Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí72 - 81další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie podniku
Nováková, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Prchal, Ladislav (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu konkrétního podniku, provést externí a interní analýzu a současně také zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.
Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení
TŮMOVÁ, Lenka
Ve své diplomové práci (závěrečném projektu magisterského studia na Jihočeské univerzitě, v oboru Obchodní podnikání) jsem se zaměřila na vnitřní prostředí firmy Centropen, akciové společnosti se sídlem v Dačicích. Pro zhodnocení vnitřního prostředí jsem použila několik různých metod. Jednalo se o Analýzu výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech, krátce jsem zmínila Bostonskou matici a SWOT analýzu. Při hodnocení funkcionálních oblastí jsem vybrala {--} výzkum a vývoj, výrobu, nákup, prodej, marketing, lidské zdroje a financování. Oblasti marketingu byla věnována samostatná kapitola, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření, rozebrání jednotlivých aktivit, které firma podniká pro svou prezentaci na veřejnosti. Věnovala jsem se také konkrétní reklamní kampani {--} Kampani škola. Tato kampaň je každoročně nejrozsáhlejší akcí, kterou Centropen připravuje, společně s fullservisovou reklamní agentrurou. Při zhodnocení funkcionálních oblastí se ukázala jako jednoznačně největší slabinou, oblast lidských zdrojů. V této oblasti se firma vůbec nezabývá hledáním a výchovou nové generace, přitom významná část pracovníků vyššího a středního managementu se blíží důchodovému věku, a ani dalším vzděláváním současných zaměstnanců. Marketing je schopen držet krok jen díky významné výpomoci agentury. Samostatně je schopen pokrýt spíše jen oblast propragace, nikoli kompletního marketingu. Ke zpracování SWOT analýzy, kde se prolíná diagnostika vnitřního a vnějšího prostředí, jsem alespoň krátce shrnula konkurenční prostředí. Zde je více než jasné, že konkurenční tlaky sílí a Centropen, který stále užívá úspěchů z předchozích let, trochu zaspal právě v boji s konkurencí. Opravdu významným kladem je silné finanční zázemí bez úvěrového zatížení, které pomáhá podpořit sílu firmy.
Strategická analýza Nemocnice Jihlava
Kolman, Vojtěch ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit strategickou analýzu Nemocnice Jihlava, p.o. Zřizovatelem nemocnice je Kraj Vysočina. Nemocnice Jihlava poskytuje komplexní zdravotní služby. Operační prostor analyzovaného subjektu je vymezen regionem. Současnými konkurenty Nemocnice Jihlava jsou nemocnice Třebíč, Havlíčkův Brod, Nové Město na Moravě, Pelhřimov a Nemocnici Sv. Zdislavy, a.s. Mezi silné stránky nemocnice patří její lokalita, statut "krajské" nemocnice, komplexnost nabízených služeb, bohatá historie a jedinečnost některých zdrojů. Mezi slabé stránky nemocnice patří špatná hospodářská situace, špatná strategie, neefektivní řízení, administrativní zatížení, nedostatečná propagace společnosti, chybějící motivace a špatná informovanost zaměstnanců. Na základě provedených analýz budou v závěru navrženy doporučení.
Strategické řízení v období ekonomické krize
LOMSKÝ, Tomáš
Cílem mé diplomové práce je prostřednictvím metod a postupů strategického řízení určit negativní dopady hospodářské krize na konkrétní firmu. Na základě výsledků jednotlivých analýz pak stanovit rizika a strategické alternativy, které by vedly k odstranění či ke zmírnění dopadů jednotlivých rizik. Ke splnění tohoto cíle jsem analyzoval společnost prostřednictvím vybraných metod strategického řízení. Ve své práci jsem vyučil následující metody: STEP analýzu, Porterův model, model stupně turbulence, finanční analýzu, analýza exponovanosti podniku, SWOT analýzu a metodu scénářů.
Marketingový plán pro Bertiny lázně
SOBOTKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská byla vypracována na téma marketingový plán pro lázeňské zařízení. Hlavním cílem je vytvořit marketingový plán pro Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Firma se zabývá rekondičními a relaxačními pobyty, vhodnými pro stavy únavy a snížení výkonnosti, zlepšení fyzické kondice, rekonvalescence nebo snížení nadváhy, apod. Vedlejšími cíli je vytvoření analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V rámci analýzy vnitřního prostředí byly využity - SW analýza, Porterův model pěti sil a marketingový výzkum. Pro analýzu vnějšího prostředí byly využity tyto metody - STEP analýza a OT analýza.
Strategická analýza nestátního zdravotnického zařízení
Kandilaki, Daniela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření strategické analýzy společnosti Mediconet s.r.o. Jedná se o nestátního poskytovatele zdravotnických služeb se sídlem v hlavním městě Praha a v městě Brně. Dle vymezeného odvětví společnost působí v dynamickém prostředí, které je navíc umocněno silnou konkurencí. Mezi silné stránky patří dlouholetá tradice, dobré jméno firmy, široká nabídka poskytované péče. Slabá stránka společnosti spočívá v nedostatku lékařů na trhu práce a nedostatečně zvládnutých manažerských aktivitách. Dle analyzovaných skutečností bude v závěru navržen soubor doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí72 - 81další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.