Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita lázeňských služeb a možnosti jejich zlepšování
Issentayeva, Alma ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Sára, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality služeb v oboru lázeňství. Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve wellness hotelu Prezident a navrhnout vedení hotelu možnosti ke zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části uvádím pojetí kvality služeb, důvody zájmu o kvalitu, obecnou definicí kvality lázeňských služeb a nástroje řízení kvality. V aplikační části se má pozornost obrátila na uvedení praktického příkladu služeb v lázeňství a to na provozu wellness hotelu Prezident v Karlových Varech. Popisuji historii vzniku hotelu, uvádím základní údaje o nabízených službách a jejich specifikaci a výsledky dotazníkového šetření spokojenosti klientů. Finální a nejdůležitější části mé práce jsou možné návrhy ke zlepšení kvality služeb.
Přezkoumání informačního portálu www.ikvalita.cz
Šejvlová, Iveta ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Lévay, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá přezkoumáním internetového informačního portálu o managementu kvality ikvalita.cz. Cílem je navrhnout možná zlepšení portálu. Součástí práce je teoretická část věnovaná informačním zdrojům a metodologii zlepšování. Praktická část práce vychází z analýzy současného stavu informačního portálu. Je provedena analýza obsahu, struktury, návštěvnosti i SWOT analýza, která zjištěné poznatky shrnuje a stanovuje silné stránky i příležitosti ke zlepšování. Na analýzu navazuje navržení konkrétních opatření a to jak pro krátkodobý časový horizont (do půl roku), tak pro delší časové období. Komercializací portálu se zabývá závěrečná část práce, která navrhuje několik způsobů.
Zavedení systému managementu kvality ve vybrané organizaci
Komjatiová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit, do jaké míry organizace Alois Hynek splňuje požadavky certifikační normy ČSN EN ISO 9001:2008 a legislativy v oblasti kvality. Dalším cílem je příprava návrhů na odstranění případných nedostatků a vypracování dokumentace, kterou vyžaduje norma ČSN EN ISO 9001:2008. Diplomová práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části uvádím definici jakosti, její pojetí, legislativu v oblasti kvality a přístupy managementu kvality. V praktické části jsou uvedeny základní informace o organizaci Alois Hynek -- o její historii, produktech a organizační struktuře -- a je provedena analýza toho, které požadavky normy a legislativy organizace splňuje a kde se vyskytují nedostatky. U každého bodu normy ČSN EN ISO 9001:2008, kde se vyskytly nedostatky, uvádím návrhy na odstranění těchto nedostatků. Dokumentace požadovaná normou ISO 9001:2008 je uvedena v příloze této práce.
Management kvality a environmentu ve vybraném podniku
HUSOVÁ, Hana
Diplomová práce popisuje postup zavedení norem ISO 9001:2008 a 14001:2004 do vybraného podniku. Obsahuje analýzu a zhodnocení současného stavu před zavedením norem do společnosti a následné přínosy certifikace pro zvolený podnik.
Organizační struktura a systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vazbě na procesy nákupu
KLÍMA, Vilém
Práce je zaměřena na problematiku organizační struktury a systému řízení jakosti v oblasti nákupu ve vybrané společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a.s. Cílem práce byla analýza současného stavu a nalezení příležitostí (doporučení) pro zlepšení v dané oblasti na základě poznatků získaných předchozím studiem odborné literatury, metod využívaných renomovanými společnostmi a praxí.
Porovnání účinnosti systémů řízení kvality ve vybraném podniku
GREGOROVÁ, Vendula
Pro vypracování diplomové práce byl zvolen podnik ČSAD JIHOTRANS a. s., který poskytuje služby v oblasti dopravy a má certifikované normy ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 22000. Cílem práce bylo analyzovat systém řízení kvality ve společnosti se zaměřením na proces ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná?, porovnat jednotlivé koncepce managementu kvality a navrhnout případné změny. Ve vlastní části práce je uveden výzkum ve zvolené společnosti. Tento výzkum je zaměřen na analýzu nákladů související s kvalitou, vývoj reklamací, vyhodnocení spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření, výkonnost procesu ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná? a porovnání jednotlivých koncepcí managementu kvality.
Management kvality v systému řízení ve vybraném podniku
CHADIMOVÁ, Iva
Anotace Dnešní doba s sebou přináší s rozvojem podnikatelského a tržního prostředí, kde nabídka převyšuje poptávku, i vyšší nároky zákazníka. Ten již není ochoten dělat jakékoliv ústupky či tolerovat chyby na straně dodavatele, ale vyžaduje určitou kvalitu. Podniky jsou vystaveny velké konkurenci a hledají možnosti jak se na trhu udržet. Jednou z těchto možností je právě vysoká jakost výrobků a služeb. O rostoucím významu jakosti vypovídá i množství podniků, které mají certifikáty nebo jiná osvědčení jakosti, jež se stávají v dnešní době téměř samozřejmostí. Jakost výrobků a služeb se stala významným konkurenčním faktorem, často rovnocenným, ne-li důležitějším než cena. Diplomová práce se zabývá oblastí managementu kvality jako nástroje zvyšování výkonnosti podniku, zlepšováním efektivnosti managementu jakosti s cílem získání a dosažení vyšší spokojenosti zákazníka. Cílem diplomové práce je zhodnotit stávající stav řízení jakosti a navrhnout rámcové změny v řízení kvality směřující k vytvoření systému jakosti vedoucí k získání certifikátu sytému jakosti. K dosažení cíle práce byla vypracována analýza současného stavu řízení v konkrétní firmě. Na základě této analýzy byly podle vybraných prvků normy CSN EN ISO 9001:2000 navrženy rámcové změny v řízení jakosti firmy. Výsledek práce ukazuje, že ve firmě je potřeba podniknout ještě mnoho kroků k dosažení řízení systému jakosti odpovídající normě ISO 9001:2001.
EFQM - model Excelence
FLOSMANOVÁ, Eva
Diplomová práce je zaměřena na oblast managementu kvality. Zavádění a aplikace modelu Evropské nadace pro řízení kvality EFQM do Policie České republiky. Analýza postupu zavádění do policejní praxe a vybraného útvaru Policie České republiky. Vyhodnocení procesu zavádění a jeho přínosu ve zlepšení výkonnosti, kvality a image.
Management kvality ve vybraném podniku
KLIMASOVÁ, Eva
Bakalářská práce je zaměřena na management kvality ve společnosti STAVCENT a.s.. Společnost vznikla v roce 1992 a je stavební firmou, která komplexně řeší a zajišťuje realizaci průmyslových, občanských a bytových staveb na území Jihočeského kraje. STAVCENT a.s. navazuje na dlouholetou tradici v oblasti výstavby a údržby objektů, začínající v roce 1950, kdy vznikaly komunální stavební podniky. Společnost si je vědoma zvyšujícího se tlaku na požadovanou jakost výrobků a služeb. Aby získala konkurenční výhodu v boji o zákazníka, zavedla v roce 2006 systém řízení kvality. Tento systém i nadále udržuje a inovuje. Díky certifikování tří systémů kvality, získala {\clqq}Zlatý certifikát``. U svých zákazníků se může pochlubit certifikátem ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Z analýzy managementu kvality společnosti vyplynulo, že přístup k řízení kvality v oblasti managementu firmy je na vysoké úrovni. Důkazem je certifikát ČSN EN ISO 9001:2001. I přesto, že se společnost dále snaží zlepšovat poskytované služby a udržet si zákazníka, je jen proces neustálého zlepšování klíčovým předpokladem v boji o zákazníka na konkurenčním trhu.
Vliv managementu kvality na podnikovou sféru České republiky
Procházková, Jitka ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Diplomová práce má za cíl zmapovat dosavadní zkušenosti českých firem se zavedeným systémem managementu kvality v podobě mezinárodní normy ISO 9001 a potvrdit či vyvrátit tak hypotézu, zda se zavedení systému managementu kvality příznivě promítá do hospodaření společností a zlepšuje jejich efektivnost. Teoreticko-metodologická část práce se zaměří na obecný výklad systému managementu kvality spolu s odůvodněním, proč podniky moderní systémy řízení zavádějí a v čem by jim tyto systémy měly pomoci. Praktická část této práce je zaměřena na realizaci dotazníkového průzkumu mezi vybranými firmami certifikovanými podle ISO 9001, který má odhalit přínosy a náklady certifikace a změnu výkonnostních ukazatelů firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.