Název:
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Telč
Překlad názvu:
Tourism product in tourism infocentre in Telč
Autoři:
RIPPEROVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje nabídku produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru v Telči. Charakterizuje nejvýznamnější přírodní i kulturně-historické atraktivity na Telčsku. Shrnuje výsledky dotazníkového výzkumu provedeného mezi návštěvníky Telče, jejich cíle, důvody příjezdu a také míru využívání turistického informačního centra v Telči. Na základě tohoto výzkumu je navržen nový produkt ve čtyřech variantách, který propojuje poznávací a pěší turistiku.This bachelor work analyses the supply of tourism product in tourist info centre in Telč. It characterizes the more important natural and cultural-historical sighs in Telčsko. It summarizes results of questionnaire research. The research examines visitors in Telč and its neighbourhood, their destinations and how they use the Tourist board in Telč. On the basis of the research new product was created {--} combining hiking and sighseeing.
Klíčová slova:
památky; produkt cestovního ruchu; pěší turistika; Telč; turistické informační centrum; UNESCO; Vysočina; Highlands; hiking; Telč; tourism product; tourist board; tourist sight; UNESCO Citace: RIPPEROVÁ, Lenka. Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Telč. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7875