National Repository of Grey Literature 730 records found  beginprevious715 - 724next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Business plan KOVO Děčín
Benešová, Helena ; Eisler, Jan (advisor) ; Bureš, Ladislav (referee)
Theoretical part of this final year thesis is focused on the small and medium enterprises area and possibilities of state support. Furthermore there are described particular parts of business plan and their functions indeed. The aim of this thesis was to compile functional strategic business plan for management of concrete enterprise KOVO Děčín. There were identified strengths and weaknesses of mentioned enterprise, evaluated current position on the market and proposed further steps.
Strategic Analysis of International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (advisor) ; Nový, Ivan (referee)
The aim of the thesis is to make a strategic analysis of the newly opened private school by University of Economics, Prague. For analysis of external environment is used PEST model and Porter's model of Five Competitive Forces. Special attention is paid to description of Czech-MBA-schools market. Internal environment is described by analysis of company's resources. Outputs from partial analyses are summarised in SWOT analysis. SWOT analysis serves than for formulation of strategic recommendation to ISBM.
Strategická analýza firmy DATEKO, v.o.s.
Kudrnová, Lada ; Dvořák, Jiří (advisor) ; Nacházel, Petr (referee)
V současné době, kdy počítače vládnou světu, je znalost práce s nimi nezbytnou podmínkou. Firma DATEKO, v.o.s., zabývající se počítačovým vzděláváním, se potýká v této oblasti s obrovským nezájmem lidí zvyšovat svou kvalifikaci a naráží také na rychlý vývoj informačních technologií. Smyslem diplomové práce bylo pomocí externí a interní strategické analýzy určit, které ze zkoumaných faktorů vnitřního a vnějšího okolí představují pro podnik DATEKO, v.o.s. příležitost nebo hrozbu a které tvoří silnou či naopak slabou stránku organizace a na jejich základě formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení poskytování služeb v oblasti počítačového vzdělávání.
Opportunities of the company Sepia on the dutch market
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee)
Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.
Strategy of Tiskárna Brouček
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (advisor) ; Pichlová, Jana (referee)
Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Abrhám, Josef (referee)
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
Socio-economic development of the Liberec region
Hronek, Lukáš ; Wokoun, René (advisor) ; Kouřilová, Jana (referee)
This thesis deals with the socio-economic development of the Liberec Region. In itself, the socio-economic progression is a very complex issue richly structured organizationally as well as institutionally. Matters regarding the realization of the socio-economic program were even more complicated by the completion of the second phase of the transformation of the public administration. The search for an optimal methodology for creating the strategic documentation together with tools for the realization of regional development plans is far from over. While the negotiation and approval of the strategic documentation is a complicated process, the realization of those plans is what causes most of the difficulties. In my opinion, the local Council of the Liberec Region has so far not been able to create adequate organizational and personnel capacity for the realization and the monitoring of the realization process of the existing documentation. The use of the EU funds for the realization of the plans as well as the cohesion policy of the Liberec region, just like the rest of the Czech Republic, in my opinion, is insufficient.
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.
Proposal of strategy for czech photo bank
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Cenkl, Přemysl (referee)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.

National Repository of Grey Literature : 730 records found   beginprevious715 - 724next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.