Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předpoklady a přínosy implementace groupwarového produktu IceWarp
Šveřepa, Jaromír ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Burger, Michal (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl definovat předpoklady, za nichž je pro firmu výhodné implementovat groupwarový produkt IceWarp Mail Server. V první části práce je vymezen termín groupware a následně analyzován trh groupwarových aplikací s podobnou funkcionalitou a nabídnuto jejich základní porovnání s IceWarp Mail Serverem. Druhá část je zaměřena na popis funkcionality jednotlivých modulů IceWarp Mail Serveru spolu s možností jejich využití. Rovněž jsou porovnávány jednotlivé možnosti přístupu k funkcím z podporovaných klientských aplikací a zkoumány jejich výhody a nevýhody. V třetí části jsou definovány hardwarové a softwarové nároky pro implementaci a provoz serveru i klientských aplikací. Současně je v obecné rovině popsána implementace IceWarp Mail Serveru a klientských aplikací včetně možností migrace stávajících dat ze starého systému a je poukázáno na nejčastější problémy a otázky s tímto procesem spojené. Poslední část práce je orientována na dokončené projekty implementace IceWarp Mail Serveru do různých organizací. Nejprve jsou analyzovány výchozí podmínky a očekávání, následně je popsaný proces implementace a jsou zdůrazněny překážky, které vznikly, a způsob jejich řešení.
Prezentace firmy na internetu: aktuální možnosti
Sadílek, Tomáš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce na téma Prezentace firmy na internetu: Aktuální možnosti analyzuje způsob propagace restaurantu Svatý Prokop. Metody využívané restauranty jsou velmi závislé na možnostech finančních a časových. Často se jedná o rodinné firmy, kde většinu propagační činnosti vykonávají provozovatelé, kteří se těmto aktivitám nemohou věnovat v potřebné míře. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení propagace akceptující dosažitelnost pro konkrétní restaurant.
E-mail jako nástroj komunikace
Quaiser, Jakub ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Šabata, Josef (oponent)
Jako téma své práce jsem si zvolil E-mail jako nástroj komunikace. Důvodem tohoto výběru byla skutečnost, že spousta lidí každodenně využívá tento způsob komunikace pro její nesporné výhody. Počet lidí, kteří takto komunikují, stále narůstá. Do této skupiny patřím i já a proto jsem se rozhodl proniknout hlouběji do podstaty fungování této formy elektronické komunikace a zároveň zjistit, jaké možnosti e-mail nabízí uživatelům. Ve své práci sleduji několik cílů. Prvním je zmapování historie, současnosti a možného budoucího vývoje e-mailu. Dále se zabývám otázkou, v jakém prostředí a jak e-mail funguje a jaké jsou jeho formy využití a zneužití. Dalším cílem je porovnat šest vybraných free-mailových poskytovatelů na základě multikriteriální analýzy a její výsledky porovnat s výsledky, které vyplynou z mnou sestaveného dotazníku. Pro teoretickou část mé práce využívám jako zdroj informací odbornou literaturu a informace z Internetu. V praktické části pracuji především s portály jednotlivých poskytovatelů free-mailu a závěry z dotazníku. Jako přínos práce vidím skutečnost, že čtenáři díky této práci mohou získat ucelenou představu o e-mailu, aniž by se museli zdržovat hledáním informací v různých zdrojích. Může také posloužit jako pomoc při výběru vhodného poskytovatele. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části vysvětluji základní pojmy potřebné k pochopení další části, která se věnuje fungování a stavbě e-mailu. Praktická část je zaměřena na porovnání poskytovatelů free-mailu na základě vlastního rozboru a analýzy informací z dotazníku.
VLIV IT A SW PROSTŘEDKŮ NA FIREMNÍ
Chlebík, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Komunikace je v dnešní době základním klíčem k úspěchu. Rychlost, dostupnost a kvalita předávaných informací je schopna ovlivnit nejen budoucnost firem, ale také jedinců. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o dostupných IT a SW prostředcích pro firemní komunikaci. E-mail, hlasová komunikace, videokonference, portály, ale také virtuální prostředí jsou postaveny proti klasickým formám komunikace jako je meeting a korespondence. V práci je vytvořena metodika umožňující srovnání jednotlivých forem komunikace z pohledu jejich vlastností, vhodností jejich použití pro různé modelové typy komunikace a možnosti jejich nasazení v interní a externí firemní komunikaci. Poslední kapitola práce demonstruje možnost aplikace zjištěných závěrů a získaných poznatků na středně velkou stavební firmu.
Elektronická pošta - přehled služeb free-mailu a hostingu
Převrátil, Martin ; Lukašovská, Renáta (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit se službami a funkcemi, které jsou dostupné při využívání bezplatného e-mailu (tzv. free mail) prostřednictvím webového rozhraní a jeho komerční verze (tzv. e mail hosting). Začátek bude věnován základnímu přehledu a typům přístupu ke schránce elektronické pošty, poté bude uveden základní výčet dostupných služeb spolu s jejich stručným popisem a tabulkovým porovnáním. Zvláštní ohled je brán na vytvoření celkového obrazu elektronické pošty, jakou je například problematika nevyžádané pošty, viry a spolehlivost. V závěru se pokusím nastínit budoucnost e-mailu a zhodnotit přínosy mé práce, ke kterým jsem dospěl.
Implementace Microsoft Exchange Serveru v malých a středních firmách
Kahoun, Jakub ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svěžen, Zdeněk (oponent)
Práce vyhodnocuje podmínky, za kterých je pro firmu výhodné implementovat a provozovat Microsoft Exchange Server. Uvedeny jsou nároky na provoz řešení, jak softwarové, tak hardwarové a způsoby licencování. V popisu funkcionality jsou zdůrazněny funkce, které tvoří přidanou hodnotu produktu. Vzhledem k trendu rostoucích požadavků na mobilní přístup k elektronické poště, je celá jedna kapitola věnována možnostem přístupu z různých platforem a mobilních zařízení. Dále je diskutováno zapojení řešení do firemního informačního systému, možnosti integrace a interakce s jinými serverovými produkty. Vyčísleny jsou rámcově celkové náklady vlastnictví řešení pro malé a pro střední firmy. Popsány jsou i přínosy vyplývající ze zavedení Microsoft Exchange Serveru. Závěrem jsou všechny faktory vyhodnoceny a vyvozena doporučení za jakých podmínek je implementace Exchange Serveru vhodná.
PŘILEŽITOSTI A OMEZENÍ INTERNETU
Pham, Xuan Son ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s pojmem Informace, s hromadnými sdělovacími prostředky pro přijímání, uchování a přenosu informací. Dále pak seznámit se s pojmem Internet a principem jeho fungování, s nabízenými službami poskytované prostřednictvím Internetu, hlavně s jeho omezením a příležitostmi.
E-mail a jeho zneužívání
Měsíček, Libor ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pejsar, Zdeněk (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem práce je pokusit se zmapovat historii, popsat současný stav a možný vývoj (trendy) v oblasti zneužívání e-mailu. Shrnout postupy prevence a obrany proti nevyžádané poště. Zároveň vytvořit přehled právních úprav v oblasti zneužívání elektronické komunikace. Hlavní cíl práce spočívá ve formulování doporučení pro uživatele e-mailu, jak snížit nebezpečí spojené s jeho používáním.
Principy používané u e-mailových antispamových ochran
Šebek, Michal ; Kastl, Jan (vedoucí práce) ; Tlustý, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá nevyžádanými e-mailovými dopisy neboli spamem. V práci jsou popsány základy komunikace využívané u elektronické pošty a de?nice spamu. V práci jsou shrnuty druhy spamů a možnosti, jak se nevyžádaným zpravám bránit, a to jak na straně odesílatele, tak na straně příjemce. Naznačeny jsou také postupy, jakými lze tyto obrany obejít. V praktické části je pak ukázáno, jak lze postupy pro obelstění antispamových ?ltrů využít.
VLIV IT A SW PROSTŘEDKŮ NA FIREMNÍ
Chlebík, Tomáš Ing. ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Komunikace je v dnešní době základním klíčem k úspěchu. Rychlost, dostupnost a kvalita předávaných informací je schopna ovlivnit nejen budoucnost firem, ale také jedinců. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o dostupných IT a SW prostředcích pro firemní komunikaci. E-mail, hlasová komunikace, videokonference, portály, ale také virtuální prostředí jsou postaveny proti klasickým formám komunikace jako je meeting a korespondence. V práci je vytvořena metodika umožňující srovnání jednotlivých forem komunikace z pohledu jejich vlastností, vhodností jejich použití pro různé modelové typy komunikace a možnosti jejich nasazení v interní a externí firemní komunikaci. Poslední kapitola práce demonstruje možnost aplikace zjištěných závěrů a získaných poznatků na středně velkou stavební firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.