Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model elektronického obchodování
Sikorová, Lenka ; Smejkalová, Helena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématikou „Model elektronického obchodu firmy humi.cz provozovaný firmou Humi Outdoor, s. r. o.” Na základě analýzy elektronického obchodu a systému pro jeho tvorbu a správu jsou navržena taková opatření, která zajistí nejen vyšší důvěryhodnost a image obchodu, ale povedou i k vyššímu objemu prodeje a tím k vyšším ziskům firmy a k lepší konkurenceschopnosti.
Návrh optimalizace elektronického obchodu firmy
Soldán, Tomáš ; Hanajik, Roman (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace elektronického obchodu firmy Textil Soldán.cz. Na základě provedené analýzy elektronického obchodu a systému pro jeho tvorbu a správu jsou navržena opatření, která ve svém důsledku vedou ke zvýšení důvěryhodnosti a konkurenceschopnosti elektronického obchodu.
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Model elektronického obchodu
Jaroš, Petr ; Čihák, Leo (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje vybrané problémy elektronického obchodování. Popisuje současný stav a obsahuje návrh modelu elektronického bankovnictví. Realizace tohoto návrhu povede ke zkvalitnění nabízených služeb.
Establishing elektronical shop like a enhacement of classical shop
Mokrý, Richard ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Diplomová práce se zaoberá elektronickým obchodováním a projektu založení internetového obchodu. V první kapitole je rozpracovaná technológie obchodování, internet a jeho služby a histórie. Následujúcí kapitola se věnuje obecnej teoretické problematice elektronického obchodování, definuje vztahy mezi jednotlivýma subjektama jako jsou klient, obchodník nebo šstátní správa, které se vyskytují v podmínkách elektronického obchodování a opisuje obecný model elektronického obchodování. Třetí kapitola je věnovaná obecnému přístupu k tvorbě projektu elektronického obchodu. Závěrečná kapitola podrobně opisuje samotnej projekt implementce elektronického obchodu do společnosti M&N, od stanovení cílů, vyčíslení nákladů, až po vytvoření samotnýho elektronického obchodu jako nadstavby kameného obchodu. Na závěr sa v priloze nachází smlouva o dílo mezi firmou M&N a programátorskou spoločností, která internetovou aplikaci vytvořila.
Analýza trhu slevových portálů v České republice z pohledu zákazníka
Šíp, Petr ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje nabídky na trhu slevových portálů v České republice a vytváří model slevového portálu dle preferencí zákazníka. Nejprve je popsáno elektronické podnikání. Poté je vysvětlen koncept hromadného nakupování. Je popsána historie vývoje slevových portálů. Následuje bezpečnost slevových portálů. Dále jsou popsány přínosy a omezení pro účastníky. Je vyhodnocen dotazníkový průzkum mezi spotřebiteli a z něj zjištěny jejich preference. Dále jsou vytvořeny měsíční nabídky slev nabízených na třech českých slevových portálech a je provedena jejich analýza. V závěru je na základě odpovědí z vyplněných dotazníků a provedených analýz vytvořen model slevového portálu.
Specifika obchodování B2B v podmínkách ČR
Remsha, Siarhei ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Daná práce je věnovaná problematice obchodování na českém B2B trhu. Základním cílem je vymezení jednotlivých článků B2B podnikání, jejích analýza a porovnání vývoje v ČR se zbytkem světa. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly práce umožňuji logickou analýzu tématu a dosažení stanovených cílů. První kapitola uvádí analýzu historického vývoje ICT, informačních a komunikačních systémů a jejích implementaci v procesech podnikání. Daná kapitola nás rovněž seznámí s nejdůležitějšími pojmy a souvislostmi B2B obchodování. Druhá kapitola obsahuje popis a analýzu elektronických tržišť, jako nejvýznamnějšího nástroje B2B obchodování. Zvláštní pozornost je věnovaná principům fungování, typologií a modelům B2B trhů. Důležitou součásti této kapitoly je analýza překážek rozvoje B2B trhů a vstupu nových firem do B2B obchodování. V poslední kapitole je obsažená charakteristika českého B2B prostředí, jeho vývoj, překážky rozvoje, legislativní rámec. Daná kapitola nás taky seznámí s nejvýznamnějšími českými B2B portály, uvede jejich analýzu. Ve třetí kapitole se taky dozvíme o národních a celoevropských programech podporujících rozvoj B2B obchodování a konkurenceschopnost firem v dané oblasti. V závěru práce zhodnotíme dosažení postavených cílů a uvedeme závěrečné hodnocení problematiky. Přínosem práce je detailní analýza B2B obchodování obecně a v podmínkách ČR, vymezení vývojových trendů a překážek rozvoje.
Mezinárodní srovnání využití elektronického podnikání
Janečko, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
V České republice více jak třetina podniků s 10 a více zaměstnanci nakupuje své zboží nebo služby prostřednictvím počítačových sítí. Naproti tomu prodej alespoň jednou formou elektronického obchodu jich realizuje více než jedna pětina. Tyto informace, které se k běžnému člověku dostanou například prostřednictvím informačních médií, tisku nebo mluveného slova, jsou samy o sobě zajímavé, ale bez širšího kontextu nemají valnou informační hodnotu. Elektronické podnikání, jehož je e-commerce součástí, je širokou oblastí závislou na mnoha faktorech, jako je například legislativa dané země, její hospodářská vyspělost nebo úroveň počítačové gramotnosti obyvatelstva. Cílem této práce je proto přiblížit čtenáři jednotlivé formy elektronického obchodování a především analyzovat jejich současný stav, vývoj v podnikatelském sektoru České republiky za poslední dobu a provést srovnání se zeměmi Evropské unie. Analytická část této práce je založena na datech získaných z databáze Českého statistického úřadu.
Elektronické obchodování a podnikání v Evropské unii
Nekvapil, Viktor ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením elektronického obchodování a podnikání v Evropské unii. V první kapitole je elektronické obchodování a podnikání představeno v obecné rovině. Druhá kapitola se zabývá orgány EU, které se podílejí na tvorbě legislativy spojené s problematikou, třetí kapitola potom představuje hlavní strategický rámec EU a nejdůležitější směrnice v této oblasti. Čtvrtá kapitola obsahuje souhrn aktivit, kterými se snaží EU podporovat elektronické obchodování a podnikání. V páté kapitole je provedeno srovnání vyspělosti jednotlivých členských států EU, a to jak mezi sebou tak i z celosvětového hlediska.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.