Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o.
Sotáková, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická část práce rozebírá jednotlivé složky výrobku, porovnává firmu a značku Pfanner s nejbližším konkurentem a jeho výrobky, firmou Rauch Rankweil a následně analyzuje situaci na trhu džusů, nektarů a sycených nápojů. A v neposlední řadě se věnuje konkurenčním firmám společnosti Pfanner, s.r.o., jejich postavení a vývoji tržního podílu a to i z pohledu jednotlivých typů prodejen.
Analýza sortimentu
Bencová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šlosarová, Petra (oponent)
Práce zkoumá sortiment podniku Eta, a.s. Jedná se o společnost, která se zabývá vývojem a výrobou drobných elektrických spotřebičů. Práce se zabývá různými úhly pohledu na zmíněnou tématiku. Nejdříve v teoretickém pojetí, a následuje aplikace teorie v praxi. Po zhodnocení sortimentu, následuje vytyčení komplexního produktu, zhodnocení role produktu v sortimentu, a jeho pozice, ukázka životního cyklu dvou vybraných produktů. Také prodejnost distribučním kanálem. Následuje krátká analýza konkurence a rozhovor s podnikovým expertem.
Analýza sortimentu autopojištění
Sobotová, Sára ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Prokš, Pavel (oponent)
Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsem nejprve vytvořila teoretický základ k problematice autopojištění, poté se zaměřuji na marketing v pojišťovnictví a jeho specifika, která aplikuji na Allianz pojišťovnu, jejíž produkt v praktické části analyzuji. Ve druhé části představuji Allianz pojišťovnu na trhu, zkoumám faktory, které ovlivňují výběr pojišťovny a pojistného produktu, porovnávám původní a nový produkt Allianz pojišťovny a uvádím nejdůležitější rozdíly oproti konkurenci. Práce by měla čtenáři poskytnout srozumitelný pohled na autopojištění v České republice. Tato práce je orientována na oblast autopojištění z pohledu marketingu a je zaměřena primárně na individuální pojištění vozidel.
Analýza sortimentu Macromex Czech s.r.o.
Maskaliova, Maryia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
analýza sortimentu obchodní společnosti pomocí metod analýzy tržeb, analýzy rentability, analýzy efektivity, analýzy funkce výrobků. ná základě výsledků výše uvedených analýz byly navrhnuté opatření pro optimalizaci sortimentu.
Heineken in Czech republic- product protfolio analysis
Pavlišin, Dominik ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Avrat, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základě teoretických východisek jsem tyto poznatky aplikoval v praktické části, kde jsem porovnal jednotlivé značky sortimentu společnosti. Práce analyzuje strategické podnikatelské jednotky v portfoliu, porovnává je s konkurencí a poukazuje na možné ohrození a nebo naopak výhody na trhu. Práce by měla čitatelům umožnit komplexní pohled na sortimentní politiku společnosti Heineken Česká republika, a.s.
Analýza sortimentu firmy Druchema
Daňková, Diana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Valdová, Miluše (oponent)
Práce pojednává o české tradiční společnosti Druchema, která distribuuje na trh produkty z oblasti chemie, lepidel, barev na textil nebo výrobky pro sport. Autor vychází z teorie marketingového mixu, sortimentu a uplatňovaných analýz. Pomocí analýzy jednotlivých řad jsou určeny výrobky, které by se měly dále podporovat anebo naopak vyřadit. Je zde vysvětlena závislost sortimentu na restrukturalizaci podniku a finanční krizi. Práce se zaměřuje na dílčí část sortimentu -- velikonoční produkty.
Vývoj produktů ze sladkovodních ryb
MACEK, Josef
Rybí maso, hlavně sladkovodních ryb, je typ zboží, které by mělo být doporučováno z hlediska zdravé výživy.Rybí maso bude mít na trhu dobrou perspektivu. Proto zvládnutí zpracovatelských metod a samozřejmě jejich následující aplikace, jsou velmi důležité pro poptávku po rybím mase.S rozvojem metod zpracování ryb je stále větší důraz kladen na tržní uplatnění výrobků z ryb přitom sortimentní skladba ryb a výrobku z ryb je v České republice poměrně úzká. Cílem mé práce je prověřit možnosti obchodní strategie a posoudit komplexnost vazeb v sortimentu nabídky produktů a u vybraných produktů určit parametry textury.
Analysis of product assortment
Tobiaš, Marek ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Neupauerová, Patricia (oponent)
Diplomová práce popisuje marketing a jeho význam pro podnikání, opisuje i marketingové prostředí a marketingový mix s jeho složkami. Tyhle teoretické východiska jsou následně uplatněny v praktické části, která je zaměřena na trh zmrzliny v České republice. Analytická část také obsahuje charakteristiku produktů značky Algida na českém trhu, jejich vztah s konkurencí a veřejností.
Analýza sortimentu firmy Janus
Kudrnová, Gabriela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Drábová, Veronika (oponent)
Práce pojednává o společnosti, která na náš trh distribuuje laserové tiskárny. Pomocí analýzy portfolia se zjišťují výrobky, které by se dále měly nabízet anebo které by se ze sortimentu měly vyřadit. Dále se práce zabývá službami, které slouží na podporu produktu. Nakonec je portfolio dané firmy porovnáno s portfoliem konkurenčních společností.
Analýza sortimentu společnosti Hügli Food s.r.o.
Mudra, Tomáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Hojgrová, Eliška (oponent)
Bakalářská práce analyzuje sortiment české společnosti podnikající v potravinářském průmyslu. Popisuje charakteristiky produktových řad a vlastnosti konkrétních produktů. Hodnotí silné stránky a slabiny sortimentu a navrhuje možnosti k odstranění těchto slabin. Práce dále ukazuje na nové možnosti a příležitosti pro sortiment společnosti a na to, jak je může společnost využít. Práce se věnuje také tzv. privátním značkám, které jsou významnou součástí analyzovaného sortimentu a u nichž lze očekávat v oblasti střední Evropy v budoucnu další rozvoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.