Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální reklama
Yudina, Vera ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v České republice a v Rusku. Zkoumá se její vliv na mladou generaci a na průběh řešení celospolečenských problémů. Cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak mladá generace vnímá sociální reklamu a do jaké míry je ji ovlivňovaný. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola se zabývá rozdíly a shody sociální a komerční reklamy, cíle a cílovými skupinami sociální reklamy a právními aspekty tykající se této problematiky. Druhá kapitola se zabývá historii sociální reklamy ve světě, v Česku a v Rusku. Ve třetí kapitole jsou popsány a interpretovány výsledky provedeného dotazníkového šetření.
Sociální reklama v České republice
Filsaková, Petra ; Vinopal, Jiří (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sociální reklama v České republice" se zabývá specifickým propagačním prostředkem sociálního marketingu, kterému je nejčastěji připisován termín sociální reklama. Kromě jejího zasazení do širšího rámce se zabývá také klíčovými aspekty celé této reklamní disciplíny, jako jsou například její definice, formy a historický vývoj. Vzhledem k tomu, že je na ni nahlíženo jako na komunikační prostředek promlouvající k veřejnosti skrze média, jsou v práci charakterizovány také metody přesvědčování. Cílem práce je detailní popis specifik tohoto fenoménu v letech 2007 až 2014, jehož je dosaženo metodou obsahové analýzy. Výsledky ukázaly, že největší prostor v médiích dostávají sociální reklamy zaměřené na celospolečenské problémy a to především v oboru sociální odpovědnosti a ochraně a prevence zdraví. Konkrétně jsou to spoty zaměřené na chudobu, pomoc handicapovaným, komunikování nemocí (AIDS, rakovina, apod.) a vzdělanostní rozvoj. Ze sledovaného vzorku byla pouze ¼ dárcovského charakteru a mezi nejvyužívanější principy přesvědčování v sociálních reklamách patří emocionální apely a svědectví. Získaná data mohou být dále použita například k mezinárodnímu srovnání, dlouhodobému výzkumu účinků médií či k podrobnější analýze dobrovolnictví v ČR. Klíčová slova Sociální reklama, sociální...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
Hellebrandová, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje na problematiku vztahů lidí s postižením a bez něj. Vzhledem k sociální povaze reklamy bude v teoretické části vymezen pojem "sociální reklama" a dále budou uvedeny části vědních disciplín a oborů, které se tématu práce dotýkají. Uvedena bude metodologie práce. Po představení kampaně, jejích zadavatelů a tvůrců přijde část analytická. V práci bude provedena narativní analýza, která bude rozebírat dějovou linku reklam. Na ni naváže analýza sémiotická, která se postupně bude věnovat obrazu a zvuku, poté verbálním a nonverbálním prvkům. Rozebrány budou všechny formy kampaně tedy televizní spoty, tištěná reklama, internetová reklama, projekty guerilla a ambient marketingu a zmíněno bude i PR. Součástí práce bude též vlastní dotazníkové šetření, které se pokusí zhodnotit reklamu kvantitativní analýzou. Zkoumáno bude přijetí reklamy veřejností, její zapamatovatelnost, nejvýraznější prvky, názor veřejnosti na danou problematiku apod. Na závěr dojde k porovnání jednotlivých forem kampaně v kontextu výsledků průzkumu.
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
Kutilová, Lucie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní a mediální řešení kampaně. Kampaň staví především na humoru a provokaci. Vytvořila paralelní svět, kde je přirozenou vlastností létat a chodiči představují osoby se zdravotním postižením. Diplomová práce se bude zabývat sémiotickou analýzou mediálního řešení druhé vlny kampaně směrem k cílové skupině. Práce analyzuje způsoby komunikace použité v kampani s ohledem na účinnost směrem k veřejnosti. V teoretické části je představena sémiotika, problematika sociální reklamy a pojetí hendikepu v kontextu České republiky. Analytická část se věnuje sémiotické analýze mediálního řešení druhé vlny kampaně, konkrétně logu kampaně, vybranému billboardu a televiznímu spotu.
Sociální reklama a její vliv na chování lidí
VYSOTSKAYA, Diana
Bakalářská ráce se zabývá sociální reklamou, konkrétně vlivem sociální reklamy na chování lidí. Cílem bakalářské ráce je nahlédnout na sociální reklamu z několika ersektiv a zjistit do jaké míry sociální reklama ovlivňuje ostoje a chování lidí, do jaké míry je známá ve solečnosti a do jaké míry je efektivná. V teoretické části ráce jsou objasněny ojmy, jako je sociální reklama a její secifikum, dělení a zůsoby ovlivňování a maniulování emocími člověka. raktická část orovnává data získaná z teoreticko-metodologického základu s daty získanými ři dotazování. raktická část také obsahuje interretace výsledků mého výzkumu vzhledem ke stanoveným hyotézam.
Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce
Uchevatkina, Stanislava ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Holda, Dalibor (oponent)
Diplomová práce Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce pojednává o relativně novém žánru v naší společnosti - sociální reklamě - a o tom, jak sociální pracovník dnes může využit tento druh reklamy ve své činnosti. Jedná se o vymezení pojmů sociální reklamy, o historii jejího vzniku a úrovně rozvoje v některých zemích, o tom, kým a k čemu je hlavně používána. Důraz je kladen na hledání odpovědí, zda může sociální reklama být považována za jeden z nástrojů sociální práce, pomoci kterého máme možnost zaměřit pozornost veřejnosti na existující společenské problémy, najít prostředky k jejich řešení a zabránit vzniku nových patologických jevů. Práce se také zaměřuje i na sociální marketing, který úzce souvisí se sociální reklamou a také může a musí být používán pro úspěch jakékoliv sociální kampaně, na popis nových trendů v činnosti komerčních organizací. Tyto trendy jsou označeny jako společenská odpovědnost firem. Závěrečný text je věnován problematickým aspektům rozvoje sociální reklamy, jejímu uplatňování v sociální práci a opatřením, která mohou být implementována pro prosazení sociální reklamy v České republice obecně i v praxi sociálního pracovníka. Obrazová příloha ilustruje některé realizované sociální reklamy uvedené v teхtu.
Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webu s elektronickým obchodem s fotografiemi a jeho cílenou propagací podle moderních trendů. Cílem mé práce je navrhnout elektronický obchod pro prodej fotografií a sluţeb tak, aby přesně oslovil vhodné cílové zákazníky a zvýšil fotografovi zisky.
Vliv sociální reklamy na českou společnost
Hrazdírová, Nela
Diplomová práce se zabývá vlivem sociální reklamy na českou společnost. V teoretické části jsou objasněny pojmy související se sociální reklamou a psychologií reklamy. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jaké faktory by respondenty účinně motivovaly ke zdravému způsobu života, jaké jsou jeho překážky a jak by měla vypadat sociální reklama, který by jej propagovala. Průzkum byl proveden na vzorku 514 respondentů. Získaná data byla vyhodnocena prostřednictvím statistického softwaru Statistica 12 a tabulkového procesoru Microsoft Excel. Na základě vyhodnocených dat byla vyvozena doporučení pro subjekty zabývající se touto problematikou.
Sociální reklama
Dzhuromska, Anastasiia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociální reklamou na Ukrajině. Cílem práce je pochopit a definovat postoj ukrajinské populace k sociální reklamě. Nakolik je tento nástroj (sociální reklama) efektivní a účinný. A prozkoumat činnost fondu Eleny Pinchuk Anti-AIDS, jako příklad fondu, který využívá sociální reklamu ve své práci. V teoretické části bakalářské práce je popsána podstata sociální reklamy, historie, právní rámec pro sociální reklamu a psychologické nástroje, které sociální reklama používá. V praktické části je uvedeno několik výzkumů, které zohledňují vztah obyvatelstva na Ukrajině k sociální reklamě. Po prozkoumání tohoto problému jsem dospěla k závěru, že můžeme pozorovat pozitivní dynamiku. Jako příklad uvádím fond Eleny Pinchuk "Anti-AIDS" a jeho sociální reklamu.
Institut sociální reklamy v současném Rusku.
Lebedzeva, Krystsina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy v současném Rusku. Práce poskytuje důkladnou analýzu teoretické strany zkoumané problematiky, uvádí historii formování sociální reklamy v Rusku a stanovuje dobu její institucionalizace, navíc rozebirá aktuální trendy a tendence a stanovuje nejdůležitější témata sociální reklamy pro ruskou společnost. Práce odhaluje všechny problémy, které brání efektivnímu fungování sociální reklamy na trhu současného Ruska. S cílem co nejlepšího pochopení těchto problémů je představeno porovnání s americkou analogie pojmu, jakožto státem-zakladatelem jevu. Na závěr je dáno hodnocení účinnosti sociální reklamy na současném trhu Ruska a navrhnuty náměty na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.