Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 758 záznamů.  začátekpředchozí737 - 746dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam moderních sociálních sítí v životě dospívající mládeže
PTÁČKOVÁ, Eva
Bakalářská práce se zabývá vlivem tzv. sociálních sítí na život středoškoláků. Předmětem této práce jsou bezprostřední důsledky užívání sociálních sítí na internetu na každodenní, ?reálný? život současných středoškoláků. Cílem práce bylo cestou kvalitativního výzkumu popsat, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňuje členství v sociální síti vnímání sebe sama a svého okolí i do jaké míry může ovlivňovat dospívající mládež. Jako výzkumná metoda bylo použito kvalitativní dotazování a následná analýza získaných dat v souladu se zakotvenou teorií podle Strausse a Corbinové (1999). Provedený výzkum odkrývá rozporuplnou roli sociálních sítí, jako komunikačního prostředku i možnou míru jejich vlivu na současnou dospívající mládež.
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Vybrané rizikové chování na středních školách v regionu Domažlice
ČERNÁ, Pavlína
Tématem této bakalářské práce je Vybrané rizikové chování na středních školách v regionu Domažlice. Rizikové chování je jev ohrožující společnost napříč všemi kulturami. Jeho negativní důsledky mohou být ještě více znásobeny, pokud k jeho výskytu dochází v mladistvém věku. Pod jeho vlivem je u dospívajících ohrožen jejich zdraví vývoj. Zasahuje do stránky biologické, psychické i sociální a to nejen v době, kdy se adolescent chová rizikově, ale i v době budoucí, kdy jedinec musí nést následky tohoto jednání. Práce zahrnuje část teoretickou, kde jsou stručně charakterizovány vybrané formy rizikového chování současně s protektivními faktory, které na tento druh chování mají výrazný vliv. Praktická část vymezuje určené cíle a popis vlastního výzkumu, včetně diskutování zjištěných výsledků s poznatky jiných autorů, které uvádí teoretická část. Výskyt rizikového chování nelze zcela eliminovat, avšak lze jej alespoň snížit či jeho počátek oddálit. K tomu slouží primární prevence. Jako jeden ze základních nástrojů evaluace prevence lze využít monitoring rizikového chování, na který je zaměřena praktická část této práce. Výzkum byl prováděn na středních školách v regionu Domažlice. Jednalo se o typy škol s různým zaměřením ? gymnázium, obchodní akademie a střední odborné učiliště. Data od studentů těchto škol byla sbírána kvantitativně prostřednictvím dotazníkového šetření. Respondentům byly dotazníky rozdány ve školním prostředí. Velký důraz byl kladen na anonymitu dotazníku a ubezpečení respondentů, že se jimi vyplněný dotazník nedostane do rukou žádné z blízkých autorit. Z tohoto důvodu byla i vyloučena přítomnost autority při vyplňování dotazníku. Takto měla být zajištěna co nejvyšší validita dat. Na základě získaných dat byly potvrzeny předem stanovené hypotézy. Cílem výzkumu bylo zmapování výskytu vybraného rizikového chování na středních školách v regionu Domažlice. Jako první z dílčích cílů byla stanovena komparace zapojení respondentů do rizikového chování u chlapců a dívek. Druhým dílčím cílem bylo porovnání výskytu rizikového chování na jednotlivých typech škol. Z výzkumu je patrné, že nelze komplexně určit, zda se více či méně vyskytuje rizikové chování u chlapců či dívek. Lze pouze konstatovat, že některé vybrané jevy jsou více typické pro mužské pohlaví druhé pro ženské pohlaví u jiných je zastoupení srovnatelné. V případě sledování rizikového chování na jednotlivých typech škol, výrazně více převyšuje výskyt nežádoucích jevů na středním odborném učilišti ve srovnání s ostatními typy škol. Region Domažlice svým výskytem dospívajících chovajících se rizikově odpovídá republikovému průměru. Výsledky práce lze využít k realizaci efektivní primární prevence, pro potřeby dalších výzkum a v neposlední řadě i jako teoretický rámec pro výuku v této oblasti.
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Vrbasová, Magdaléna ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šesták, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a efektivně spravovat facebookové stránky pro jednotlivé divize společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní informace o online a offline médiích, trendech internetového marketingu a měření účinnosti internetové reklamy, kterou lze na rozdíl od "offline" reklamy, velmi snadno měřit. Velkým trendem posledních 2 let se staly sociální sítě a to především Twitter a Facebook. Poslední kapitola teoretické části je věnována propagaci na sociální síti Facebook, která v České republice zaujímá dominantní postavení. V praktické části jsou pak realizovány a ověřovány některé poznatky z teoretické části. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření dobře fungujících facebookových stránek, které si posléze společnost Import Volkswagen Group, s.r.o. bude moci převzít do své správy.
Nová média v komunitní komunikaci
Šedivý, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Úvodní část práce se zabývá v současnosti probíhající změnou společenského komunikačního paradigmatu. Je zde čtenáři poskytnut teoretický úvod rozebírající nová média, koncept webu 2.0 a fenomén sociálních sítí. Dále se autor zabývá možnostmi integrace jednotlivých služeb webu 2.0 a s tím spojenými otázkami bezpečnosti a soukromí, legislativy a otevřenosti takového systému. V druhé části práce je popsán reálný případ virtualizace komunity soustředěné okolo klubu dětí a mládeže. Autor prezentuje analýzu cílových skupin komunikace ve zkoumané komunitě a jednotlivé druhy používaných sdělení. Dále je popsán probíhající projekt spuštění webového portálu složeného ze služeb webu 2.0, dílčí výsledky pilotního provozu tohoto řešení a navržen plán dalších etap integrace.
Virtuální sociální sítě a jejich vliv na komunikační strategii podniku.
Dutka, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubík, Martin (oponent)
Účelem této práce je především identifikovat a zhodnotit specifika využívání internetových sociálních sítí v komerční komunikaci a jejich vliv na komunikační strategii firem. Zároveň nabídne stručný rozhled mezi nejpopulárnějšími sociálními sítěmi dneška a náhled na problematiku měření efektivnosti komerční komunikace v jejich rámci. V praktické části pak ukáže přístup k tomuto komunikačnímu kanálu v praxi.
Využití Facebooku pro reklamní účely
Pavelka, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Hlavním cílem této práce je popis možností využití Facebooku k reklamním účelům. Úvod práce pojednává o sociálních sítích obecně, analyzuje důvody jejich popularity, uvádí jejich typy a zmiňuje některé příklady. Práce dále srovnává reklamu na sociálních sítích s tradičními formami reklamy a analyzuje její výhody a nevýhody. Další část práce je zaměřena jen na nejpopulárnější sociální síť na světě -- Facebook, a analýzu jeho pozice v České republice. Následuje popis možností, jak Facebook využít pro reklamní účely. Práce také srovnává na Facebooku s reklamou na Googlu. Na závěr je uvedeno pár reálných příkladů úspěšného použití Facebooku k reklamním účelům.
Web 2.0
Buyankhishig, Agiimaa ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato studie zpracovává problematiku webu 2.0 a sociálních sítí s důrazem na vzdělávání a oblast českých vysokých škol. Ve své první části nejprve popisuje základní charakteristiky a technologie webu 2.0. Ve své druhé části pak rozebírá výhody a využitelnost hlavních služeb webu 2.0 v oblasti vzdělávání, poněvadž takovéto využití neustále nabývá na důležitosti a má svůj význam pro naši společnost. Dále pojednává o nejvýznamnějších sociálních sítí v zahraničí a v České republice. A nakonec, ve své poslední části, je vypracována analýza výskytu informací na sociálních sítích o nejznámějších českých veřejných vysokých školách
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Doubravová, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Diplomová práce Využití nástrojů Web 2.0 ve výuce seznamuje čtenáře s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. V první kapitole jsou definovány základní charakteristiky nástrojů a technologií označovaných termínem Web 2.0. Ve druhé kapitole věnuji pozornost konkrétním službám, které již našly své uplatnění ve výuce a zabývám se způsoby jejich vhodného využití, zejména v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tato kapitola, zároveň obsahuje konkrétní příklady z oblastí, ve kterých se nástroje Web 2.0 úspěšně uplatnily. Práce se zabývá především využitím Web 2.0 nástrojů v prostředí českých škol. Jelikož služby Web 2.0 nejsou žádnou novinkou, oslovila jsem studenty a vyučující na VŠE a zjišťovala, jaké zkušenosti mají s těmito nástroji jak v osobním životě, tak v kontextu výuky. Třetí kapitola je tedy zcela věnována průzkumu využívání nástrojů Web 2.0 v praxi VŠE. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem internetu a Webu 2.0.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 758 záznamů.   začátekpředchozí737 - 746dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.