Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí9 - 18další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora kvalitativních požadavků služeb v rádiových přístupových sítích vysokorychlostních variant mobilních sítí
Kuruc, Jiří ; Skořepa, Michal (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vývojových stupních (Releases) sítí třetí generace UMTS. Vy-světluje dílčí vylepšení od Release 99 k Release 5 a Release 6 vedoucí ke zlepšení kvalitativ-ních parametrů především mobilních datových přenosů. V praktické části jsou proměřeny kvalitativní parametry všech sítí třetí generace do-stupných na území České republiky: UMTS, HSDPA, CDMA 1xEV-DO Rev.0 i Rev.A a UMTS-TDD. Měřením byly zjištěny reálně dosažitelné rychlosti přenosu dat k i od uživatele, doba odezvy, kvalita VoIP hovorů spolu s rozptylem doručování paketů a ztrátovostí a schop-nost sítě přenášet videohovory o různých datových tocích. V rámci každé sítě byly zhodnoce-ny i další aspekty, především pokrytí a dostupnost koncových terminálů. Práci doplňuje labo-ratorní úloha zaměřená na praktické srovnání základních parametrů datových přenosů v sítích druhé a třetí generace.
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Tichý, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi Našim pro radost a Můj T-Mobile od společnosti T-Mobile a jejich využitím v marketingu. Nástrojem práce je rozbor jednotlivých mobilních aplikací, jejich funkcí, vývoje a služeb, které poskytují. Dále práce obsahuje dva typy šetření, jedno na základě rozhovorů s manažery, druhé na základě online dotazování uživatelů. Cílem práce je srovnání obou šetření a vydání doporučení pro budoucí vývoj aplikací. První část práce obsahuje důležité teoretické poznatky k tématu mobilního marketingu a mobilních aplikací. Podkladem pro tuto část jsou vědecké studie, odborné internetové zdroje a knižní zdroje. Druhá část práce je věnována společnosti T-Mobile a jejím aplikacím, rozhovorovému šetření, dotazníkovému šetření a následnému srovnání s doporučením pro společnost T-Mobile. V této části je vycházeno z polostrukturovaných rozhovorů s manažery společnosti T-Mobile a z online polostrukturovaného dotazníku s uživateli.
Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Vodička, Radek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Odhad hodnoty společenosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Stibůrek, Martin ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Tématem diplomové práce je odhad hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., která působí v České republice jako mobilní operátor. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zabývá postupem ocenění podniku a metodami oceňování podniku. V praktické části jsou metody a postupy, které jsou popsané v metodické části, použity na ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Mobilní internet v ČR a ve světě
Výborný, Vojtěch ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilním internetem v České republice a ve světě. První část práce se zabývá vývojem mobilního internetu v České republice od počátku až po současnost. Následující část je zaměřena na analýzu českého trhu poskytovatelů mobilního internetu a jednotlivé technologie, které jsou zde používané. V návaznosti na tuto část jsou zanalyzovány největší společnosti, které poskytují ve Spojených státech mobilní internet. Další část je zaměřena na nastínění předpokládaného vývoje mobilních technologií. Tato predikce je založena na analýzách a vlastních názorech. V poslední části je analýza veškerých trhů, ve kterých působí společnost T-Mobile.
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Kučerová, Iveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Schejbal, Martin (oponent)
Bakalářská práce mapuje teoretické základy problematiky sales promotion, coby součástí marketingové a komerční komunikace. Tyto teoretické základy dále aplikuje v praktické části na příkladu společnosti T-Mobile. Práce také hodnotí vánoční kampaň T-Mobile, při které bylo využito nástrojů sales promotion. Toto zhodnocení je podloženo vlastním průzkumem a jeho analýzou. Výsledky z vlastního průzkumu jsou porovnány s výsledky společnosti T-Mobile a jsou navržena možná řešení do budoucna.
Analýza CSR společnosti T-Mobile Czech Republic,a.s.
Ježková, Ivana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Ladmanová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoreticko-metodologické části popisuje autorka základní pojmy týkající se dané problematiky, uvádí organizace zabývající se společenskou odpovědností a normy, kterými je možné se v dané oblasti řídit. První část je taktéž doplněna o zajímavá data z průzkumů veřejného mínění na téma společenské odpovědnosti a její vnímání veřejností. V části praktické jsou analyzovány strategie společenské odpovědnosti dvou firem: T-Mobile Czech Republic, a.s. a IBM Česká republika spol. s r.o. Jednotlivé společensky odpovědné aktivity jsou rozřazeny do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, přístupy obou firem jsou vzájemně porovnány a v závěru práce jsou doporučeny kroky, které by mohly společenskou odpovědnost daných firem zefektivnit.
Dostupnost mobilního internetového připojení v ČR
Michel, Milan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena téma dostupnosti mobilního internetového připojení. Autor se snaží popsat dostupné a používané technologie v rámci trhu České Republiky. Charakterizuje aktuální tržní nabídku mobilního připojení pro koncové uživatele. Doporučuje vhodné produkty modelovým zástupcům vybraným s ohledem na výsledky veřejné ankety. Srovnává situaci na českém trhu s pomocí vybraného zástupce z řad vyspělých členů Evropské unie. Závěr práce je věnován možným vývojovým trendům a dalším doporučením.
Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.
Příprava společnosti T-Mobile pro získání Národní ceny za CSR
Suchopárová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Březina, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Společenské odpovědnosti organizací. Stěžejním cílem práce je vytvořit Předběžnou Zprávu o CSR společnosti T-Mobile a vyhodnotit ji pomocí metody KORP. Teoretická část uvádí potřebný pojmový aparát ohledně CSR, programu Národní cena za CSR a principu metodiky KORP. Praktická část popisuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile. Obsahuje vytvořenou Předběžnou Zprávu o CSR s jejím bodovým vyhodnocením. Dále uvádí silné stránky a příležitosti organizace T-Mobile. Závěr shrnuje význam CSR a výsledek praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí9 - 18další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.