Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most přes místní komunikaci a potok
Večeřa, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostní konstrukce, která převádí silnici I/11 přes Bystrý potok a místní komunikaci mezi Nebory a Oldřichovicemi. Konstrukce je navržena ve čtyřech variantách, z nichž byla vybrána varianta předpjaté jednotrámové konstrukce o čtyřech polích s délkou přemostění 106,6 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým programem Scia Engineer. Posouzení konstrukce je řešeno dle platných evropských norem ČSN EN 1992-1-1. Dále je zpracována přehledná výkresová dokumentace, stavební postup a vizualizace mostu.
Most na rychlostní silnici
Lindtner, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu na Rychlostní silnici R1, v km 1,293 nad cestou III/51311. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o čtyřech polích. Byli zpracované čtyři studie a první varianta dvoutrámové monolitické konstrukce byla vybrána. Rozpětí polí se pohybuje v rozmezí od 25 m - 30 m. Dvoutrám se skládá ze dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statické modely a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Most se nachází v půdorysném oblouku, nicméně, byl zvolen kompromis (z důvodu malého zakřivení), posuzování napřímené konstrukce. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Most na rampě
Otevřel, Rostislav ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřiveného silničního mostu, jež je součástí mimoúrovňové křižovatky převádějící směrově rozdělenou komunikaci a tramvajovou trať MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty příčných řezů, z nichž je vybrán dvoukomorový průřez s obloukově zalomenou spodní deskou, jež by měl příjemně esteticky působit v městském prostředí. Je zpracován statický výpočet a konstrukce je posouzena dle platných evropských norem. Dále je zpracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace, postup výstavby a vizualizace mostu.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Juříček, Lukáš ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějící pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě.Jedná se o most o jednom poli a rozpětí 14,995 metrů.Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu.Deska je posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti dle platných evropských norem(Eurokodu).
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Krč, Rostislav ; Trenz, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějícího pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě. Jedná se o konstrukci o jednom poli a rozpětí 19 metrů. Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu, jež je dále posouzena na mezní stavy použitelnosti a únosnosti podle platných evropských norem (Eurokódů). Je rovněž zpracována studie návrhu předpětí podle bývalých českých norem (ČSN). Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace zvolené varianty.
Silniční most přes řeku Trkmanku v obci Velké Pavlovice
Coufal, Jakub ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostní konstrukce přes řeku Trkmanku v obci Velké Pavlovice. Nosnou konstrukci tvoří železobetonová deska o jednom poli. Zatížení bylo spočítáno v softwaru Scia Engineer a porovnáno s výpočtem zjednodušenou metodou spolupůsobící šířky. Statický výpočet byl nadále počítán ručně.
Železobetonový deskový most přes řeku Trkmanku
Hradilová, Kristýna ; Slánský, Bohuslav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostu přes řeku Trkmanku ve Velkých Pavlovicích. Most se nachází na místní komunikaci II. třídy. Výpočet bude proveden pomocí deskového modelu výpočetním programem Scia Engineer. Byla zvolena železobetonová konstrukce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.