Název:
Analýza sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.
Překlad názvu:
Product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o.
Autoři:
Sotáková, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca je zameraná na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická časť práce rozoberá jednotlivé zložky výrobku, porovnáva firmu a značku Pfanner s najbližším konkurentom a jeho výrobkami, firmou Rauch Rankweil a následne analyzuje situáciu na trhu džúsov, nektárov a sýtených nápojov.V neposlednom rade sa venuje konkurenčným firmám spoločnosti Pfanner, s.r.o., ich postaveniu a vývoji tržného podielu na trhu a to aj z pohľadu jednotlivých typov predajní.Diplomová práce je zaměřena na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická část práce rozebírá jednotlivé složky výrobku, porovnává firmu a značku Pfanner s nejbližším konkurentem a jeho výrobky, firmou Rauch Rankweil a následně analyzuje situaci na trhu džusů, nektarů a sycených nápojů. A v neposlední řadě se věnuje konkurenčním firmám společnosti Pfanner, s.r.o., jejich postavení a vývoji tržního podílu a to i z pohledu jednotlivých typů prodejen.The diploma thesis focuses on the product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o. The practical part of the thesis handles with individual components of the product and compares firm and brand-name Pfanner with his nearest competitor and his products, the company Rauch Rankweil. Afterwards, thesis analyses the situation on the market of juices, nectars and sparkling beverages. The final assessment is focused on the competitors' performance on the market and their evaluation of sales value in the specific types of outlets.
Klíčová slova:
analýza; Pfanner; sortiment; analysis; Pfanner; product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23666