Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,214 záznamů.  začátekpředchozí880 - 889dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PODNIKATELSKÝ PLÁN: ZALOŽENÍ SPORTOVNÍHO CENTRA
Benešová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající sportovní centrum tak, aby bylo možné jej realizovat při aktuálních tržních podmínkách v České republice. Dílčím cílem práce je podat ucelený přehled činností, které předcházejí samotnému založení firmy a poskytnout potenciálnímu začínajícímu podnikateli důležité informace pro zvážení jeho rozhodnutí a následnou realizaci projektu. Práce se opírá především o odborné poznatky dostupné ve specializované literatuře, profesní zkušenosti získané vlastním podnikáním, dále o průzkum trhu, analýzu konkurence, SWOT a PEST analýzu. Důležitým prvkem je provedení dotazníkového šetření a využití závěrů z něj plynoucích, které slouží pro lepší poznání cílového zákazníka, pochopení jeho potřeb a odhalení dalších podnikatelských příležitostí. Teoretická část je zaměřena na definici základních pojmů a rozbor podnikatelského prostředí v České republice s důrazem na sportovní odvětví. Dále je zde podrobně rozebrán podnikatelský plán, zejména zásady při jeho tvorbě, kritéria hodnocení a v neposlední řadě jeho struktura. Praktická část zahrnuje vytvoření konkrétního podnikatelského plánu na založení komplexního sportovního areálu v Hradci Králové. Její součástí je popis podnikatelského záměru, identifikace klíčových osob, představení marketingové strategie, finančního plánu, analýzy rizik a časového harmonogramu projektu. Snahou autorky práce je vytvořit dostatečně kvalitní a reálný podnikatelský plán, aby mohl případně sloužit jako podklad pro oslovení investora či získání úvěru.
Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Jirovská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Břoušek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy a vysvětlení specifik kategorie hraček na korejského trhu, si tato práce také klade za cíl ve své analytické části popsat konkrétní použitou metodologii pro daný výzkum a rozebrat konkrétní výsledky. Závěrečná část objasňuje obsahuje moje doporučení pro využití získaných poznatků ze sběru dat pro úpravu strategie firmy LEGO v Jižní Koreji pro následující období a zamýšlí se nad prospěšností použitého výzkumu.
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.
Návrh marketingové strategie prodeje produktů cestovního ruchu zahraničním studentům
Uherková, Marie
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního chování zahraničních studentů v Brně. Na začátku práce jsou uvedena teoretická východiska, ze kterých text vychází. Cílem práce je na základě kvalitativního průzkumu a kvantitativního výzkumu mezi zahraničními studenty z pěti brněnských univerzit vytvořit marketingovou strategii produktů cestovního ruchu.
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free
Víceník, Petr
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro Studio Be Free, což je fitness centrum v Uherském Brodě. Návrh nové strategie by měl vést ke zvýšení počtu zákazníků, zvýšení tržeb a upevnění si své pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou vysvětleny pojmy, které jsou následně použity ve vlastní práci. V první části vlastní práce jsou uvedeny obecné informace o fitness centru a je provedena také analýza současné marketingové strategie. Pro současnou analýzu prostředí jsou použity analýzy jako PESTE, odvětvová analýza a SWOT analýza. Je zde provedena také segmentace a analýza marketingového mixu. Poslední část bakalářské práce se zaměřuje na konkrétní návrhy strategií, které by zvýšily počet návštěvníků ve fitness centru.
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Přikrylová, Michaela
PŘIKRYLOVÁ, M. Marketingové strategie wellness centra Infinit Maximus. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komu-nikačního mixu wellness centra INFINIT MAXIMUS a návrhem nové marketingové a propagační strategie přispívající k jeho zefektivnění. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se této problematiky včetně důležitých pojmů marketingu. Praktická část práce se věnuje analýze současného stavu a na základě marketingového výzkumu a ankety je zpracován návrh nové marketingové strategie sestávající jak ze současných nástrojů, tak také z několika nástrojů nových. Návrhy a doporučení jsou zařazeny do časového harmonogramu a ekonomicky zhodnoceny.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Chadimová, Tereza
Předmětem této bakalářské práce je tvorba marketingové strategie a návrh její konkrétní realizace pro vybranou společnost. Práce je rozdělena na dvě části -- literární rešerši a práci vlastní. Literární rešerše obsahuje teoretické poznatky potřebné k porozumění problematiky, která se týká procesu tvorby marketingové strategie. Ve vlastní práci dochází k aplikaci této teorie na společnost Profilox s.r.o. a její obchody s chovatelskými potřebami a živými zvířaty Hobby ZOO. Je zde popsán marketingový mix a segmenty a jsou provedeny analýzy prostředí, na základě kterých je sestavena matice SWOT. Z této matice je následně odvozena konkrétní marketingová strategie, kterou by se měla společnost řídit, aby došlo k růstu počtu zákazníků Hobby ZOO, generování většího zisku společnosti a upevňování současné pozice na trhu.
Marketingová strategie středního vinařství
Motyčková, Marie
Motyčková, M., Marketinková strategie středního vinařství. Bakalářská práce, Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií středního vinařství. Pro vytvoření strategie byla použita analýza vnitřního a vnějšího prostředí, strategie konkurenceschopnosti, marketingového mixu, vnitropodnikového prostředí a SWOT analýza. Závěr práce vyhodnotí analýzy a doplní návrhy plynoucí z analýz a doporučí vhodnou marketingovou strategii.
Marketingová strategie společnosti Back2life s.r.o.
Hrnčířová, Lenka
Hrnčířová, L. Marketingová strategie společnosti Back2Life s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro firmu Back2Life s.r.o. Práce je rozdělena na dva celky. V první části práce jsou popsány základní teoretická východiska z oblasti marketingu služeb, marketingového mix a strategického marketingu. Druhá část se zabývá přenesením těchto poznatků do praxe. Praktická část obsahuje analýzu oborového prostředí a marketingového mixu. Dále pak primární výzkum a segmentaci trhu. Byla také navržena marketin-gová strategie zaměřující se na internetový marketing pro propagaci firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,214 záznamů.   začátekpředchozí880 - 889dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.