Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7,208 záznamů.  začátekpředchozí7202 - 7208  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.20 vteřin. 

Competence Management a jeho využití v HRM
Tintěrová, Markéta ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Červeňák, Lubomír (oponent)
Cílem práceje nastínit hlavní specifika využití Competency managementu v personálních procesech firmy. Práce by měla poskytnout odpovědi na otázky: Jakým způsobem se Competency management liší od tradičního přístupu k řízení lidských zdrojů firmy? Co přináší do oblasti personalistiky nového? Jaké výhody firmě plynou z jeho implementace?

Analýza přístupu firem ke společenské odpovědnosti v porovnání s požadavky standardu Global Reporting Initiative
Holinková, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou úrovně zpráv o společenské odpovědnosti (CSR), zpráv o trvale udržitelném rozvoji, vybraných v České republice působících organizací. První kapitoly práce přibližují tématiku trvale udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti organizací. Podrobněji se práce zabývá jednotlivými nástroji (normy, standardy, přístupy) na poli trvale udržitelného rozvoje. Největší pozornost je věnována samotnému konceptu G3 Global Reporting Initiative, který je pro analýzu klíčový. Směrnice GRI přestavuje mezinárodně uznávaný nástroj pro tvorbu CSR zpráv. Práce nabízí zajímavé výsledky výzkumů na téma CSR. Tvorba CSR zpráv zatím není u v ČR působících organizací běžnou praxí. Mezi organizacemi však existují výjimky, které CSR zprávy tvoří, jaká je kvalita těchto zpráv? Stěžejní část práce je zaměřena na vlastní analýzu pěti CSR zpráv dle struktury požadavků Směrnice GRI. Z výsledků analýzy vyplývá několik doporučení, kterými by se organizace při tvorbě CSR zpráv měly řídit, chtějí-li se přiblížit požadavkům mezinárodně uznávané Směrnice GRI.

Podnikatelský plán maloobchodu - Zlatnictví
Řeháček, Petr ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Ilievová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je zjistit podmínky a povinnosti nutné pro zahájení a rozvoj podnikatelské činnosti v České republice a zejména pak získat a utřídit veškeré poznatky o sestavení podnikatelského plánu včetně posouzení jeho realizovatelnosti a životaschopnosti. Uvažuji činnost maloobchodu se zlatými a stříbrnými šperky, sklem, hodinkami a porcelánem, spadající do oblasti nákupu a prodeje zboží a služeb. Abych splnil cíle, práci jsem rozdělil na dvě části - teoretickou a praktickou. V první části se budu věnovat obecně charakteristikám podnikání a podnikatelského plánu. Popíši zde také volbu právní formy podnikání, včetně důležitých termínů a souvisejících plateb, možnosti financování podnikatelského záměru, organizace poskytující služby podnikatelům a také něco málo o historii zlata a puncovním úřadu. V praktické části se zaměřím na tvorbu konkrétního podnikatelského plánu. Budu analyzovat tržní prostředí, abych poznal potenciální zákazníky, potřeby a jejich kupní rozhodování, konkurenci, abych znal jejich slabé stránky a hrozby a snažil se využívat jich proti nim, a také potenciální rizika, která by mohla ohrozit mé podnikání.

Combination of simulation methods and methods of multicriterial decision while purchasing mobile tariffs by companies.
Millová, Terézia ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Digoň, Daniel (oponent)
Z dôvodu nasýtenia trhu súkromných zákazníkov, hľadajú mobilní operátori nové príležitosti. Sľubným segmentom sa v súčastnosti ukazujú firemní zákazníci a konkurencia na trhu firiem významne rastie. Rast konkurencie a rozširovanie ponuky pre firemných zákazníkov núti firmy čo najviac porozumieť rozhodovaciemu procesu o výbere mobilnej tarify pre svojich zamestnancov. Je to nie lan časovo ale aj finančne náročné pre manažement hoci aj malej firmy. Tento rozhodovací proces, ktorým firmy prechádzajú je hlavnou témou tejto diplomovej práce. Cieľom diplomovej práce nie je vybrať pre firmy konkrétne tarify zo súčasnej ponuky operátorov, ale oboznámiť ich s možnosťami, ktoré ponúkajú matematické metódy v oblasti rozhodovania. Diplomová práca navrhuje firmám niekoľko vhodných prístupov k voľbe taríf, ktoré navzájom porovnáva a kombinuje tak, aby vedenia firiem boli schopné urobiť to správne rozhodnutie vzhľadom na svoje špecifické požiadavky.

Otázky firemní kultury ve stavebním podniku
Schenková, Kristýna ; Čáp, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá otázky firemní kultury ve stavebním podniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují k tématu diplomové práce. Cílem práce je vymezit nejdůležitější otázky firemní kultury a na tyto otázky najít odpovědi. Výsledkem je formulování závěrů a doporučení, sestavených na základě výsledků z dotazníkového šetření a řízených rozhovorů.

Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Rysová, Ludmila ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Má diplomová práce je orientována na zpracování celkového hodnocení finanční situace podniku za pomocí metod finanční analýzy. Cílem této práce je navrhnout určitá opatření pro zlepšení současné finanční situace akciové společnosti Alfa Plastik, a. s. Celá práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části se zabývám souhrnnou charakteristikou společnosti, v teoretické části popisuji finanční analýzu pomocí nových poznatků z literatury, v praktické části analyzuji finanční situaci podniku prostřednictvím různých nástrojů finanční analýzy, poslední část práce věnuji mnou navrženým opatřením.

Zákaznický servis v logistice firmy Damco
Estók, Jozef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Rožek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za sebou. Cílem těchto projektů bylo nastavení firemní kultury, která staví zákazníka na první místo. Analyzované průzkumy spokojenosti zákazníků v této práci probíhaly za času restrukturalizace firmy. Cílem analýzy těchto průzkumů je získat odhad o stavu vztahů zákazníků k firmě Damco a navrhnout postup řešení problémů.