu a upozornit na případné problémy, s ním související. Zároveň by tato práce měla zájemci o zřízení elektronického obchodu pomoci při jeho případném rozhodování, které řešení je pro něj nejvhodnější a to i v případě, že se rozhodne vybírat z jiných, než open source produktů. Zde by mu měla být metodickou příručkou, na základě které by měl dospět ke správnému výběru. Krom jiného, by tato práce také měla zájemci o elektronický obchod, pomoci se rozhodnout, zda je pro něj open source řešení vhodné, a zda vůbec má pro něj smysl, se jím zabývat.
Působení rozhlasové reklamy obchodu Dobrý koš firmy Allegria
Hubková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je na základě vlastního terénního šetření stanovit, jaký vliv má na obyvatele Plzeňského kraje rozhlasová reklama internetového obchodu Dobrý koš. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje výhody a nevýhody rozhlasu jako reklamního média a zmiňuje jeho stále rostoucí význam v mediamixu zadavatelů reklamních kampaní. Praktická část obsahuje vlastní výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Získaná data jsou podrobena analýze, z jejíchž výsledků v závěru vyplývají návrhy a doporučení na zlepšení.
Vývoj elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin
Nováková, Marcela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin. Na začátku popisuje vývoj informačních technologií od počátku šíření výpočetní techniky až po jejich dnešní využití. Dále se specializuje na elektronický obchod. Definuje ho, ukazuje jeho členění a popisuje výhody i nevýhody nákupů po internetu. Následně naznačuje jeho právní zakotvení a zmiňuje práva spotřebitele při elektronických nákupech. Jsou jmenovány organizace zabývající se pomocí spotřebitelům. Zbytek práce se pak věnuje prodeji potravin na internetu. Je zmapována jeho historie a obchody, které se prosadily v zahraničních státech. České obchody jsou vzájemně porovnávány s kamennou prodejnou.
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Platební karty na internetu
Mládek, Jiří ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá platebními kartami na internetu a vším s touto technologií spojeným. To je historický vývoj, druhy plateb a použití, elektronické peněženky a bezpečnost. Cílem práce je analyzování používání platebních karet v síti internet a dále analýza jejich užití při nákupu v e-shopech v ČR. V dnešní moderní době je trend vše usnadňovat, zjednodušovat a urychlovat. Totéž platí i o technologii placení na internetu. S tím jsou spojeny i bezpečnostní rizika, která nebudou opomenuta, a tato problematika bude v práci zmíněna. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení sesbíraných dat, která se týkají nákupu a používání platebních karet na internetu mezi českou veřejností. Práce je strukturovaná do 5 kapitol. První se věnuje historii a vývoji platebních karet, druhá kapitola pojednává o druzích karet a jejich použití, třetí kapitola je věnována bezpečnosti, čtvrtá elektronickým peněženkám a pátá vyhodnocení dat z dotazníku.
Online shopping behaviour of mothers
Karaffa, Matúš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je objevit v nákupním chování matek na internetu společné vzorce chování a na základě těchto vzorců vytvořit soubor doporučení pro internetové obchodníky, kterých cílová skupina zákazníků jsou matky. Výzkum bude probíhat metodou anonymního pozorování návštevníků internetového obchodu s dětskou výživou a plenami www.feedo.cz, kterého je autor diplomové práce majitelem. Před samotným započetím výzkumu budou staveny hypotézy, které budou v průběhu výzkumu dokazované. Na základé těchto hypotéz budou vhodně nastavené vybrané sfotwarové nástroje, které umožní sběr potřebných dat o chování uživatelů. Cíl diplomové práce bude dosažen analýzou nasbíraných údajů a potvrzením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základě výsledků analýz budou stanoveny konkrétní doporučení pro internetové obchodníky. Vlastný přínos práce bude spočívat ve stanovení zkoumaných hypotéz na základě skutečných prelbémů, ve sběru reálnych údajů o chování návštevníků fungujícího internetového obchodu zaměřeného na matky, ve správnem nastavení softwarových nástrojů, vyhodnocení naměřených výsledku a formulování doporučení pro obchodníky.
Implementace internetového obchodu pro začínajícího prodejce
Krotký, Vojtěch ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje problematice založení internetového obchodu a tématům s tím souvisejícím. Představuje komplexně hlavní aspekty, nutné k založení a provozování internetového obchodu. Práce obsahuje teoretické části i praktické informace, rady a poznatky z různých zdrojů. Je obsažena příprava obchodu, technické řešení, marketing a úspěšný provoz, včetně platebních a doručovacích metod. V poslední části, je představen záznam z jednání s dodavateli technického řešení a ukázka vytvoření jednoduchého internetového obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.