Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí82 - 91další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová lávka pro pěší
Honeš, Filip ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nové nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší, která přemosťuje řeku Bečvu v Přerově. Byly vypracovány tři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 104 m. Nosnou konstrukci tvoří dva vzájemně se odklápějící oblouky, mezi kterými je pomocí závěsů zavěšená prvková mostovka.
Přepočet a variantní návrh zastřešení zimního stadiónu ve Znojmě
Kovář, Jindřich ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přepočet a variantní návrh stávající ocelové konstrukce zastřešení zimního stadiónu ve Znojmě. Objekt má obdélníkový půdorys s rozměry 84 x 63 m. Střešní konstrukce je tvořena příhradovými vaznicemi a girlandovými vazníky, vynášenými dvěma ocelovými oblouky o rozpětí 84 m. Variantním řešením je plná příhradová deska a redukovaná příhradová deska. Po zhodnocení obou řešení byla vybrána první varianta, která byla následně navrhnuta a posouzena dle platných norem. Příhradová deska je navrhnuta na původní půdorysné rozměry podporována původními betonovými nosnými zdmi. Oko příhradové desky je čtvercové o straně dlouhé 3,5 m a výšce 3 m. Styčníky jsou řešený styčníkovými koulemi a kotvení čepem.
Statická a dynamická analýza předpjaté mostní konstrukce
Hokeš, Filip ; Nečas, Radim (oponent) ; Kala, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je provedení statické a dynamické analýzy předpjaté mostní konstrukce ve výpočtovém systému ANSYS. Pro analýzu byla vybrána lávka pro pěší přes Svratku v Brně. Ve vztahu k tomuto tématu se v práci nejprve řeší různé způsoby modelování předpětí na úrovni konečných prvků. Před vlastní analýzou lávky se podrobně analyzuje statický systém a odpovídající finální geometrie konstrukce. Znalost fungování použitého statického systému je využita při sestavování výpočtového modelu konstrukce, na kterém je následně provedena statická a dynamická analýza.
Obloukový most přes rychlostní komunikaci
Vaněk, Štěpán ; Štefan, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes rychlostní komunikaci. Most tvoří trámová konstrukce mostovky o třech polích a ocelobetonový oblouk. Mostovka je na okrajích vetknutá do základů a uprostřed zachycena na visutých kabelech. Most je nesen kombinací předpínacích lan a visutých kabelů uchycených na ocelobetonovém oblouku. Visuté kabely jsou zešikmeny vzhledem k příčnému směru mostu a v podélném směru jsou ve směru oblouku. Model celé konstrukce byl zhotoven ve výpočtovém programu SCIA ENGINEER 2011. Návrh je dle příslušných platných norem.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
Nosná konstrukce jízdárny
Kubíček, Michal ; Straka, Bohumil (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce jízdárny. Jsou zde porovnány dvě varianty nosné konstrukce. Pro zvolenou variantu je zpracována technická zpráva, statický výpočet, výkaz materiálu a výkresová dokumentace. Dále je vypracována specializace z oboru pozemních staveb.
Lávka pro pěší přes řeku Moravu, Mikulčice - Kopčany
Bílek, Jaroslav ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu. Jedná se o návrh nové konstrukce. Návrh je proveden ve dvouch alternativách. Aletrnativa 1: Lávka je trojpolová, rozpětí polí je 27+81+27 m, střední pole je vyztuženo obloukem. Na oblouk je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Aleternativa 2: Střední pole je vyztuženo dvojicí k sobě skloněných oblouků. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená dvojicí trámů a příčníky. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Větrové ztužidlo má tvar Vierendeelova nosníku.
Nosná ocelová konstrukce prodejny a opravny automobilů
Thomanková, Lucie ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce prodejny a opravny aut s přístavbou. Prodejna má půdorysný rozměr 22 x 30 m a výšku 10 m. Příčná vazba je tvořena obloukovou konstrukcí z Vierendeelových nosníků. Opravna má rozměr 20 x 30 m, výšku 10 m, a je tvořena příhradovými vazníky a plnostěnnými sloupy. Rámová přístavba má rozměr 20 x 10 m a výšku 6,4 m. Obvodové konstrukce jsou tvořeny sendvičovými panely. Štítová stěna a část střešní konstrukce prodejny je prosklená. Klimatická zatížení jsou uvažována pro lokalitu Ostrava.
Půdorysně zakřivená oblouková lávka pro pěší
Trenz, Jan ; Romportl, Tomáš (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Náplní práce je navrhnout zakřivenou obloukovou lávku. Hlavní nosnou konstrukci tvoří spřažená mostovka podepřená ocelovým obloukem. Důraz je kladen na nalezení optimálních tvaru oblouku a průřezů prvků. Lávka je posouzena dle teorie mezních stavů.
Nádražní hala ve Vsetíně
Mičola, Jan ; Pilgr,, Milan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem ocelových konstrukcí ve stavebnictví. Cílem této práce je navrhnout a staticky posoudit nosnou ocelovou konstrukci nádražní haly ve Vsetíně. Po vyřešení zatížení konstrukce střešním a obvodovým pláštěm a klimatickými vlivy odpovídající této lokalitě následuje posouzení jednotlivých prvků vlastní konstrukce včetně posouzení jejich spojů. Ze statického hlediska je konstrukce tvořena dvojicí šikmých oblouků, které jsou ve vrcholu navzájem spojeny a podélnými rámy, jenž společně s oblouky vynáší konstrukci střechy. Celá konstrukce je navrhována s důrazem na dispoziční volnost vnitřního uspořádání nezávislém na její nosné části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí82 - 91další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.