Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Deutsch, Vojtěch ; Ondrušek, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení společně s návrhem vzhledu a možnostmi nástrojů e-marketingu.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Uhrová, Pavlína ; Holásková, Petra (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na prosazení firmy Vinařství Josef Uher prostřednictvím internetového trhu. Jedná se především o navržení vhodných způsobů prodeje produktů analyzované firmy pomocí internetu a také několika možností internetové propagace, díky které Vinařství Josef Uher osloví a získá nové zákazníky. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky řešené problematiky, dále analýzy zaměřené na průzkum vnějšího a vnitřního prostředí firmy, elektronické obchodování a dotazníkové šetření. Stěžejní částí této práce jsou návrhy, které by firmě měly v budoucnu napomoci získat nové zákazníky, zajistit větší odbyt produktů a tedy i dosahování většího zisku.
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
Analýza a návrhy elektronického bankovnictví
Maťák, Lubomír ; Sýkora, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza zvoleného bankovního sektoru pro Komerční banku a vytvoření návrhu a zhodnocení problematiky internetového a převážně mobilního bankovnictví..
Podnikatelský záměr
Koch, Michal ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu v prostředí elektronického podnikání. Představuje moderní možnosti e-commerce, které zákazníka efektivně provedou celým nákupním procesem a efektivní nástroje pro propagaci internetového obchodu. Obsahuje analýzu vnějšího i vnitřního prostředí, marketingový plán a finanční plán. Předmětem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu pro podnikající fyzickou osobu a rozvoj jejího již existujícího internetového obchodu.
Elektronický obchod s USA
Pavlíček, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je model založení nové společnosti v americkém státě Nevada a její provozování z České republiky přes Internet. V práci jsou obsažena teoretická východiska, v analytické části rozebírá typy společností v USA, daňové povinnosti firem, související americkou legislativu a v závěrečné části navrhuje řešení doplněné o kalkulaci, jak novou společnost založit a jaké služby využívat pro zajištění podnikatelské činnosti v USA přes Internet.
Hodnocení elektronického obchodu a návrh internetového marketingu
Kroulíková, Michaela ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Na základě systémové analyzy moderního prostředí elektronického podnikání je zhodnocen vytvořený návrh elektronického obchodu z hlediska funkčnosti a marketingu.
Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy
Walder, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
Analýza firmy a realizace změn
Staněk, Miroslav ; Svobodová, Ilona (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza vybrané firmy a realizace změn, které z analýzy vyplývají. Hlavní změnou je zavedení internetového obchodu. Na základě této práce by firma měla být schopna efektivně realizovat svůj elektronický obchod, který povede ke stabilnímu postavení na trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potenciálních zákazníků.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.