|
Návrh marketingového mixu
Zavadilová, Hana ; Zavadil, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení marketingového mixu vybrané firmy. Formou dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav spokojenosti zákazníků s celkovou nabídkou zboží a služeb. Na základě zjištěných poznatků je v této práci navržen nový marketingový mix.
|
|
Návrh marketingové strategie společnosti
Byrtusová, Lucie ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti IKEA Brno. V průběhu teoretické části je vysvětlen základní pojem marketing, druhy a stavy zákazníka, podstaty a druhy marketingového průzkumu. Praktická část využívá všech těchto poznatků a to především k analyzování spokojenosti zákazníků dle vlastních dotazníků a firemních průzkumů společnosti. Práce bude ukončena návrhy na zlepšení současného stavu, které budou dále prezentovány i samotné společnosti.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Motivace pracovníků v high-tech firmě
Šmedek, Martin ; Obhlídal, Karel (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat hodnoty vybraného souboru zaměstnanců high-tech firmy. Dílčími cíli jsou analýza motivačních preferencí a analýza přístupu zaměstnanců k organizaci. Analýzu byla provedena prostřednictvím dvou dotazníků, Hofsteda VSM 94 a dotazníku zjišťujícího motivační preference. Z analýz bylo zjištěno, že prostředí je poměrně stresující, pracovníci jsou velcí individualisté a převládá u nich dlouhodobá orientace. Za nejvhodnější benefity považují dovolenou, vzdělání a příspěvek na zdravotní péči. Práci, kterou zkoumaný soubor vykonává považují za dobře finančně ohodnocenou, a daná práce je baví. Mezi návrhy, díky kterým bude možné zvýšit efektivnost výkonu, kvalitu práce, lze navrhnout zvýšení doby dovolené, příspěvek na vzdělání a rozšíření týmové spolupráce na pracovišti.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
|