Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví anorganických sloučenin
NEČEDA, Luboš
Práce je zaměřena na vytvoření a použití počítačové hry (adventury) ve výuce chemie na ZŠ. Hra je zasazena do prostředí Českých Budějovic a obsahuje sadu testů, které mají sloužit žákům pro procvičení názvosloví anorganických sloučenin. Může tedy být použita jako motivační prvek ve výuce na základních školách.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování názvosloví organické chemie
ENGLICKÝ, Tomáš
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření počítačové hry(adventury). Hra slouží jako motivační prvek ve výuce chemie na základní škole, nebo nižším stupni víceletých gymnázií. V průběhu hry je žák zkoušen z odpovídajících témat organické chemie. Testy jsou zaměřené především na názvosloví organických sloučenin. Adventura se odehrává v prostředí hradu a zámku v Jindřichově Hradci. Žák se při hraní této hry seznámí i se základními reáliemi a historií tohoto objektu. Tím si mimo jiné osvojí některé mezipředmětové vazby.
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví anorganické chemie
KŘÍŽOVÁ, Šárka
Bakalářská práce se zabývá tvorbou didaktické počítačové hry, která má sloužit jako alternativní výukový materiál pro žáky druhého stupně základní školy v předmětu chemie. Hra typu adventura je zasazena do prostředí města Třeboň. Adventura obsahuje sadu testů, které slouží k procvičení anorganického názvosloví.
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Práce s příběhem v počítačových hrách
Valentová, Simona ; Mocná, Dagmar (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
RESUMÉ Bakalářská práce na téma "Práce s příběhem v počítačových hrách obsahuje teoretickou a praktickou část. V první části jsou vymezeny a vysvětleny potřebné pojmy, které souvisí s narativními postupy nebo s hraním počítačových her. Dále je obecně popsáno fungování příběhu a jeho složky, příslušné herní a literární žánry. Tato část také odkazuje k některým vědeckým přístupům, které již byly na zkoumání narativní složky u počítačových her aplikovány. Druhou část práce tvoří rozbor, interpretace a porovnávání dvou konkrétních počítačových her podle předestřených teoretických poznatků. Jedná se o hry World of Warcraft a Posel smrti, které se liší téměř ve všech aspektech, a proto se na nich dá dobře ukázat jejich různé zpracování příběhu. Práce se snaží ukázat specifické pojetí příběhu v rámci počítačové hry, kterou považuje za samostatné médium.
Počítačová hra svébytným literárním dílem?
Kovaříková, Šárka ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Kubíček, Tomáš (oponent)
RESUMÉ Bakalářská práce na téma "Počítačová hra svébytným literárním dílem?" se skládá ze dvou částí. První část představuje počítačové hry obecně a vymezuje z nich RPG žánr, jež se literárním dílům nejvíc přibližuje, jelikož ho utváří velké množství textu. Ukazuje, že je k jeho hraní potřeba obdobných schopností a dovedností (především čtenářské a informační gramotnosti), které vyžaduje i čtení knih. Seznamuje také s tzv. flow-zážitkem při hraní počítačových her. Vymezuje různé vědecké přístupy, které se aplikují při zkoumání počítačových her. Dále se věnuje počítačovým hrám jako fikčním světům, ve kterých se odehrávají rozmanité příběhy, v nichž se uplatňují jednotlivé narativní kategorie - vypravěč a vyprávění, čas, prostor a postavy. Druhou část tvoří interpretace a analýza vybrané počítačové hry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Tato část dokazuje, že pro hraní her jsou nezbytné různé typy gramotnosti. Dále hra slouží jako ukázka jednoho typu fikčního světa, ve kterém spojení narativních kategorií vytváří specifický svět se svými pravidly fungování.
Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru
Mikuláštík, David ; Lojda, Jakub (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty implementace a využití návrhových vzorů. Vyhodnocuje zpětnou vazbu a navrhuje další vývoj hry.
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví organické chemie
PŘÍLEPKOVÁ, Aneta
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření počítačové hry (adventury) a následné uplatnění hry ve výuce chemie na základní škole, nebo nižším stupni víceletých gymnázií. Můžeme ji využít jako motivační prvek. Odehrává se v prostředí Jindřichova Hradce a její součástí je sada testů, které žáky zkouší z názvosloví organické chemie.
Retrospektivní arkádová hra
Trčka, Martin ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry inspirované historickým Arkanoidem. První část práce se zaobírá historii počítačových her a počítačové grafiky. Dále navazuje popis grafických knihoven, jakými jsou DirectX a OpenGL. V druhé části práce je rozebrán návrh aplikace a využívaný kolizní systém. Poté práce popisuje implementaci v jazyce C++ s použitím objektového návrhu a knihoven OpenGL a SDL. Závěr je věnován principu testování hry.
Počítačová hra se zaměřením na multiplayer
Kubík, Tomáš ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduché trojrozměrné počítačové hry, která umožňuje propojení hned několika hráčů najednou prostřednictvím sítě internet (LAN). V této práci je použit a popsán Microsoft XNA Framework. Výsledná hra obsahuje jednu lokaci, kde je možné vidět oblohu, jednoduchý terén, modelované 3D objekty a zjednodušenou fyziku letu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.