Název: Marketingový plán pro Bertiny lázně
Překlad názvu: Marketing plan for Bertiny lázně
Autoři: SOBOTKOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; marketingové cíle; marketingové strategie; marketingový plán; analysis of inner environment; analysis of outer environment; marketing objectives; marketing plan; marketing strategies
Citace: SOBOTKOVÁ, Michaela. Marketingový plán pro Bertiny lázně. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48333


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet