Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí79 - 88další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístupy k řešení mobilních webových aplikací
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na přístupy k řešení mobilních webových aplikací. Autor se v ní zaměřuje na rozdělení mobilních zařízení a popis jejich vlastností a specifik dotykového ovládání. Část práce je věnována mobilním operačním systémům, jejich charakteristice a také jednotlivým mobilním internetovým prohlížečům. Následně je prostor poskytnut psychologii chování uživatelů mobilních zařízení a očekáváním uživatelů od mobilních webových stránek. Podstatná část práce je věnována specifikům vývoje webového designu pro mobilní zařízení, jeho rozdílům proti klasickému webovému designu, a technikám vývoje -- responsivnímu webovému designu a myšlence Mobile First. V praktické části autor analyzuje multiplatformní přístup k webovým stránkám železničních dopravců České dráhy, LEO Express a RegioJet, kdy je pomocí analýzy na bázi multikriteriálního hodnocení testován přístup z chytrých telefonů, tabletů a desktopů. K testování autor využívá webový emulátor simulující přístup z různých verzí operačních systémů a prohlížečů. Cílem analýzy je vytvoření řady doporučení k lepší optimalizaci pro přístup z mobilních zařízení.
Srovnání webových stránek vybraných televizních stanic v ČR
Bimková, Veronika ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení vybraných českých televizních stanic a srovnání jejich stávajících webových stránek, na základě předem vytvořené systematiky hodnotících kritérií. První dvě kapitoly se zabývají stručným vymezením základních druhů médií a představením vybraných televizních stanic působících na českém trhu. Třetí kapitola rozebírá pro účely této práce vytvořenou systematiku hodnotících kritérií, podle kterých se budou dané webové stránky srovnávat. Čtvrtá kapitola se zabývá metodou hodnocení a stanoví jednotlivým hodnotícím kritériím jejich váhu. Další kapitoly porovnávají jednotlivé webové stránky vybraných televizních stanic v souladu s nastavenou systematikou hodnotících kritérií a metodou hodnocení, a to nejprve u každé televizní stanice zvlášť, následně i vzájemně mezi sebou. V závěru práce je uvedeno vyhodnocení a seřazení srovnávaných webových stránek v souladu s použitou metodou hodnocení od nejlepších po nejhorší.
Podnikatelský plán
Monakov, Victor ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu na založení kurzů webdesignu v Praze a posouzení reálnosti a efektivnosti daného typů podnikání. V teoretické části své práce se věnuji popisu důležitých pojmů, struktury a zásad, potřebných pro zpracování podnikatelského plánu. V části praktické aplikují zjištěné teoretické poznatky a sestavují skutečný podnikatelský plán.
Nástroje pro návrh webového uživatelského rozhraní pro koncové uživatele
Vadlejch, Petr ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Nekvasil, Marek (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře z široké veřejnosti s nástroji pro návrh a tvorbu webového uživatelského rozhraní bez užití programování. Práce je rozdělena do několika kapitol, které se postupně věnují teoretickému i praktickému popisu vybraných nástrojů dle specifik jejich účelu. Jsou rozlišeny aplikace pro grafický návrh, návrh struktury, návrh prototypu webového uživatelského rozhraní, dále nástroje pro finální tvorbu jako jsou vizuálně založené aplikace WYSIWYG či nástroje kombinující vizuální úpravu a možnost revize kódu. V kategoriích jsou předvedeny vždy tři nástroje a v závěru jsou dle vybraných kritérií hodnoceny. Hodnocení vychází z praktických zkušeností a testování nástrojů.
Vliv kulturních rozdílů na webdesign
Veselý, Jindřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá aktuálním a palčivým tématem kulturních diferencí. Tuto problematiku vztahuje k oblasti projevu kultury a domácí země v rámci internetu a online komunikace. Na základě rešerše předešlých studií má tato práce za cíl prokázat vliv kulturních dimenzí na webdesign a obsah. Na vzorku největších pivních producentů z České republiky, Japonska a Velké Británie doplněných o největší mezinárodní pivovarnické společnosti jsou analyzovány prvky charakterizující kulturní odlišnosti. Hlavní rámec této studie je postaven na předpokladech a východiscích podle G. Hofstede a E. T. Hall. Byl tak prokázán vliv kultury v dimenzích - Collectivism/Individualism, Power Distance, Uncertainty Avoidance, High/Low Context, Masculinity/Femininity, Time Orientation doplněné o symboliku barev. Doporučuje se proto firmám věnovat větší pozornost kulturní adaptaci webové komunikace, což může přinést jak lepší atraktivitu a srozumitelnost, tak zároveň vyšší přidanou hodnotu pro samotného zákazníka.
Vzorový redakční systém v prohlížeči
Herma, Tomáš ; Palovský, Radomír (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, pomocí které může uživatel spravovat nejen obsah, ale i vzhled webové stránky. Práce se v první části zabývá analýzou současných volně dostupných redakčních systémů. V druhé části jsou popsány zvolené technologie a samostatná tvorba aplikace.
Online marketingová strategie portálu Divadlo.cz
Jermářová, Karolína ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Svoboda, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii pro internetový portál Divadlo.cz, který právě prochází kompletním redesignem včetně rozšíření funkcí a služeb poskytovaných svým uživatelům. Navržený mix marketingových aktivit má pomoci rozšířit u cílových skupin povědomí o novinkách na webu a zajistit růst cílené návštěvnosti. Zároveň s tím jsem se zaměřila na možnosti zvyšování konverzního poměru webu a na základě provedených analýz a uživatelského testování jsem navrhla některé změny na webu, které přispějí k vytvoření uživatelsky přívětivějšího prostředí a usnadní dosažení cílů webu. Vzhledem k tomu, že provozovatelem portálu je příspěvková organizace Ministerstva kultury ČR Institut umění -- Divadelní ústav, volila jsem takové marketingové metody, které co nejméně zatěžují rozpočet a dají se z větší části personálně zajistit z vlastních zdrojů. Při psaní této práce jsem vycházela především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem získala několikaletým samostudiem a prací ve společnosti, která se zabývá webdesignem a internetovým marketingem. Během zpracovávání tématu jsem spolupracovala se zástupci Institutu umění -- Divadelního ústavu, se kterými jsem práci konzultovala a získala jsem od nich řadu cenných informací. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních celků, z nichž první teoretická část se věnuje internetovému marketingu jako takovému a jeho vybraným nástrojům, které lze využít při vytváření online marketingové strategie webu v oblasti neziskového sektoru. V druhé stěžejní části se již zaměřuji výhradně na portál Divadlo.cz, který nejprve podrobuji webovým analýzám a uživatelskému testování, abych pak mohla v závěru navrhnout konkrétní marketingovou strategii ke zvýšení návštěvnosti webu, a to v členění složek: věcné, časové, finanční a personální.
Optimalizace pro vyhledavače a přístupnost webu
RÜCKL, Jan
Tato práce se zabývá tvorbou internetové prezentace a vhodným využitím některých prvků kódu webové stránky takovým způsobem, aby tato prezentace byla optimalizovaná pro internetové vyhledávače a zároveň navržená tak, aby informace, které jsou v této prezentaci obsažené, byly správně interpretovány i zdravotně handicapovaným uživatelů a uživatelům, kteří nepoužívají běžné internetové prohlížeče.
Analýza grafického uživatelského rozhraní konkrétních webových stránek
Hejda, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vytvořit metodiku sloužící k porovnání grafického uživatelského rozhraní webových stránek, aplikovat ji na určitý segment webu a tím získat zpětnou vazbu na vhodnost této metodiky. V úvodní kapitole je probrán význam webových služeb a je nastíněn vývoj internetu. Následuje výběr segmentu s popisem specifik. Vlastní metodika je popsána v následující části a hned je použita na vybrané webové stránky. V závěru je popsáno a zhodnoceno toto srovnání. Práci uzavírá zhodnocení zvolené metodiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí79 - 88další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.