| |
|
Controlling in British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o.
Budská, Jana ; Mikovcová, Hana (advisor) ; Grammetbauerová, Klára (referee)
The diploma thesis is focused on controlling in British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o., which is subsidiary company of British American Tobacco p.l.c.. The thesis gives a definition of controlling, its objectives, functions and organization, the profile of a controller and the division of labour between the controller and the manager. The thesis is focused on controlling activities conducted in British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o., namely on planning, control and reporting.
|
|
Options Fund for qualified investors
Bachelová, Kristýna ; Dvořáček, Jiří (advisor) ; Činátl, René (referee)
Práce se zabývá teorií investičního plánování a analýzou výhodnosti investování do nemovitostí prostřednictvím speciálních fondů kvalifikovaných investorů aplikovaných na vybranou firmu. Analyzuje ekonomickou podstatu těchto investic a otázky související s jejich výnosností a rizikem. V teoretické části je popsán proces investičního plánování projektu: jeho předinvestiční příprava i průběh realizace. Pro hodnocení efektivnosti investice jsou uvedeny vybrané ukazatele a metody měření efektivnosti. Nedílnou součástí investičního plánování je i zajištění financování, zde je uvažováno bankovní financování, jehož alternativou je právě fond kvalifikovaných investorů. V praktické části práce je popsány obchodní strategie vybrané firmy a její možná pozice na trhu rezidenčních nemovitostí. Jsou vyhodnoceny nejen finanční výkazy ale i výhodnost investování prostřednictvím fondu kvalifikovaných investorů. V této souvislosti jsou v práci zmíněna i nová pravidla nízké kapitalizace plynoucí z daňové reformy přijaté k 1. 1. 2008.
|
|
Business plan
Padevět, Tomáš ; Krause, Josef (advisor) ; Vochozka, Marek (referee)
The aim of this diploma thesis was to compose the business plan for the new company which is going to start running the restaurant and to check whether this project is real and profitable. The teoretical part considers characteristics of successful entrepreneur and circumstances which needs his attention. The practical part contains the real business plan which is usable for a potential investor.
|
| |
| |
|
Systém plánů a rozpočtů v podniku
Haničáková, Lenka ; Wagner, Jaroslav (advisor) ; Menšík, Michal (referee)
Plánování a rozpočtování je praktická cesta jak poznat budoucí komplikace a reagovat na ně v předstihu. Podnik sestavuje systém plánů, tj. různe druhy, různe typy, pro jednotlivé střediska a veličiny. Sestavení tohoto systému vyžaduje důkladnou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Celý proces jejich sestavování a použití je završený kontrolou odchylek a vyvoděním důsledků.
|
|
Podnikatelský plán
Turková, Hana ; Kovář, František (advisor) ; Horáček, Jaroslav (referee)
Teoreticko-metodologická část popisuje malé a střední podniky, dále se zabývá vysvětlením pojmu podnikatel a podnikání, charakterizuje obchodní společnosti a poslední část se zabývá vysvětlením pojmu podnikatelský plán a jeho částí. Praktická část charakterizuje firmu, popisuje organizační strukturu a strategickou analýzu, je charakterizován marketingový plán a navržena nová forma propagace, dále je vytvořen finanční plán. V závěru je hodnocení analyzované firmy.
|
|
Implementace systému plánování a rozpočtování
Kubáňková, Marie ; Král, Bohumil (advisor) ; Drozen, František (referee)
* Celý systém plánování by měl sloužit k ověření reálnosti podnikatelské vize a zhodnocení vkladů manažerů a zobrazovat předpokládané hodnotové výsledky alternativně. * Citlivost trhu cestovního ruchu zdůrazňuje potřebu tvorby analytického aparátu, který velice rychle vyhodnotí změny, jež se na trhu nečekaně objeví. * Plánování činnosti společnosti na pět let dopředu nás upozorňuje na nutnost změn, bez kterých hrozí předlužení společnosti a problémy se solventností a likviditou. * Celá práce na praktickém příkladě malé firmy ukazuje nejen výhodu, ale i potřebnost plánování, rozpočtování a kalkulace pro udržení či posílení tržního postavení společnosti.
|
| |