Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Web 2.0
Vítek, Pavel ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Šindelář, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendem Web 2.0. Definuje co tento trend znamená a předkládá charakteristické rysy, kterými se odlišuje : změna přístupu v komunikaci, otevřenost obsahu, web tvořený uživateli, reputační systémy, nástup webových aplikací. Přibližuje technologické zázemí služeb a jejich fungování, především tedy AJAX, Adobe Flex, Silverlight. Poukazuje na projekty, které stály na počátku vzniku Webu 2.0. Zkoumá principy fungování těchto projektů a na těchto principech dokazuje globální rysy celého trendu. Za názorné příklady byly zvoleny : komunitní servery MySpace a Facebook, vyhledávač Google s jeho dalšími službami, server pro sdílení videa Youtube, záložkovací server del.icio.us, agregační a linkovací server digg.com, otevřená internetová encyklopedie Wikipedie, internetové personalizované rádio s bohatou encyklopedií hudby last.fm. Závěr práce se zabývá možným vývojem do budoucna a situací v České republice. Následuje shrnutí a zodpovězení základních otázek položených v úvodu této práce a nastínění hlavních omezení dosavadního vývoje s jejich možným řešením.
Komplexní analýza webových stránek
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat, z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky a naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. V praxi by byli cílovou skupinou tohoto textu spíše manažeři než techničtí pracovníci, práce totiž není ucelenou kuchařkou, po jejímž přečtení bude člověk sám schopný plnohodnotnou analýzu provést. Místo toho se snaží postihnout všechny součásti kvalitního webu a pomoci se stanovením priorit při analytické činnosti, která je stěžejní při návrhu nového i provozu již hotového webu. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti H1.cz a předtím obdobnou prací v rámci projektu Dobrý web. V těchto poradenských společnostech je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Celá práce je rozdělena do větších tematicky vymezených celků postihujících určitý druh kvality webových stránek (použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače a další), pod nimiž se skrývají jednotlivé konkrétní analytické postupy a metodiky. Toto členění jsem vyhodnotil jako nejpřehlednější, byť se nabízejí i další možné způsoby, jako například rozdělení jednotlivých analytických metod podle toho, v jaké části životního cyklu se právě nachází zkoumaná webová prezentace. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé weby institucí Vysoké školy ekonomické v Praze. Ty pravděpodobně většina čtenářů bude znát, a příklady pro ně tudíž budou názornější.
Nekalé praktiky v Search Engine Optimization
Vlčko, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Optimalizace pro vyhledávače patří v současné době mezi základní stavební prvky webových stránek. Bez ní se stává web nekonkurenceschopným a nemá šanci uspět v tržním internetovém prostředí. Základní prvky optimalizace webových stránek podporují marketingovou propagaci. Cílem této práce je popsat nekalé praktiky optimalizace pro vyhledávače a nastínit možný boj proti nim. První kapitola se zabývá principy optimalizace a také důvody, proč je nutné webové stránky optimalizovat. Další kapitola popisuje nejdůležitější faktory optimalizace. Následující část práce se detailně zabývám popsáním nekalých praktik a možné obrany proti nim z několika různých pohledů. Přínos této práce spočívá především v sepsání všech nejznámějších nekalých SEO metod, včetně jejich bližšího popisu a návrhu obrany proti jejich zneužívání. Praktické ukázky obsažené v práci mohou dále sloužit i jako základní návod na co si dát při optimalizaci pozor a čeho se zcela vyvarovat.
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Hlaváček, Vladimír ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD.
SEO - Search Engine Optimization
Smetana, Jakub ; Brabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO). Popisuje jednotlivé metody a techniky, které se v rámci SEO používají a naopak také ty, které jsou považovány za neetické a jsou zakázané. V praktické části práce je popsán postup optimalizace na příkladech dvou webů na základě teoretických poznatků, které jsou uvedeny v první části práce.
Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu
Durániová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dubielová, Lucia (oponent)
Charakteristika jednotlivých súčastí Search Engine Marketingu - PPC systém, on page a off page faktory. Praktická ukážka postupov SEM ako procesu (na webových stránkach online cestovnej agentúry: marketingová analýza webového projektu, charakteristika konkurenčného prostredia, analýza návštevnosti a všeobecný rozbor stránok, SEO analýza a zhodnotenie PPC reklamy.
Segmentace uživatelů vyhledávačů
Kováříková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mozer, Václav (oponent)
Segmentace uživatelů vyhledávačů. Charakteristika trhu, základní druhy internetové reklamy, teoretický podklad pro segmentaci trhu, dotazníkové šetření, vymezení segmentů pomocí shlukové analýzy. Popis segmentů a marketingová doporučení.
Tvorba firemní webové prezentace
Komárek, Miroslav ; Jeníčková, _Kateřina (vedoucí práce) ; Masek, Karel (oponent)
V první polovině práce se autor zabývá vytvořením firemní webové prezentace od samého začátku, včetně úvodní komunikace s firmou a sběru materiálů, přes tvorbu grafického návrhu a Layoutu, až po konečnou fázi, kterou představuje sazba textů a fotografií. Každá fáze vytváření stránek je demonstrována na konkrétním případě. Od druhé poloviny práce se autor zabývá optimalizací pro fulltextové vyhledavače, tzv. SEO optimalizací a v závěru měřením výsledků této optimalizace.
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz
Web Analytics
Mužík, Zbyněk ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou měření ukazatelů souvisejících s provozem webových stránek a aplikací a technologickými prostředky k tomu sloužícími ? Web Analytics (WA). Hlavním cílem práce je otestovat a porovnat vybrané zástupce těchto nástrojů a podrobit je srovnání podle objektivních kriterií, dále také kritické zhodnocení možností WA nástrojů obecně. V první části se práce zaměřuje na popis různých způsobů měření provozu na WWW a definuje související metriky. Poskytuje také přehled dostupných WA nástrojů. Následně je vytvořen hodnotící model pro WA nástroje a podle něj je ohodnoceno šest zástupců těchto nástrojů. Hodnocení má podobu uživatelského testování na datech ze dvou reálných webových stránek. Majitelům těchto dvou webových stránek je učiněno doporučení pro volbu vhodného WA nástroje na základě jejich preferencí. Dalším výstupem práce jsou reporty, vygenerované testovanými nástroji, popisující aktivity na zkoumaných webových stránkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.