Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulakrum, hyperrealita a estetické kódy prezidentské volební kampaně
SPUSTOVÁ, Kateřina
Práce se věnuje otázkám spojeným se vztahem simulakra, hyperreality, estetických kódů a post-moderní společnosti se zřetelem na politický aparát. Východiskem jsou filosofické úvahy o simulakru a hyperrealitě Jeana Baudrillarda, Rolanda Barthese a Michela Foucaulta. V potaz jsou rovněž brána díla zabývající se přeměnou společnosti a řeči a také ta díla, která se věnují médiím. Práce se také snaží nastínit chronologický vývoj jednotlivých jevů se zřetelem na současnou společnost.
Komparace volební kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga v prezidentských volbách 2013
Hrdina, Pavel ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Bakalářská práce s názvem Komparace volební kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga v prezidentských volbách 2013 se zabývá problematikou zavedení přímé volby prezidenta v České republice a následně jejího historicky prvního průběhu. Důraz je přitom kladen na předvolební kampaň dvou kandidátů, kteří postoupili do druhého kola.
Úprava financování politických stran a volebních kampaní ve vybraných státech Evropské unie: Studie č. 1.187
Vojtěch Drahorád, Vojtěch ; Němec, Jan ; Pecháček, Štěpán
Srovnávací studie Úprava financování politických stran a volebních kampaní ve vybraných státech Evropské unie. V zemích EU existuje několik základních modelů úpravy dané problematiky. Slovensko a Spolková republika Německo nestanoví žádná omezení pro výši získaných finančních prostředků, v Rakousku toto omezení stanoví sama strana. Omezení finančních zdrojů může být také navázáno na počet voličů v daném volebním obvodě (Španělsko) nebo počet volebních obvodů (Velká Británie). Zajímavá je také úprava portugalská, která stanoví limit pro financování jako násobek minimální měsíční mzdy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Zákony o financování politických stran a kampaní v Pobaltských státech: Studie č. 1.217
Pecháček, Štěpán
Práce přináší přehled financování politických stan a politických kampaní ve třech pobaltských republikách – Litvě, Lotyšsku a Estonsku. Všechny tři země vytvořily model financování politických stran a kampaní, který reflektuje standardy a doporučení mezinárodních organizací, zejména Rady Evropy. Jednotlivé principy financování politických stran a kampaní jsou srovnány se situací v České republice.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Fuller, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházka, Dušan (oponent)
Práce analýzuje způsoby, jakými jsou Občanskou demokratickou stranou využívány metody politického marketingu v předvolební kampani ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje v roce 2012
Úprava financování politických stran a volebních kampaní ve vybraných státech Evropské unie: Srovnávací studie č. 1.187
Drahorád, Vojtěch ; Němec, Jan ; Pecháček, Štěpán
Srovnávací studie Úprava financování politických stran a volebních kampaní ve vybraných státech Evropské unie. V zemích EU existuje několik základních modelů úpravy dané problematiky. Slovensko a Spolková republika Německo nestanoví žádná omezení pro výši získaných finančních prostředků, v Rakousku toto omezení stanoví sama strana. Omezení finančních zdrojů může být také navázáno na počet voličů v daném volebním obvodě (Španělsko) nebo počet volebních obvodů (Velká Británie). Zajímavá je také úprava portugalská, která stanoví limit pro financování jako násobek minimální měsíční mzdy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Politický marketing strany TOP 09 před volbami 2010
Vávrová, Barbora ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Bakalářská práce na téma "Politický marketing strany TOP 09 před volbami v roce 2010" si klade za cíl analyzovat využití marketingových nástrojů a jejich aplikaci ve volební kampani strany TOP 09. V první teoretické části práce popisuje politický marketing a zabývá se teorií volebních kampaní a politických stran z marketingového hlediska. Druhá část práce představuje stranu TOP 09, její vznik a hlavní představitele. Praktická část práce popisuje politický marketing strany TOP 09 a její předvolební kampaň. V závěru práce analyzuje a hodnotí politický marketing strany a jeho podíl na úspěchu strany ve volbách roku 2010.
Volby do PS Parlamentu ČR 2002,2006,2010: analýza volebních materiálů
Pistulková, Petra ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Němec, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na předvolební kampaně České strany sociálně demokratické do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2002, 2006 a 2010. Pracuje přitom s hypotézou, že si ČSSD udržuje relativně stabilní jádro voličů, které dokáže prostřednictvím volební kampaně oslovit a udržet si jejich podporu, není ale schopna výrazněji oslovit potenciální voliče z řad mladých lidí a lidí vysokoškolsky vzdělaných. Cílem práce je určit, zda tomu tak skutečně je a pokud ano, proč. Práce vymezuje význam politického marketingu a zabývá se kritickým zhodnocením jeho aspektů. Dále charakterizuje tendence předvolebních kampaní do PS ČR v letech 2002, 2006 a 2010 a přesuny voličů v těchto volebních obdobích. Následuje analýza předvolebních materiálů, na základě které se práce pokouší přiblížit profil voličů strany a příčiny, které vedly k jeho vzniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.