Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
HARTLOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce s názvem "Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami" má za cíle analyzovat produkt cestovního ruchu turistického informačního centra (Hornické muzeum Příbram), zhodnotit roli zážitkového marketingu při tvorbě tohoto produktu, dále rozebrat spolupráci tohoto produktu s turistickým informačním centrem (Informační centrum Knihovny Jana Drdy v Příbrami). Při zjištění nedostatků jsou v práci navržena nová vhodná řešení.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cíl bakalářské práce spočívá už v jejím názvu: ,,Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu informačního centra". Na počátku práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, které jsou v závěru buď vyvráceny nebo potvrzeny. V práci jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni a jeho perspektivy a na analýzu jednoho z nejvýznamnějších produktů cestovního ruchu. V průběhu práce byl zjištěn problém týkající se právě produktu, následující kapitola nabízí návrhy řešení tohoto problému. Velmi důležitým podkladem bylo dotazníkové šetření a schůzky s představiteli jednotlivých subjektů vystupujících v bakalářské práci.
Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice
BRŮŽKOVÁ, Edita
Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Pelhřimov
SAMKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce slouží jako pomůcka pro rozvoj cestovního ruchu v Pelhřimově. Cílem je navrhnout nový produkt cestovního ruchu pro Turistické informační centrum Pelhřimov, jehož hlavním smyslem je oživení prohlídek stávajících atraktivit, jejich propagace a přilákání nových návštěvníků do města.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Telč
RIPPEROVÁ, Lenka
Práce analyzuje nabídku produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru v Telči. Charakterizuje nejvýznamnější přírodní i kulturně-historické atraktivity na Telčsku. Shrnuje výsledky dotazníkového výzkumu provedeného mezi návštěvníky Telče, jejich cíle, důvody příjezdu a také míru využívání turistického informačního centra v Telči. Na základě tohoto výzkumu je navržen nový produkt ve čtyřech variantách, který propojuje poznávací a pěší turistiku.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru České Budějovice
KRÁLOVÁ, Miroslava
Tématem bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, zvolena byla destinace Českobudějovicko. Oblast byla vybrána proto, že právě České Budějovice a jejich okolí hrají důležitou roli v cestovním ruchu Jihočeského kraje, protože nabízí návštěvníkům nepřeberné množství kulturních a přírodních atraktivit. Destinace je dobře přístupná ze severu republiky a zároveň také od našich jižních sousedů {--} Rakušanů. Čeští, ale i zahraniční návštěvníci zde naleznou malebnou krajinu, která, narozdíl od jiných, není poničena těžkým průmyslem. Setkají se zde s rozmanitými druhy rostlin a živočichů a v neposlední řadě také s osobitým folklorem s tradicemi, které místní obyvatelé po staletí dodržují. Region nabízí množství značených cyklistických a turistických stezek, což uvítají hlavně lidé preferující aktivní a zdravější styl života. Je zde nepřeberně mnoho možností provozování vodních sportů, ať už na řekách nebo rybnících. Oblíben je samozřejmě také rybolov. Cílem bakalářské práce je vystihnout významné přírodní (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické) a společenské atraktivity na Českobudějovicku. Posoudit jejich význam pro rozvoj cestovního ruchu. Dalším cílem je provést hodnocení služeb v oblasti cestovního ruchu v Českých Budějovicích a okolí. Jde o ubytování, stravování a dopravní dostupnost. Provést výzkum nabídky produktů a služeb turistického informačního centra v Českých Budějovicích. Dále provést marketingový výzkum návštěvníků, kteří přijíždějí do Českých Budějovic. Zanalyzovat hlavní důvody jejich návštěvy, způsob dopravy, délku pobytu a poptávku po novém produktu. Na základě informací zjištěných ve výzkumu navrhnout vytvoření nového produktu pro vybraný segment turistů.
Návrh prohlídkových tras ve vybraném městě ČR (Mladá Boleslav)
Rejmonová, Lucie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného souboru prohlídkových tras pro návštěvníky města Mladá Boleslav. Teoretická část práce je věnována potenciálu města v oblasti cestovního ruchu (obecné charakteristice, historii a atraktivitám města) a také problematice městského cestovního ruchu. V analyzické části je provedena rozsáhlá analýza návštěvnosti města a poskytovaných služeb souvisejících s prohlídkovými trasami. Stěžejním bodem práce je pak navržení jednotlivých prohlídkových tras, které se opírají o výsledky analýz. Součástí práce je i návrh propagačních materiálů k vytvořeným trasám tak, aby celkově tvořily jednotný produkt cestovního ruchu.
Produkty cestovního ruchu v regionech ČR (Jihomoravský kraj)
Krajíčková, Ivana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat nabídku produktů cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a zjistit, zda kraj využívá všechen svůj potenciál pro jejich tvorbu. V práci je také zhodnocena stávající produktová nabídka kraje ve vztahu s potenciálem a ve vztahu s poptávkou. V závěru práce jsou představeny návrhy tří produktů, které by mohly přitáhnout potenciální návštěvníky do Jihomoravského kraje.
Rozvoj nabídky cestovního ruchu v ČR využívající fiktivní literární postavy
Mrázková, Hana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá využitím fiktivních literárních postav v cestovním ruchu. V úvodní části definuje nabídku cestovního ruchu a představuje využití těchto postav v zahraničí v oblasti literárního a filmového turismu. Další část je věnována představení vybraných atraktivit a produktů na území České republiky. Poslední kapitola shrnuje poznatky z této oblasti a popisuje návrh nového produktu cestovního ruchu využívající fiktivní literární postavu.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.