Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 914 záznamů.  začátekpředchozí899 - 908další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie sport centra Na Zámečku
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrátová, Bohdana (oponent)
Bakalářská práce na téma : ?Komunikační strategie sport centra Na Zámečku? se zabývá diagnózou dnešního stavu a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje povětšinou úvahou nad významem marketingové strategie v současném obchodním styku na národní i nadnárodní úrovni. Metodologická část začíná vymezením oblasti, kde se nalézá největší počet konkurenčních středisek a následně také stanovením jejich výhod oproti sport centru Na Zámečku, z kterých ovšem může toto sport centrum čerpat inspiraci. Práce hodnotí také cenovou politiku, ale pouze v jedné oblasti služeb, jež je jeho prioritou a tou je tenis. Dále práce představuje sport centrum jako takové ? geografickou polohu, historii, současnost i budoucnost. Zhodnocení současného stavu do konce roku 2007 je také důležitou součástí, která slouží především k zamyšlení se nad chybami minulého období. Největší důraz je kladen na poslední část nazvanou ?Komunikační strategie pro rok 2008?. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během bakalářského programu. Tento úsek může zároveň sloužit jako základní podklad pro samotnou komunikaci s klienty sport centra dle jednotlivých typů akcí. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv. Příloha obsahuje například mapu areálu a logo sport centra Na Zámečku.
Aplikace Business Intelligence v telekomunikačním sektoru
Višňová, Marika ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Slánský, David (oponent)
Čtenář bakalářské práce z kontextu pochopí logickou souvztažnost mezi děním na trhu telekomunikačního sektoru a potřebou orientace společnosti na zákazníka a tím i na Churn management. V práci jsou popsány principy a komponenty Business Intelligence a dolování dat, které tvoří technologický základ Churn managementu. V poslední kapitole, která je věnována samotnému Churn managementu, je ukázáno jak probíhá vytvoření prediktivního modelu dle metodiky CRISP-DM, což by mělo alespoň zprostředkovaně přiblížit Churn management v praxi.
Srovnání webových stránek vybraných leteckých společností na českém trhu
Veis, Richard ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pösinger, Martin (oponent)
Hlavním tématem práce je srovnání webových stránek několika leteckých společností na českém trhu. Hlavními oddíly jsou jednak popis internetu a jeho vzniku, vytyčení kritérií pro zhodnocení jednotlivých aspektů webových prezentací, a nakonec konkrétní zhodnocení dle zvolených kritérií. Výchozím uživatelem je cestující, tomu byla kriteria uzpůsobena. Daným kritériím jsou přidělovány váhy vyjadřující jejich důležitost. K nalezeným nedostatkům jsou navrhována jednotlivá doporučení. Na konci práce je pomocí tabulky a grafu znázorněno pořadí dle úspěšnosti v analýze.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Háková, Hana ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kašová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá preferencemi zákazníků při výběru prodejny a skutečnostmi, které ovlivňují jejich rozhodnutí při výběru místa nákupu. Výzkum je proveden mezi respondenty v okrese Tábor a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Výsledky jsou porovnány s celorepublikovým výzkumem.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Zdeňková, Milena ; Vlček, Radim (vedoucí práce)
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vyskočil, Vlastimil (oponent)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Spokojenost zákazníků
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je předvést využití statistických metod k hlubšímu poznání spokojenosti a loajality zákazníků velké společnosti. Především jde o pochopení zákaznického chování a nalezení zásadních podnětů, které mohou ovlivňovat spokojenost zákazníků se společností, jejíž služby využívá. Práce je členěna do tří kapitol, které se skládají s oddílů a pododdílů. Podle struktury jí lze rozčlenit na dvě základní části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z první a druhé kapitoly. První kapitola se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníka. Popisuje základní přístupy měření, výběr vzorku zákazníků, strukturu dotazníků, techniku sběru dat a vybrané metody z praxe. Druhá kapitola obsahuje vybrané statistické metody, konkrétně jde o korelační analýzu, regresní analýzu, faktorovou analýzu a modely strukturálně lineárních vztahů. Praktická část je reprezentována pro tuto práci klíčovou třetí kapitolou. Na počátku může čtenář nejprve nalézt popis výběrového šetření a základní informace o analyzovaném výběrovém souboru. Získaná data jsou dále analyzována za použití nepříliš známé a zřídkakdy používané metody Walker, která nabízí zajímavou a efektivní možnost vyhodnocování informací o zákaznících. Právě představení a demonstrace metody Walker představuje nejen jádro, ale současně i hlavní cíl celé práce.
Analýza nákupního chování zákazníků ve vybrané lokalitě
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje vybrané prodejny v Černošicích a okolí, stručně rozebírá vývoj preferencí typu hlavního nákupního místa potravin v České republice a charakterizuje vlastnosti zákazníků z České republiky. Z vlastního šetření pak analyzuje nákupní chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje výběr prodejen a také důvody tohoto výběru. Jejich důležitost poté porovnává podle typu nákupního místa či mobility zákazníků. Výsledky této analýzy porovnává se situací v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 914 záznamů.   začátekpředchozí899 - 908další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.